abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:35:03 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84145974

Engineered Glass
All the breakthrough technology in iPhone 4 is situated between two glossy panels of aluminosilicate glass — the same type of glass used in the windshields of helicopters and high-speed trains. Chemically strengthened to be 20 times stiffer and 30 times harder than plastic, the glass is ultradurable and more scratch resistant than ever. It’s also recyclable.

Stainless Steel Band
Created from our own alloy, then forged to be five times stronger than standard steel, the CNC-machined band is the mounting point for all the components of iPhone 4. The band provides impressive structural rigidity and allows for its incredibly thin, refined design. It also functions as both iPhone 4 antennas.

Retina Display
The Retina display on iPhone 4 is the sharpest, most vibrant, highest-resolution phone screen ever, with four times the pixel count of previous iPhone models. In fact, the pixel density is so high that the human eye is unable to distinguish individual pixels. Which makes text amazingly crisp and images stunningly sharp.

5 Megapixel Camera with LED-Flash
Take beautiful, detailed photos with the new 5-megapixel camera with built-in LED flash. The advanced backside illumination sensor captures great pictures even in low light. And the new front-facing camera makes it easy to take self-portraits.

Multitasking
iPhone 4 introduces a whole new way of multitasking. Now you can run your favorite third-party apps — and switch between them instantly — without slowing down the performance of the foreground app or draining the battery unnecessarily.1 This smarter approach to multitasking is available only on iPhone.

Apple A4 Processor
Apple engineers designed the A4 chip to be a remarkably powerful yet remarkably power-efficient mobile processor. With it, iPhone 4 can easily perform complex jobs such as multitasking, editing video, and placing FaceTime calls. All while maximizing battery life.

HD Video Recording and Editing
Shoot your own movies in high definition. Capture impressive video even in low-light settings, thanks to the advanced backside illumination sensor and built-in LED light. Then edit and create your own mini-masterpiece right on iPhone 4 using the new iMovie app — with Apple-designed themes, titles, and transitions. It’s coming soon to the App Store for $4.99.

Facetime
People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality. With just a tap, you can wave hello to your kids, share a smile from across the globe, or watch your best friend laugh at your stories — iPhone 4 to iPhone 4 over Wi-Fi. And it works right out of the box. No other phone makes staying in touch this much fun.

Facetime werkt vooralsnog alleen over wifi.

Apple presenteerde dit gisteravond als exclusieve functie voor de iPhone 4, maar zei daarbij dat het voorlopig alleen via een Wi-Fi-netwerk mogelijk zal zijn. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van Facetime bron

Gyro + Accelerometer
iPhone 4 is the first phone with a built-in three-axis gyroscope. When paired with the accelerometer, it makes iPhone 4 capable of advanced motion sensing such as user acceleration, angular velocity, and rotation rate. Translation: More motion gestures and greater precision for an even better gaming experience.

Battery

De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Folders
- Verbeterde Mail
- iBooks
- Enterprise-functies
- Game Center
- iAd

iOS4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers

Wanneer te koop?
VS - vanaf 24 juni (vanaf $199 met contract)
Nederland/Belgie/diverse andere landen - vanaf 30 juli. Een woordvoerder van T-Mobile heeft tegenover de collega’s van Bright.nl verklaard dat de geplande uitbreiding van het 3G-netwerk op tijd klaar zal zijn voor de lancering van de iPhone 4 in juli.
de rest - eind september.

Vodafone en KPN hebben geen enkel nieuws omtrent de iPhone 4 uitgebracht. Vodafone heeft na de launch van de 3gs wel aangegeven dat ze bij de launch van de nieuwe iPhone (4) de zaak opnieuw zouden gaan bekijken.

Linkje naar wiki van deze OP
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_84146099
iPhone 4
Calmer than you are
pi_84146158
Wil eigenlijk wel voor de nieuwste iPhone gaan maar hoe is het bereik van T-mobile op het 'platteland' (lees Friesland en Groningen)?
pi_84146326
quote:
Slechts 0.55% van de klanten zou Apple hebben gebeld met klachten over de antenne.
...en de andere 99.45% heeft het wel geprobeerd, maar had helaas geen bereik.

--------------------------------
Maar goed, ik weet het nu bijnaaaa zeker. Ik vind de iPhone 4 echt heel tof, maar naar mijn mening toch echt nog iets te veel problemen (ondanks de, uiteindelijk best wel goede, verklaringen van Apple). Ik houd nu lekker mijn 3GS - gewoon met iOS 4 - en ga een iPad kopen zodra Apple ze hier ook deze maand beschikbaar stelt.

Dan maar volgend jaar een iPhone 5 met een gaaf retina display en een weet-ik-veel-hoeveel-megapixel-apple-er-dan-in-stopt-camera met flash en weet-ik-veel-of-het-full-of-720p-wordt HD video recording. Heb ik mooi een iPhone 3GS (die z'n taak voorlopig nog goed doet) en ook nog eens een iPad. En als ik volgend jaar nog geinteresseerd ben een iPhone 5 (maar goed, wie weet wil ik dan wel een Google Nexus Two of een HTC Nogwattus).

Dus deze juli lekker een iPad kopen en m'n 3GS lekker houden, volgend jaar een iPhone 6 waarbij ze - hoop ik - alle kinderziektes uit de iPhone 4 hebben gehaald. Toch wel een mooi apparaatje, die iPhone 4. Iedereen die hem wel gaat halen: veel plezier ermee!

[ Bericht 21% gewijzigd door WSquater op 16-07-2010 20:47:21 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 16 juli 2010 @ 20:45:01 #5
13368 NiGeLaToR
pi_84146511
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef WSquater het volgende:

[..]

...en de andere 99.45% heeft het wel geprobeerd, maar had helaas geen bereik.
Pcies, maar we krijgen in ieder geval een gratis hoesje bij onze 900 euro telefoon
pi_84146616
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:45 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Pcies, maar we krijgen in ieder geval een gratis hoesje bij onze 900 euro telefoon
Gratis pleisters
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_84146960
Firefox home geinstalleerd, sync account aangemaakt op firefox zelf, maar ik heb nog niets...Meer mensen hier last van?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  FOK!fotograaf vrijdag 16 juli 2010 @ 20:55:10 #8
13368 NiGeLaToR
pi_84147013
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Gratis pleisters
En we gaan er massaal instinken

Overigens ook 30 dagen niet-blij-gewoon-terug-brengen garantie. Voor alle linkshandigen?
pi_84147808
hmm... mijn "volg topic" knop werkt niet meer... Dan maar een TVP...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:11:55 #10
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84147916
Ik ga denk ik op 19 augustus pas verlengen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_84148331
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga denk ik op 19 augustus pas verlengen.
Succes. De wachttijden zullen na een paar dagen oplopen tot 2, 3, 4, 5 of 6 weken (is tot nu toe in elk land gebeurd).
pi_84148365
Wanneer zou die in de verkoop gaan?

Hopelijk begint het bestellen niet pas 30 juli?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:22:20 #13
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84148442
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:20 schreef WSquater het volgende:

[..]

Succes. De wachttijden zullen na een paar dagen oplopen tot 2, 3, 4, 5 of 6 weken (is tot nu toe in elk land gebeurd).

Valt reuze mee denk ik .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_84148765
Sinds ik iOS4.0 heb geïnstalleerd op mijn 3GS doet mijn mail erg vaag. Hij geeft vaak aan dat ik ongelezen mail heb maar als ik vervolgens kijk staat er niks nieuws. Soms staat er uren later ineens een mailtje maar soms ook niet. Ook als ik soms een ongelezen mailtje lees dan blijft hij gewoon op ongelezen staan.

Ik haal mijn mail via Gmail en voor deze update werkte alles perfect. Iemand enig idee hoe je dit kan oplossen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  FOK!fotograaf vrijdag 16 juli 2010 @ 21:44:12 #15
159915 -Menn0-
MNO
pi_84149597
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:45 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

,,/
pi_84149685
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:10 schreef RvLaak het volgende:
hmm... mijn "volg topic" knop werkt niet meer... Dan maar een TVP...
heb ik soms ook, keertje refresh en het werkt weer...

Maken ze zelf een vergelijking op streepjes terwijl het duidelijk gaat om de data erachter (ontvangst) en de hele wereld denkt ok
pi_84149975
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

heb ik soms ook, keertje refresh en het werkt weer...

Maken ze zelf een vergelijking op streepjes terwijl het duidelijk gaat om de data erachter (ontvangst) en de hele wereld denkt ok
Als je de tests met de overige toestellen bedoelt, leek mij dat meer een manier om aan te tonen dat de iPhone4 niet de enige is met dit probleem.
pi_84150187
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als je de tests met de overige toestellen bedoelt, leek mij dat meer een manier om aan te tonen dat de iPhone4 niet de enige is met dit probleem.
Yup, doen ze slim.

Het gaat niet om het verval in signaal op zich, maar de hoeveelheid.

Daarbij wijkt de mapping van dignaalsterktes bij al die toestellen waarschijnlijk af, dus waarom dan een tabel tonen met hoeveel streepjes verlies een andere telefoon heeft.

Ik denk niet dat ik problemen krijg met bellen, wel zie ik in NL reacties van gebruikers waarbij de 3G snelheid traag tot nul wordt.

Maar hier op Fok wordt de snelheid zelfs groter wanneer in de DG positie vastgehouden.
pi_84150371
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Yup, doen ze slim.

Het gaat niet om het verval in signaal op zich, maar de hoeveelheid.

Daarbij wijkt de mapping van dignaalsterktes bij al die toestellen waarschijnlijk af, dus waarom dan een tabel tonen met hoeveel streepjes verlies een andere telefoon heeft.
Heb je de persco gezien? Het is een live test waarmee ze laten zien welke telefoon hoeveel streepjes kwijtraakt.
quote:
Ik denk niet dat ik problemen krijg met bellen, wel zie ik in NL reacties van gebruikers waarbij de 3G snelheid traag tot nul wordt.
3G weet ik niets van, maar het GSM signaal in NL schijnt veel sterker te zijn dan in de VS. Dus dropped calls zullen hier zeldzaam moeten zijn.
quote:
Maar hier op Fok wordt de snelheid zelfs groter wanneer in de DG positie vastgehouden.
cool
pi_84150740
Weet ik, maar waarom zou je dan een tabel maken van x verlies er 4 en y verliest er 3.

Laat dan gewoon zien hey ze dalen ook bij Nokia, Samsung etc (maar bij ons iets meer)

Maar ok, 30 juli komt snel dichterbij dus de prijzen ook
pi_84150827
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weet ik, maar waarom zou je dan een tabel maken van x verlies er 4 en y verliest er 3.

Laat dan gewoon zien hey ze dalen ook bij Nokia, Samsung etc (maar bij ons iets meer)

Maar ok, 30 juli komt snel dichterbij dus de prijzen ook
Marketing, niets meer, niets minder
  Admin vrijdag 16 juli 2010 @ 22:30:18 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84152191
Ze hebben een speciale pagina gewijd aan het antenneprobleem: http://www.apple.com/antenna/
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 16 juli 2010 @ 22:33:03 #23
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84152346

Lijkt wel iets uit een sci-fi film.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 22:50:08 #24
192696 CantFazeMe
Scroll my bar