Laat zien danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef j.t het volgende:
Uurtje later dan gepland film zien, want ik liep langs de spiegel en ik zag mezelf snel. Ik zag mijn once every 4 years momentje, dus pakte een camera *klik* en opeens had ik een leuke foto van mn hoofd. Jeej
mn dikke bos haar is wel een van de dingen waar ik wél blij mee ben. de kapper vandaag wat minder, ze is anderhalf uur aan t knippen geweestquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, kwak!. Zoiets zou ik ook wel willen, maar daar is m'n haar te dun voor.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi glanzend haar kwak!
Ik heb een deja-vutoen vriendje nog elke week naar zn ouders ging voor scouting kwam ie ook vaak op zondagavond pas tegen half 12 aankakken.... Heb m nu een week niet gezien en hij zou vanavond na t eten hierheen komen. Guess what, krijg net een smsje dat ie nu pas vertrekt
Daar gaat mn avondje gezellig weerzien
[/klaag]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi haar kwak, lekker kort!Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Echt?? Ik vind het fantastischquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:37 schreef j.t het volgende:
[..]Wauw wat een gaaf gezichtje heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi haar kwak, lekker kort!
* zich een wandelende krabpaal voelt![]()
ik ook! Ik baal dat we hier in Bremen nogal weinig gehad hebben...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?? Ik vind het fantastisch
Ga altijd voor het raam staan kwijlen bij al die flitsen en scheuren in de hemel
En van slechte kwaliteit. Net als het vlees trouwens.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef AKnynke het volgende:
En inderdaad Tink, de Real. Ik hou wel van die supermarkt. De groentes zijn er wel vrij duur, trouwens!
Nee, bij standard shipping krijg je dat niet. Dan had ik de duurdere variant moeten nemen, maar die was gelijk ook 3x zo duurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:
XM, heb je geen T&T code gekregen??
Mijn bestelling van H&M is al gesorteerdHeb woensdag besteld ofzo. Hopelijk komt t morgen
yes..tot groot vermaak van alle duitsers om ons heen. We praten allebei Duits met alle anderen om ons heen (lees kassamevrouwen enzo), ik natuurlijk met een wat groter accent dan hij....maar samen praten we Engels, is toch wat eerlijker en we spreken het allebei net zo goed. Soms, als we woorden niet weten in het engels dan gaan we over op het duits of nederlands, of als we boos zijn ook..maar dat red zich meestal wel..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Nynke, dat vroeg ik me nog af; wat praten je vriend en jij eigenlijk met elkaar, Engels?
stimmt. Maar ik vind het heerlijk, zo'n hele grote supermarkt. En we eten toch vegetarisch!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En van slechte kwaliteit. Net als het vlees trouwens.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef Perruche het volgende:
zomerrrrrrrs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet op m'n hoofd letten kom net uit de douche![]()
Nouja het wordt best warm geloof ik en ik heb niets dat passend is voor het feest. Ik heb aan zomerse kleding een linnen broek 2 maten te groot en wat jurkjes met noodgedwongen leggingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Gaan jullie allemaal shoppen voor de bruiloft? Wel balen XM, hopelijk komt het pakje morgen nog.
nee hoor...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Gaan jullie allemaal shoppen voor de bruiloft? Wel balen XM, hopelijk komt het pakje morgen nog.
Thanks!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:47 schreef AKnynke het volgende:
leuk truitje! En je hoofd lijkt op Sarabi!
Niet zozeer zonnig, maar wel 27 graden..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij wordt het trouwens helemaal niet zulk mooi weer, donderdag..
hij heeft ook een cursus Nederlands gevolgd, op de uni hier. En ik denk dat afhankelijk van het land waar we later terecht komen onze taal wellicht ook nog wel switcht, maar voor nu is engels het allermakkelijkst. En ik spreek al 5 jaar bijna alleen maar engels (fok! is de enige plaats waar ik Nederlands typ bijvoorbeeld, normaal gesproken), dus het engels gaat ook makkelijk. Ik droom ook regelmatig in het engels..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn beste vriend heeft een Duitse vriendin, en toen hij een jaar bij haar in Jena woonde heeft hij Duits gesproken, en nu zij in Groningen woont heeft ze Nederlands geleerd, en dat is echt heel schattig![]()
Grappig dat je wel Duits praat, maar niet met hemHet argument dat het zo eerlijker is snap ik wel
Oh, ik zie het ja. Toen ik een paar dagen terug keek bleef de temperatuur steken op 21.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet zozeer zonnig, maar wel 27 graden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ kwak: mooi haar hoor!![]()
@ XM: is dat nog steeds die bestelling van Asos? Ik heb er 8 juli ('s avonds) iets besteld, en dat is vandaag bezorgd.
Voor eventuele nieuwsgierigen, hier mijn bestelling
Leuk!! Ik heb de 7e 's avonds besteld en dat is er dus nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Nee, ik heb in 2002-2003 een jaar in Alaska gewoond, daarna anderhalf jaar in Zwolle, 4 jaar in Maastricht en 2 jaar in Zweden (waartussen een paar maand in Zimbabwe), en nu een tijdje in Bremen en dan weer in Zweden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, al 5 jaar aan het reizen en wonen her en der dus?
Ik zou dan echt vreselijk toe zijn aan een vaste plek en taal
Skip that, ik zou het niet kunnen en blijf lekker in Nederland
Ik heb ook gewoon standard shipping gedaan. Dus zou ook niet weten waar dat aan ligtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk!! Ik heb de 7e 's avonds besteld en dat is er dus nog steeds niet.
Ja, in orderbevestiging stond uiterlijk gisteren. Maar ja. In het asos-topic zeggen ze dat het wel eens uit kon lopen. Maar goed, als ie er morgen nog niet is, ga ik maar ff mailen naar de klantenservice.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon standard shipping gedaan. Dus zou ook niet weten waar dat aan ligtHoop in ieder geval voor je dat het nog op tijd komt! Heb je op de site gekeken of er daar iets over shipping staat?
Oh, dan gaat dat vast wel nog op tijd goedkomen hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, in orderbevestiging stond uiterlijk gisteren. Maar ja. In het asos-topic zeggen ze dat het wel eens uit kon lopen. Maar goed, als ie er morgen nog niet is, ga ik maar ff mailen naar de klantenservice.
Ik heb uiteindelijk de dure jurk teruggehangen maar nog wel een ander jurkje gekocht dat ik geschikt vind om te dragen én dat met warm weer aan kan (veel andere jurkjes zijn echt te heet met lange mouwen enzo) én dat ik ook vaker zal dragen, want het is vrij basic. Wel een goed decolleté tho.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:Gaan jullie allemaal shoppen voor de bruiloft? Wel balen XM, hopelijk komt het pakje morgen nog.
Ademen is overratedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en bedankt voor de goedkeuringen :p Morgen wil ik 'm aan met dat feestje
eigenlijk kostte het 'iets' teveel moeite om de rits dicht te krijgen, maar áls 'ie ein-de-lijk, met hulp van lichtelijk-gniffelende-man dicht is, zie je dat gelukkig niet. En verdorie, ik wil en moet en zal dat jurkje morgen aantrekken :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk de dure jurk teruggehangen maar nog wel een ander jurkje gekocht dat ik geschikt vind om te dragen én dat met warm weer aan kan (veel andere jurkjes zijn echt te heet met lange mouwen enzo) én dat ik ook vaker zal dragen, want het is vrij basic. Wel een goed decolleté tho.
JT wat een knappe dame ben je!
En Perruche, ik moest ook direct aan sarabi denken bij je hoofd![]()
Ook een mooie dame, mooi lang haar ook!
Ik heb mijn pyjama vast aan, en die ruikt nog licht naar de date van gister. Nu zit ik de hele tijd te snuffelen aan mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |