Heeft inderdaad geen magneet, maar is wel een fantastische lampquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Barbalena het volgende:
Vrijdag geweest, de buit: blauw afwasteiltje, plastic bekertje en oplaadbare led loop lamp. Ik had al zo'n lamp, tijdje terug aanbieding bij de Lidl, en ik dacht dat deze precies hetzelfde was, maar nu ik em nog eens goed bekijk, heeft die van de Action volgens mij geen magneet...
Die van Lidl heeft een soort houdertje met magneetjes eraan, errug handig, maar heb het nog niet kunnen ontdekken aan die van de Action, terwijl ik dacht dat ie precies hetzelfde zou zijn
Komende week maar weer terugbrengen denk ik, hopelijk komt ie binnenkort nog weer eens voorbij bij Lidl.
Dan dus maar een bij de blokker halen. Dat er een pisstraaltje uit komt is niet erg. Voor nood hangt er een onding die hele harde dunne straaltjes spuit, resultaat: badkamer nat. Is in een studentenhuis niet erg handig want er is natuurlijk niemand die daar even rekening mee houdtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar naar zocht niet. Heb er toen 1 bij de blokker gehaald, inclusief slang voor een tientje, losse slang was 8 euro, dus verwacht losse kop ook zoiets (ik moest alleen een slang hebben, maar voor die twee euro wilde ik die douchekop ook wel testen. M'n oude bleek beter te zijn)
Klinkt alsof ie alleen maar even ontkalkt hoeft te wordenquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:26 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Dan dus maar een bij de blokker halen. Dat er een pisstraaltje uit komt is niet erg. Voor nood hangt er een onding die hele harde dunne straaltjes spuit, resultaat: badkamer nat. Is in een studentenhuis niet erg handig want er is natuurlijk niemand die daar even rekening mee houdt
Ontkalken heeft niet veel zin meer als de douchekop finaal door midden is gebrokenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klinkt alsof ie alleen maar even ontkalkt hoeft te worden![]()
Ik moet ook een nieuwe douchekop, de mijne is te vaak in bad gevallen, dus nu komt er water uit op plaatsen waar je dat niet wil
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:21 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ontkalken heeft niet veel zin meer als de douchekop finaal door midden is gebroken![]()
Ook altijd fijn, als er water op alle mogelijke plekken uit komt zetten![]()
Oh, iemand dit trouwens al gezien? Er zijn al weer kerstmannen te koop [ afbeelding ]
Het is een fucking zonnescherm voor in de auto...quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef Mylene het volgende:
Neem ik mijn man een keer mee naar Action. Valt zijn oog op een grote doos bij de autospullen. Hij haalt er vervolgens een ding uit wat een zonnescherm voor dus de auto blijkt te zijn. Een niet zo maar een zonnescherm. Maar eentje van Ed Hardy met een grote tattoo print. Ik dacht nog snel bij mezelf 'afschuwelijk Lucas, god, laat hem dat ding niet nemen, zeg nou maar niets, ga de strijd niet aan, het draait uit op ruzie. Hij zei tegen mij 'zal ik hem nemen mop?' en ik vervolgens 'ja leuk joh en voor dat geld kun je hem niet laten staan'.
Erm nou dat nog niet eens, we hadden alleen de doucheslang nog overquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
[..]Ohhh dus de straaltjes komen overal uit, ja dan snap ik 't. Bij mij alleen langs de rand.
Die van Ziki? Zijn fijn inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:49 schreef Flappekz het volgende:
Die boxershorts zijn goehoed
Heb er maar meteen 20 gehaald
Nu nog ff kijken hoelang ze het vol gaan houden natuurlijk....maarja, 20 boxers voor 3 tientjes lijkt mij een mooie dealquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Die van Ziki? Zijn fijn inderdaad
Alleen dat kopieerpapier is rukquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
De laatste paar keer wat kantoorartikelen gehaald! Een stuk goedkoper dan bij de HEMA zag ik!
nou komop, dit vraagt om foto'squote:Op maandag 30 augustus 2010 18:39 schreef GimmeGore het volgende:
Die boxz0rs voor vrouwen, niet van ziki, maar bxs sport ofzo, zijn ook heel prettig.
Ik vind ze beter dan die van Pieces, die een flink stuk duurder zijn.
Ja!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:21 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ontkalken heeft niet veel zin meer als de douchekop finaal door midden is gebroken![]()
Ook altijd fijn, als er water op alle mogelijke plekken uit komt zetten![]()
Oh, iemand dit trouwens al gezien? Er zijn al weer kerstmannen te koop [ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
100 nieuwste items;
een kerstman-decoTja volgende week begint September, dan ben je wel mooi op tijd
Ghehe, tja de kruidnoten liggen ook al weer in de winkels, dus waarom de kerstman nietquote:
Fijn toch? Kan ik er tenminste rustig rondlopen zonder koppijn te krijgen, zoals bij Ikea op de kaarsenafdeling (daar moet ik echt langs rennen).quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef electronique het volgende:
Waarom hebben ze geen geurkaarsen bij de action
maar ik wil rozengeur of andere bloemengeurenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Tamashii het volgende:
Wel citronella kaarsen die niet heel sterk zijn! Ik vind ze heeeeel fijn.En ik dacht dat ze die trouwens wel hadden. In Ede tenminste, rood en oranje!
Van de week een fietszadeltje gehaald voor 1,50. Echt geweldig. En de collegeblokken zijn ook heel fijn. En de geurzakjes.
Hier gaan ze al een goed aantal maanden mee (halfjaar ofzo nu al?) dus geen problemen mee. Nog niet eens een scheurtje. Weet niet of het met de nieuwe ook zo is (ontwerp is nu compleet anders, volgens mij andere fabrikant) maar de oude met een één-kleurige elastiekband waren in ieder geval ERG goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu nog ff kijken hoelang ze het vol gaan houden natuurlijk....maarja, 20 boxers voor 3 tientjes lijkt mij een mooie deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |