Ah ja, de kitlens uit het analoge tijdperk... Inderdaad een ramp op een DSLR.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er waren twee kitlenzen meen ik. Ik kreeg er de 28-80 3.3-5.6 G bij. Kunststof, mat en onscherp. Pas later, toen ik me erin ging verdiepen kwam ik er achter dat ik beter een andere deal had kunnen kiezen. Maar zo gaat het.
Ik zou annuleren. Met zo'n bedrijf wil je geen zakendoen. Die zijn 'goedkoop' op alle verkeerde manieren.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:33 schreef Disorder het volgende:
Dit klopt.
Pas toen ik ging 'zeuren' kwamen ze met die optie op de proppen. In die mail waren er slechts twee opties, OF meer betalen, OF annuleren.
Plus dat-ie van plastic is.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:17 schreef Daantke het volgende:
Het enige waar ik dan op achteruit ga en wat de d7000 wel heeft is dat er geen focusmotor in zit (gebruik ik niet) en geen 1/8000s sluitertijd (gebruik ik ook niet)
De 55-200 is wel een leuke lens, heb er een paar keer mee geschoten, maar voor iets meer heb je de 55-300 of nog beter de 70-300 (deze is echt elke euro die die meer kost waard).quote:Op maandag 13 juni 2011 00:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die leuke prijs is ¤150.
Edit:
Nou die gozer was niet te vertrouwen voor mijn gevoel, dus die lens laat ik lekker links liggen. Wat zijn er trouwens belachelijke prijsverschillen op internet zeg. Ik wil graag een 55-200 VR lens voor naast mijn 18-55 kitlens.
Bij Cameratools: ¤159
Bij Wehkamp: ¤339
Schandalig, werkelijk waar...
Kwalitatief beter? de 70-300 wel ja, kijk de reviews online er maar op na.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn die kwalitatief ook veel beter dan? Dacht dat je met zo'n groot bereik veel inleverde op de kwaliteit?
Het is voor op mijn D3100. Ik kom nu gewoon soms bereik tekort.
Ook wil ik binnenkort een prime halen, twijfel nog tussen 35 en 50 mm.
Die 70-300 is gewoon veel beter dan de andere twee, de AF is verrukkelijk snel en hij is haarscherp van 70 tot 200, daarboven is het wat minder maar zeker niet slecht.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn die kwalitatief ook veel beter dan? Dacht dat je met zo'n groot bereik veel inleverde op de kwaliteit?
Het is voor op mijn D3100. Ik kom nu gewoon soms bereik tekort.
Ook wil ik binnenkort een prime halen, twijfel nog tussen 35 en 50 mm.
Ja ik kan met mijn budget nu dus wel een d5100 kopen met dezelfde beeldkwaliteit... maar ik weet dat ik me ontzettend ga storen aan bovenstaande drie dingenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
En geen tweede draaiwiel heeft.
En geen scherm.
En minder knopjes heeft (meer menu gepriegel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |