Moet ik nu ook bang voor jou worden?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durfde te kijken naar het monster, maar dat was eigenlijk bang voor mij
Uhm de wat?!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net mijn weekend Gent geannuleerdIk geloof dat er, toen ik thuis kwam, een stop uit mijn voorraad energie is getrokken. Echt alles was in ene keer weg en ik begon Sun-neigingen te krijgen toen ik bedacht wat er nog moest gebeuren voor ik richting Gent kon
En dat was niet eens zoveel
Dus.....ik ga morgen eerst vet uitslapen (voor zover de katten dat toelaten) en dan op mijn gemak lekker rustig aan doen. Geen zin in gestress nu
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:39 schreef Windigo het volgende:
Tsja, mn moeder was even een wandelingtje maken en de kat was op t balkon gebleven.. Weg katZo kan dat helaas gaan. Ik zal haar nooit vergeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oderint dum metuantMaar ik wil je niet hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook niet vrezen
![]()
Nou ja, maar 2 jaartjes dus, omdat we haar geadopteerd hadden bij een gezin waar ze steeds vocht met andere katten. Hopelijk is ze nu gelukkig in de kattenhemelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo treurig, maar het heeft in ieder geval door jou uiteindelijk wel een leuk leven gehad
Jawel. Mijn zin was gewoon compleet weg. Ik wil eigenlijk gewoon thuis hangen. Lekker relaxed. Geen gezeik aan mijn kop. Geen energie ook meer zeg maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef Laydina het volgende:
[..]
Uhm de wat?!![]()
Je weekendje geannuleerd? Maar als er niet zoveel hoeft te gebeuren dan is er toch ook geen redeno m het te annuleren?
Daarom: het vak is dom, niet jijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel voor je lieve woorden Isaik ben jammer genoeg erg goed in mezelf naar beneden praten
Nu na een glaasje wijn begin ik weer een beetje verdrietig te worden omdat ik dat domme vak niet gehaald heb, maarja morgen voel ik me wel weer beter
Dat speelde wel meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
't Is toch niet omdat ik niet beschikbaar ben voor een minimeet hè![]()
Zolang je er maar achter staat.. dan ga je lekker genieten van dit weekendjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel. Mijn zin was gewoon compleet weg. Ik wil eigenlijk gewoon thuis hangen. Lekker relaxed. Geen gezeik aan mijn kop. Geen energie ook meer zeg maar.
JE hebt goed voor haar gezorgd die twee jaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja, maar 2 jaartjes dus, omdat we haar geadopteerd hadden bij een gezin waar ze steeds vocht met andere katten. Hopelijk is ze nu gelukkig in de kattenhemel
En de rest van mijn vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zolang je er maar achter staat.. dan ga je lekker genieten van dit weekendje
HOpelijk kan Frank je Boeijenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
P, jammer! Maar allez, morgen ben je jezelf dankbaar't Is toch niet omdat ik niet beschikbaar ben voor een minimeet hè
![]()
Ik ga even naar Frank Boeijen
Goede keus, koop van het geld dat je bespaard een goede Whisky en geniet van het absolute niets doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn laatste post:
Ik heb net mijn weekend Gent geannuleerdIk geloof dat er, toen ik thuis kwam, een stop uit mijn voorraad energie is getrokken. Echt alles was in ene keer weg en ik begon Sun-neigingen te krijgen toen ik bedacht wat er nog moest gebeuren voor ik richting Gent kon
En dat was niet eens zoveel
Dus.....ik ga morgen eerst vet uitslapen (voor zover de katten dat toelaten) en dan op mijn gemak lekker rustig aan doen. Geen zin in gestress nu
Pffffffffffff...ik heb er nog vijf staanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goede keus, koop van het geld dat je bespaard een goede Whisky en geniet van het absolute niets doen
dat is het ideequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom: het vak is dom, niet jij
Volgend jaar opnieuw doen, dan zie je wat je al weet, en verbeter je jezelf op die punten waarbij je het nog niet weet.
Oja, jus..............ik wist niet meer wat er nu lekker was met safariquote:
Heerlijk!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
dat is het idee
nu nog even het laatste punt afwachten en dan even een week of 7 nergens aan denken
hahahquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja, jus..............ik wist niet meer wat er nu lekker was met safari
mijn vriend drinkt er soms appelsap bij maar dat vind ik niet zo geweldig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pffffffffffff...ik heb er nog vijf staanMeer dan genoeg, toch?
thanksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heerlijk!!rust die je verdient!
[..]
hahahAppelsap nooit geprobeerd, maar vind dit wel oke
Ik een breezerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
thanks
Ik vind het met appelsap wel iets te zoet worden
Safari was trouwens het eerste wat ik ooit dronk in een kroegdamn ik word oud
Euhm, laat me raden, hij speelde een onnozel typetje met een net iets te harde stem?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef borisz het volgende:
Andre van Duin was geweldig net bij Ekstra weekend
Welke zou ik dan nu aan moeten schaffen? Ik heb Aberlour, Dalwhinnie, Glenmorangie, Lagavullin en MacAllenquote:
Dat zijn de betere tips inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef TAV74 het volgende:
Goede keus, koop van het geld dat je bespaard een goede Whisky en geniet van het absolute niets doen
quote:
ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, laat me raden, hij speelde een onnozel typetje met een net iets te harde stem?
Waar is er regen en onweer?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef Laydina het volgende:
Regen en onweer
Gelukkig zijn het buitjes want we gaan vanavond nog uit![]()
![]()
In Enschede, het oosten des lands dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar is er regen en onweer?
Hier is het droog.
Veel plezier met uitgaan!
Highland Park, Ardbeg, Talisker, Cragganmore of Edradour bijvoorbeeld. Passen er wel mooi in.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke zou ik dan nu aan moeten schaffen? Ik heb Aberlour, Dalwhinnie, Glenmorangie, Lagavullin en MacAllen
Ahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
In Enschede, het oosten des lands dus.
Tnx, dat moet wel goedkomen, hoop dat we met z'n drietjes gaan
Tja het is volgens mij wel redelijk anders uitgaan met je vriend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahahier in het zuiden is het rustig
Ik moet ook maar weer eens met mijn vriendinnen regelen dat we gaan stappen
(op een of andere manier wil mijn vriend niet met mij uit, je zou bijna gaan denken dat hij zich schaamt)
Aww dat is wel een vervelende situatiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tja het is volgens mij wel redelijk anders uitgaan met je vriend.
Heb het in mijn relatie lang geleden eigenlijk ook nooit gedaanTenminste niet uit als in dansen enzo.
Wel toen het een uit wasdat was in het begin best wel succes, totdat ik een gozer tegen kwam die ik wel leuk vond. Dat ging tot zover nog wel goed. Maar toen hij naar huis was kon ik hem niet meer vinden en stond ie maar te wachten en wachten (ik had geen idee waar) en hij dacht dat ik hem had laten stikken. Ik heb hem zelden zo kwaad gezien
Blijkbaar vind je het wel jammerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww dat is wel een vervelende situatie
En het is ook wel anders in een relatie maar hij gaat wel altijd mee met mijn vriendinnen (of tenminste vaak) maar ik ga nooit mee als hij met zijn vrienden uit gaat
En nu stop ik met zeuren
Ik vind het ook wel jammer maar ik ben ook wel het type dat ook al is alles perfect in mijn leven dat ik dan toch nog ergens wel een minpuntje vindquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je het wel jammer
Heb het gevoel dat hij meer een groepsmens is dan 1 op 1 uit te gaan. Hebben wel meer mannen last van
*aangenaamquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer maar ik ben ook wel het type dat ook al is alles perfect in mijn leven dat ik dan toch nog ergens wel een minpuntje vind
ik ben niet zo'n positief persoon
Als ie stiekem jou had zien aanpappen met die andere kerel kan ik me er enigzins iets bij voorstellenquote:
Waarom denk je dat je je aangetrokken voelt tot de CUL SC?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer maar ik ben ook wel het type dat ook al is alles perfect in mijn leven dat ik dan toch nog ergens wel een minpuntje vind
ik ben niet zo'n positief persoon
slaapzequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef Windigo het volgende:
ik ga nu slapen, ik geloof dat me dat zowaar gaat lukken nu.. Hopelijk voel ik me morgen nog beter. Fijne vrijdagavond iedereen
Dat ga jij mij nu vertellenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je je aangetrokken voelt tot de CUL SC?
Ja zo gauw mn ritme weer normaal is, is dat altijd zo ja.. Goede observeerder ben jij Steerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
slaapze
Prima ritme trouwens, vroeg naar bed, vroeg op
Hij wist van te voren dat dat kon gebeuren. Dusja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ie stiekem jou had zien aanpappen met die andere kerel kan ik me er enigzins iets bij voorstellen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef Windigo het volgende:
ik ga nu slapen, ik geloof dat me dat zowaar gaat lukken nu.. Hopelijk voel ik me morgen nog beter. Fijne vrijdagavond iedereen
Toch, als je iets meer om zijn gevoel had gegeven of gedacht (streep door wat niet van toepassing is), dan had je dit natuurlijk niet gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij wist van te voren dat dat kon gebeuren. Dusja.
Tssssquote:
Dus snap dat ie er bozer door werd dan normaal. Maar hij had weer eens niet door/geloofde mij niet toen ik zei dat ik hem letterlijk een half uur heb staan zoeken. Wist ik veel dat ie zijn jas al had opgehaald en naar buiten was gelopen
Ahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie het antwoord in de rethorische vraagstelling.
Sabaton is de ownage,quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef DarkElf het volgende:
groot gelijk P als dit beter voelt dan is t prima toch? lekker een beetje relaxen en bijslapen dit weekend dan
wij gaan eens House kijken, hebben seizoen 5 en 6 binnen.
Ja. Het was ff rot, maar er viel wel een blok van me af netquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:10 schreef Duderella het volgende:
Lieve P, ik vind het een goed besluit. "Leuke dingen" zijn het lastigste af te zeggen en toch, als je merkt dat ze niet leuk voelen, moet je ze niet doen.
Lekker even thuis rondlummelen. Hoe lekker is dát!
Jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en P! Wat lees ik nu!?Sun-neigingen?? Shit man! Snel naar de psych!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:28 schreef Duderella het volgende:
Wij gaan lamballen, te veel drinken, een geweldaddige film kijken en zo nu en dan eens lekker vloeken, nu het nog kan.
Adieu lieve CUL'lers.
Dat is de schuld van Pquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah waarom voel jij je aangetrokken tot de Cul sc?
safari cola schijnt ook wel goed te werken....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja, jus..............ik wist niet meer wat er nu lekker was met safari
mijn vriend drinkt er soms appelsap bij maar dat vind ik niet zo geweldig
quote:
Tot in je nieuwe, tijdelijke, levenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:28 schreef Duderella het volgende:
Wij gaan lamballen, te veel drinken, een geweldaddige film kijken en zo nu en dan eens lekker vloeken, nu het nog kan.
Adieu lieve CUL'lers.
Ehm wss niet... wss zijn zij de oorzaak waardoor je er mee in aanraking bent gekomen....quote:
Zo te zien hebben wij wel een beetje dezelfde smaakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
safari cola schijnt ook wel goed te werken....
maar ik verkies toch de Malibu Cola, boven al.... alhoewel een vriend van mij die weinig drinkt de Southern Comfort Cola weer verkiest boven malibu, maar die heb ik zelf nog nooit geprobeert....
Zowiezo, bij het 8ste of 9e biertje word het vaak wel tijd om ff iets van cola af te wisselen, als je dat dan met malibu doet....das zo onwijs sweet !
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
safari cola schijnt ook wel goed te werken....
maar ik verkies toch de Malibu Cola, boven al.... alhoewel een vriend van mij die weinig drinkt de Southern Comfort Cola weer verkiest boven malibu, maar die heb ik zelf nog nooit geprobeert....
Zowiezo, bij het 8ste of 9e biertje word het vaak wel tijd om ff iets van cola af te wisselen, als je dat dan met malibu doet....das zo onwijs sweet !
tommy?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ehm wss niet... wss zijn zij de oorzaak waardoor je er mee in aanraking bent gekomen....
maar als jij je nogsteed aangetrokken voelt tot fok vanwege P en Isa dan voellen ik en tommy ons serieus opzij gezet
Dat zal toch wel meevallenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je eens zou zien wat koken en lekker eten met me doet, dan zou je wel ergens anders rondhangen
Dat eerste deel klopt.......quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ehm wss niet... wss zijn zij de oorzaak waardoor je er mee in aanraking bent gekomen....
maar als jij je nogsteed aangetrokken voelt tot fok vanwege P en Isa dan voellen ik en tommy ons serieus opzij gezet
Fles wijn is hier op....en alcohol werkt wel een beetjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:34 schreef Laydina het volgende:
Hm al een paar glaasje op.. waarom werkt die alcohol niet
nou tis wel een risico iigquote:
Oeeh doe eens vertellen waar die wel rondhangt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fles wijn is hier op....en alcohol werkt wel een beetje
Begin weer over mijn Fok! crush na te denken (en nee die hangt hier niet in CUL rond)
quote:
quote:
Maar je hebt het wel erg goed samen met Ross?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross heeft vanmiddag met rice crispies een megazoet, vast erg calorierijk hapje gemaakt![]()
Rice crispies + gesmolten chocolade + gesmolten marshmellows en dan opstijven.
Yum!
Maar dat was ik dus niet. Dit keer
YESSHHHHquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat eerste deel klopt.......
en waarom ik nog steeds aangetrokken voel........dat weet ik zelf nietomdat jullie zo leuk zijn waarschijnlijk
Drie tripels en je kan heerlijk slapen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:34 schreef Laydina het volgende:
Hm al een paar glaasje op.. waarom werkt die alcohol niet
Wolfpack heb ik al geluisterdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Sabaton is de ownage,
Sabaton 2006 (of 07) 22/23/24 juni nijmegen zaandam duisburg Tour WOOOOOOOO
release album van hun voorlaatste album the art of war(waren we ook bij) ergens in duitsland.
en vergeet niet de oneindige aantal keren in antwerpen WHOOOOO
HOE'A !!!!
naja.... P fantastiesche keuze ! check ook ff het nieuwe Coat of Arms of wolfpack, zijn beide erg vet, en wolfpack komt van de primo victoria CD
Doen !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef Sarabi het volgende:
En Laydina misschien ga ik je een pm sturen maar misschien is het beter om mijn mond te houden totdat de alcohol uitgewerkt is
Ik wil niet slapen!! ik wil losquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Drie tripels en je kan heerlijk slapen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:38 schreef Braamyo het volgende:
YESSHHHH
in dat geval... wil jij dan 1 van de 30 vrouwen zijn tijdens seizoen 4 van 'take me out' heb zojuist het 2e deel van mijn aanmelding verzonden.... zeer wss kom ik op tv
@ tommy.... eigenlijk heb ik niks maar dat staat hier wel intressant
@ sowieso... thx voor de hintik hoop het niet te vergeten
Die pm naar mij kan sowieso zonder alcoholquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef Sarabi het volgende:
En Laydina misschien ga ik je een pm sturen maar misschien is het beter om mijn mond te houden totdat de alcohol uitgewerkt is
Neej dat vond ik ook al, jou foto's zien er altijd slecht uit en er is nooit iemand enthousiast over. dus dat boek hebbie echt nodigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wolfpack heb ik al geluisterdCD's zijn ook al besteld btw
Evenals een boek over fotograferen
Dat kan ik niet dus moet ik het nog maar eens goed leren
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ik dacht dat alcohol ook soms een middel was die zorgt dat je dingen zegt die je misschien beter niet het internet op wilt slingeren?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Doen !
alcohol is een middel wat slechts zorgt dat je sneller spreekt wat er op je hart ligt en minder snel nadenkt over de tactische antwoorden !
je kunt de aflevering 3 dagen na uitzending terug halen van RTL 5/takemeout maar dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:40 schreef Isabeau het volgende:![]()
omg, ik zou er bijna weer tv voor nemen!
![]()
Daarom ook per pmquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik dacht dat alcohol ook soms een middel was die zorgt dat je dingen zegt die je misschien beter niet het internet op wilt slingeren?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die pm naar mij kan sowieso zonder alcohol
Als je leuk genoeg bent kom je vanzelf eeuwig op youtube hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
je kunt de aflevering 3 dagen na uitzending terug halen van RTL 5/takemeout maar dat duurt nog wel ff
... hebbie tot die tijd zin om de vragenlijst te lezen ? die is echt te lachwekkend voor woorden.
zoals?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik dacht dat alcohol ook soms een middel was die zorgt dat je dingen zegt die je misschien beter niet het internet op wilt slingeren?
I hope soquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daarom ook per pmaltijd veilig bij mij
Dan zijn tripels geen aanraderquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef Laydina het volgende:
Proost Braam![]()
![]()
[..]
Ik wil niet slapen!! ik wil los
maar..... maar.... maar.....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt een pm
En Braamyo sorry ik wil niet echt op tv
ik ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee, heb er weinig ervaring mee
Safari jus nu. Maar ik ben meer van de witte wijn, dit slaat niet echt aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan zijn tripels geen aanrader. Gewoon zoete troep naar binnen tanken
wie zegt dat ik niet afkeurend zou zijn?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar..... maar.... maar.....
anders heb ik zo 30 afkeurende dames.... er moet er toch wel eentje zijn die mij tenmiste 1 ronde er in houd
jah wanneer gaan we dan stappen....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef Laydina het volgende:
Proost Braam![]()
![]()
[..]
Ik wil niet slapen!! ik wil los
Ik !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet afkeurend zou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das gelogen !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Aure het volgende:
Whut jullie gaan veel te snel voor mijn mobiel!!
Ik praat trouwens echt veel te veel als ik veel alcohol gedronken heb
Jij hebt hem doorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej dat vond ik ook al, jou foto's zien er altijd slecht uit en er is nooit iemand enthousiast over. dus dat boek hebbie echt nodig![]()
Primo Victoriaquote:Welke cd's hebbie besteld?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet afkeurend zou zijn?
Ik ga vanavond wel stappen hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah wanneer gaan we dan stappen....
seriously, dit is dus echt de zoveelste keer dat we hier op fok zitten zonder stap vrienden, want die zijn allemaal saai thuis....
en uiteindelijk zit ik weer achter mijn pc bier te drinken terwijl we ook in de kroeg hadden kunnen zitten....
ik heb vanaf volgende week 7 weken vakantie... dus zing het ! wanneer gaan we stappen !
stereotomy?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef Sarabi het volgende:
maar wie heet er nu in het echt tommy? want dat vind ik wel een schattige naam
Dat is pas als ik veel te veel alcohol heb gedronkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das gelogen !
dan sta je in een hoekie van een rokerig alchol cafe jezelf staande te houden aan een bar kruk en de rand van de bar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef Braamyo het volgende:
stereotomy?
nooit op gelet?
snap niet dat iedereen hem stereo noemt... ik noem hem altijd tommymaar ach... ik mag dat, want ik ben toch dislect hahaha
jah wanneer gaan we dat nog eens doen? laydi wou ook al stappen? dan moeten we toch wel iets leuks kunnen doen ergens?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat is pas als ik veel te veel alcohol heb gedronken
zie post hierbovenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die hem stereo noemt
En noem eens wat vragen uit die vragenlijst; de meest idiote graag
Dit brengt echt beelden in mijn hoofd naar boven van een vrouw die bezig is met vrienden hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
de andere is nog druk bij andere vrienden
Als je langer bent dan Eddy Zoey drukken ze je iig alvast niet allemaal weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar..... maar.... maar.....
anders heb ik zo 30 afkeurende dames.... er moet er toch wel eentje zijn die mij tenmiste 1 ronde er in houd
Coat of arms moet ik nog hebben.... attero dominatus is ook echt enorm goed !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt hem door
[..]
Primo Victoria
Attero Dominatus
The Art Of War
Coat Of Arms
hehe, ik gok ongeveer even lang te zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je langer bent dan Eddy Zoey drukken ze je iig alvast niet allemaal weg.
Ik ga met je mee....naar jou bed.... weltruste alle anderen XDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens naar bedslaap lekker iedereen
Aiiiiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hehe, ik gok ongeveer even lang te zijn
Kom er maar gezellig bij hoor, steek jij de kaarsjes aan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ga met je mee....naar jou bed.... weltruste alle anderen XD
nah ik blijf nog ff, word anders toch wel uit dat bed getrapt haha
Tijdens BB nog wel. En ik noem mezelf altijd stereo omdat steer te familiair is voor mezelf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die hem stereo noemt
Trusten!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens naar bedslaap lekker iedereen
Tofquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, heb mezelf ff ingecheckt voor Praag.
Hehe,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kom er maar gezellig bij hoor, steek jij de kaarsjes aan?
TOF !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe,
Meid, als jij daar een tijd en datum aan vast bind dan neem ik heerlijke geur/sfeer kaarsen mee en bezorg ik jou ontbijt op bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik echt weg![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]N0pe, maar ik heb mensen kennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik echt weg
en jij hebt iets over een vriend gezegd.... 2,5 jaar als ik oprecht geluisterd heb?
edit: wedde dat je deze reactie nog leest?
Dat is helemaal waarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
N0pe, maar ik heb mensen kennis
en jij hebt iets over een vriend gezegd.... 2,5 jaar als ik oprecht geluisterd heb?
Ik was er nog ! zal ik je vermaken met spannenden verhalen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
gaat iedereen slapen??? ik wil net komen posten met jullie![]()
Lay; ga je naar een café'tje?
Ja ik ga nog welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar
Sorry voor het plagen
have fun !!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Thro the gates of helll, as we make our way to heaven, thro the nazi lines, PRIMO victoria....quote:
en hoe vind je ze?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
En noem eens wat vragen uit die vragenlijst; de meest idiote graag
Failquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wizzair boarding passes: twee A4'tjes met 90% reclame en 10% boarding pass![]()
twijfel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:
heb een deel gelezen maar pff, wat een lange lijstquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik was er nog ! zal ik je vermaken met spannenden verhalen?
begin dan te klikken op de spoiler een pagina terugkun je alvast beginnen met lachuhn !
Oplossing: in bed Fokken!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:04 schreef z80 het volgende:
[..]
twijfel.
nog even blijven hangen, of naar bed.
ben alleen nog niet moe.
ik ben toch maar gaan liggen. mn bed is gewassenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:04 schreef z80 het volgende:
[..]
twijfel.
nog even blijven hangen, of naar bed.
ben alleen nog niet moe.
geen gekke vragen voor een dating show iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je praat graag over jezelfVerder niet zulke vreemde vragen voor een datingshow, toch?
Ik vond het inderdaad ook wel meevallenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je praat graag over jezelfVerder niet zulke vreemde vragen voor een datingshow, toch?
ik merkte het, het was met 1 post ook meteen rustig hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben toch maar gaan liggen. mn bed is gewassen
ik heb met opzet geen internet in mijn slaapkamer.quote:
klopt, toen ging ik van laptop beneden voor tv naar laptop boven naast mn bed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik merkte het, het was met 1 post ook meteen rustig haha
aha !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt, toen ging ik van laptop beneden voor tv naar laptop boven naast mn bed.
de eerste nachten misschien. maar op een gegeven moment word je vanzelf moe en word het minder.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb met opzet geen internet in mijn slaapkamer.
anders worden het wel hele korte nachten.
Psst, dat zijn 6 woorden Braam, verder alles gelezen en hoop dat je op de show komt en niet dat een dikke negerin jou kiestquote:• Beschrijf jezelf in 5 woorden.
• Oprecht, confronterend direct, lief, overentousiast, zelfstandig.
