quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Ritmo het volgende:
En nee, kom niet met "laat ze dat zelf bepalen" want er moet hier blijkbaar ook bepaald worden dat mensen niet naar Turkije op vakantie mogen.
De klacht dus: mensen die nooit op vakantie gaan, hoe saai ben je dan?Met name als je jong bent is het triest. Iedereen heeft toch vrienden waar je lekker even mee weg gaat in de zomer?
Leg me nou eens uit wat er trollen aan is?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:19 schreef nattermann het volgende:
Reeksen mogen trouwens niet. Trolltopics ook niet.
Jij bestempelt iedereen als autist. Wie ligt er nou te trollen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Leg me nou eens uit wat er trollen aan is?Jij vindt de mensen die ik beschrijf normaal en gemiddeld?
Onzin, niet iedereen. Alleen mensen die echt te erg voor woorden zijn, nog geen 5 % van iedereen.. Alleen het grootste deel daarvan zit hier op FOK!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij bestempelt iedereen als autist. Wie ligt er nou te trollen?
Toevallig dat jij dan ook op FOK! zitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, niet iedereen. Alleen mensen die echt te erg voor woorden zijn, nog geen 5 % van iedereen.. Alleen het grootste deel daarvan zit hier op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |