abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84149450
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:41:41 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84149473
Gent kan altijd nog P Nu eerst voor jezelf zorgen.
Confidence through competence
pi_84149476
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik durfde te kijken naar het monster, maar dat was eigenlijk bang voor mij
Moet ik nu ook bang voor jou worden?
pi_84149477
Mijn laatste post:

Ik heb net mijn weekend Gent geannuleerd Ik geloof dat er, toen ik thuis kwam, een stop uit mijn voorraad energie is getrokken. Echt alles was in ene keer weg en ik begon Sun-neigingen te krijgen toen ik bedacht wat er nog moest gebeuren voor ik richting Gent kon En dat was niet eens zoveel

Dus.....ik ga morgen eerst vet uitslapen (voor zover de katten dat toelaten) en dan op mijn gemak lekker rustig aan doen. Geen zin in gestress nu
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84149517
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net mijn weekend Gent geannuleerd Ik geloof dat er, toen ik thuis kwam, een stop uit mijn voorraad energie is getrokken. Echt alles was in ene keer weg en ik begon Sun-neigingen te krijgen toen ik bedacht wat er nog moest gebeuren voor ik richting Gent kon En dat was niet eens zoveel

Dus.....ik ga morgen eerst vet uitslapen (voor zover de katten dat toelaten) en dan op mijn gemak lekker rustig aan doen. Geen zin in gestress nu
Uhm de wat?!
Je weekendje geannuleerd? Maar als er niet zoveel hoeft te gebeuren dan is er toch ook geen redeno m het te annuleren?
pi_84149535
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:39 schreef Windigo het volgende:

Tsja, mn moeder was even een wandelingtje maken en de kat was op t balkon gebleven.. Weg kat Zo kan dat helaas gaan. Ik zal haar nooit vergeten

Zo treurig, maar het heeft in ieder geval door jou uiteindelijk wel een leuk leven gehad
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84149610
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:41 schreef Laydina het volgende:

Moet ik nu ook bang voor jou worden?

Oderint dum metuant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 21:44:34 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84149622
Balen P. Maar rustig aan doen kan ook goed zijn.

Nu even de 100 meter in Parijs tijdens de Diamond League.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_84149647
P, nu lekker even genieten van dat besluit en genieten dat je even niets hoeft
pi_84149662
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oderint dum metuant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil je niet haten en ook niet vrezen
pi_84149689
Dankjewel voor je lieve woorden Isa ik ben jammer genoeg erg goed in mezelf naar beneden praten
Nu na een glaasje wijn begin ik weer een beetje verdrietig te worden omdat ik dat domme vak niet gehaald heb, maarja morgen voel ik me wel weer beter

@ P, jammer van je weekendje Gent! Maar lekker relaxen is ook niet verkeerd.
pi_84149722
P, jammer! Maar allez, morgen ben je jezelf dankbaar 't Is toch niet omdat ik niet beschikbaar ben voor een minimeet hè

Ik ga even naar Frank Boeijen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:46:35 #13
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84149743
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo treurig, maar het heeft in ieder geval door jou uiteindelijk wel een leuk leven gehad
Nou ja, maar 2 jaartjes dus, omdat we haar geadopteerd hadden bij een gezin waar ze steeds vocht met andere katten. Hopelijk is ze nu gelukkig in de kattenhemel
pi_84149750
Beetje lief zijn voor jezelf Sarabi!! !!
En trouwens dat tweede jaars vak ga je dit jaar gewoon perfect halen!
pi_84149752
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef Laydina het volgende:

[..]

Uhm de wat?!
Je weekendje geannuleerd? Maar als er niet zoveel hoeft te gebeuren dan is er toch ook geen redeno m het te annuleren?
Jawel. Mijn zin was gewoon compleet weg. Ik wil eigenlijk gewoon thuis hangen. Lekker relaxed. Geen gezeik aan mijn kop. Geen energie ook meer zeg maar.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:47:31 #16
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84149797
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel voor je lieve woorden Isa ik ben jammer genoeg erg goed in mezelf naar beneden praten
Nu na een glaasje wijn begin ik weer een beetje verdrietig te worden omdat ik dat domme vak niet gehaald heb, maarja morgen voel ik me wel weer beter
Daarom: het vak is dom, niet jij

Volgend jaar opnieuw doen, dan zie je wat je al weet, en verbeter je jezelf op die punten waarbij je het nog niet weet.
Confidence through competence
pi_84149822
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
't Is toch niet omdat ik niet beschikbaar ben voor een minimeet hè
Dat speelde wel mee Ik wilde ook van die snickerskoekjes
pi_84149883
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jawel. Mijn zin was gewoon compleet weg. Ik wil eigenlijk gewoon thuis hangen. Lekker relaxed. Geen gezeik aan mijn kop. Geen energie ook meer zeg maar.
Zolang je er maar achter staat.. dan ga je lekker genieten van dit weekendje
pi_84149909
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nou ja, maar 2 jaartjes dus, omdat we haar geadopteerd hadden bij een gezin waar ze steeds vocht met andere katten. Hopelijk is ze nu gelukkig in de kattenhemel
JE hebt goed voor haar gezorgd die twee jaar En dit had ook buiten kunnen gebeuren of bij jou thuis. Het is gewoon echt pech hebben Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb hier ook twee van die beestjes rondlopen die ik niet meer zou willen missen
pi_84149920
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef Laydina het volgende:

[..]

Zolang je er maar achter staat.. dan ga je lekker genieten van dit weekendje
En de rest van mijn vakantie
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 21:50:11 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84149961
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
P, jammer! Maar allez, morgen ben je jezelf dankbaar 't Is toch niet omdat ik niet beschikbaar ben voor een minimeet hè

Ik ga even naar Frank Boeijen
HOpelijk kan Frank je Boeijen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:53:26 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84150112
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn laatste post:

Goede keus, koop van het geld dat je bespaard een goede Whisky en geniet van het absolute niets doen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_84150190
Ik ben lekker aan de safari jus vanavond
pi_84150197
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Goede keus, koop van het geld dat je bespaard een goede Whisky en geniet van het absolute niets doen
Pffffffffffff...ik heb er nog vijf staan Meer dan genoeg, toch?
pi_84150215
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Daarom: het vak is dom, niet jij

Volgend jaar opnieuw doen, dan zie je wat je al weet, en verbeter je jezelf op die punten waarbij je het nog niet weet.
dat is het idee
nu nog even het laatste punt afwachten en dan even een week of 7 nergens aan denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')