Haha dat doen die van mn ouders ook, zo leuk om te zienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet lachen hierDe katten vinden de vliegjes en mugjes en ander vliegend spul wat op de lampen afkomt maar wat interessant
Ze jagen het hele huis door
oopsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Psst, dat zijn 6 woorden Braam, verder alles gelezen en hoop dat je op de show komt en niet dat een dikke negerin jou kiest
'Oeh, hijs creatief, die moeten we hebbe!'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
oopsnaja, schrijf directconfronterend dan maar aan elkaar
en nu bedenk ik me pas dat ik onderstaande nummer had moeten opgeven, luister ff de eerste 40 seconden ofzo en je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Oeh, hijs creatief, die moeten we hebbe!'
mij ook, daarom vind ik het echt iets wat ik moet doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:20 schreef Aure het volgende:
Het lijkt me echt verschrikkelijk om mee te doen aan TMO
Spannend he, om verschrikkelijke dingen te doen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:20 schreef Aure het volgende:
Het lijkt me echt verschrikkelijk om mee te doen aan TMO
Dat wel jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spannend he, om verschrikkelijke dingen te doen?
ouch.. hopelijk kun je lang staan op die dingen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Laydina het volgende:
Het is niet m'n zwarte jurk geworden.. maar m'n fleurige roken vette pumps natuurlijk haha
Met m'n zwarte gaat het wel redelijk goed vaak. Maarja idd hopen dat het een goede avond wordt hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ouch.. hopelijk kun je lang staan op die dingen!
aah, hoe lang wachten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:Dexter seizoen 3 is af..
Nu weer wachten op seizoen 4 dus..
arme jij ! enorm afzien dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:Dexter seizoen 3 is af..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Braamyo het volgende:
je hebt hem bijna goedgeeft niks, je kunt niet alles weten
Geen idee. in de USA is seizoen 4 al uit.. zal eind van het jaar worden gok ik (en nee, de illegale weg bewandelen we eigenlijk gewoon liever nietquote:
ik heb al internet vanaf het moment dat xs4all het aan particulieren ging aanbieden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de eerste nachten misschien. maar op een gegeven moment word je vanzelf moe en word het minder.
t/m wanneer gaan jullie ook alweer?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen ga ik de camping in Italië boeken
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen ga ik de camping in Italië boeken
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ook. morgen lekker het huis voor mezelf; ouders gaan zusje in Renesse ophalen en dat gaat vast een tijd duren want ik geloof dat ze eerst alle rotzooi moeten opruimen, tent naar beneden halen, inpakken etc.
morgenochtend en begin van de middag dus lekker niks
daarna naar amsterdam voor mn wellnessovernachting in het Dorint
Die is toch ook al lang uitgezonden geweest?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:Dexter seizoen 3 is af..
Ja, maar voor wij hem dan op dvd hebben duurt het wel ff he..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is toch ook al lang uitgezonden geweest?
Herpes.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Of zou dit plekje dan toch eczeem zijn en had ik twee dingen door elkaar?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom denk ik hardop over dit soort dingen op fok
Omdat je vingers eh je tenen het verlengde van je hersens zijn verworden?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom denk ik hardop over dit soort dingen op fok
18 augustus pas in Nederland, zie ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar voor wij hem dan op dvd hebben duurt het wel ff he..
Owww dat valt mee zeg!! Dan zijn we net terug van vakantie en zo.. Had al gerekend op december!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
18 augustus pas in Nederland, zie ik.
Terwijl wij al die afleveringen al driekwart jaar geleden gezien hebben.
In september serie 5.
quote:
Oh, is dat hetzelfde als voetschimmel? Dan moet je niet doormodderen, maar pillen halen bij de huisarts, hoorde ik uit de diverse sappige verhalen die ik opdoe als ik bij de schoonheidsspecialste ben (zij is tevens pedicure).quote:
ik wil zwemmen, in het stoombad, onder de zonnebank, sauna en heel misschien boek ik er n massage bij.. Gaat opzich nog wel tochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor wellness heb je allemaal gepland, FFT?
Nee, Tinea Pedis (voetschimmel) is net iets anders dan eczeem, maar eczeem kan wel optreden als (stress) reactie op Tinea Pedis.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, is dat hetzelfde als voetschimmel? Dan moet je niet doormodderen, maar pillen halen bij de huisarts, hoorde ik uit de diverse sappige verhalen die ik opdoe als ik bij de schoonheidsspecialste ben (zij is tevens pedicure).
En truste steerke.
Ik denk het. Laatste tentamenperiode vond ik het wel ff lastig. Toen is het een beetje opgekomen. Heb ook wat bultjes op de rug van m'n hand vanavond gekregen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:09 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je eczeem door stress steer?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het. Laatste tentamenperiode vond ik het wel ff lastig. Toen is het een beetje opgekomen. Heb ook wat bultjes op de rug van m'n hand vanavond gekregen.
Probably omdat ik morgen met m'n ouders ga dim summen in Utrecht
Oh veel plezier!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:18 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, de tassen zijn gepakt, ik ga zo richting Dublin
De laatste week van augustus t/m de 1e van septemberquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
t/m wanneer gaan jullie ook alweer?
Is er nog een Toscaanse mini-meet mogelijk?
wieieieie!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:18 schreef ColdFeet het volgende:
Veel plezier, CFquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:18 schreef ColdFeet het volgende:
Wow mooie foto'squote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.boston.com/big(...)france_-_part_i.html
Zo vind ik sport nou ook leuk
Cutequote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo de stad in om Hello Kitty sokjes te kopen voor m'n nichtje bij de H&M
[ afbeelding ]
Die is nu 10 maanden oud, welke sokjes zouden passen
Lief!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Cute! Ik zou even wachten tot een van de moeders (Tezz, Bluezz, Freecell) wakker is of tijd heeft. Of vraag het in het 'kindjes van 6 tot 12 maanden' topic in OUD.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
GE-WEL-DIGquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.boston.com/big(...)france_-_part_i.html
Zo vind ik sport nou ook leuk
Jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow mooie foto's idd P! Lijkt me best een gave ervaring om de tour te 'doen'..![]()
Zo, even rustig koffie en dan straks aan de kook
quote:
Lui varkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!
CF; geniet van Dublin!![]()
ik ben sinds 10u wakker maar ik kan het 1e uur nooit mn bed uitkomen. nu wil ik ook nog niet. luilak
oooh pff, nog een reden om geen huisdier te nemen. die verhongeren met mijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lui varkenIk ging om 2 uur slapen en om 6 uur vonden de katten het nodig me wakker te maken. Ik heb ze maar ff eten gegeven in de hoop dat ze me lieten slapen daarna, maar helaas
9 uur was het weer feest dus toen er maar uit gegaan
Nope, enig idee wat het is?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eens goed in mijn fles Dhalwinnie gekeken maar er drijven allemaal dingetjes in de whisky. Kan niet goed zijn toch?
kurk??quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens eens goed in mijn fles Dhalwinnie gekeken maar er drijven allemaal dingetjes in de whisky. Kan niet goed zijn toch?
Daar dacht ik ook aan jaquote:
Maatje 18 tot 20 moet goedkomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan jaMaar goed..die fles staat hier al een jaar of 5 denk ik
En er zit nog maar een flinke bodem in. Tijd voor vervanging denk ik
Ik had hem gisteravond even open en rook eraan....
Omdat Craven Cottagequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:20 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Wrom nou weer naar Fulham?
Oh en: AjaxTrainers van Ajax
De laatste jaren is Ajax teveel afhankelijk geweest van 1 spits (Huntelaar, Suarez) en teveel trainerswisselingen gehad. Wanneer was het voor het laatst dat ze twee jaar met dezelfde trainer hadden?
Heujquote:
Nicequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hij's fijn he.. ik wil hem vanavond bij de koffie en het gebak serveren bij wijze van likeurtje
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
Dwarsfluit verkocht![]()
En goeie tip om ff op H&M site de maten te checken, ik ga ff kijken.
Neh dat was gisteren.... Laat was het niet, maar we waren in de pub en hadden ciderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceIk voel een drankrijk avondje aankomen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Neh dat was gisteren.... Laat was het niet, maar we waren in de pub en hadden cider
aah mooi zo DE!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenheerlijk geslapen (eigen bed is zo fijn
) en de poesjes zijn weer helemaal zichzelf gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |