Hoi gotrick,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Is er niet iemand hier die goed is met naald&draad? gewoon het begin punniken
True, maar dan is ie wel beter knuffelbaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan is het lieve er van af
er is vast wel ergens het grote HAAK-topicquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Is er niet iemand hier die goed is met naald&draad? gewoon het begin punniken
quote:
Oeh leuk, en hoe ziet dat haken er uit eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hoi gotrick,
Hmm, helemaal zo'n ding punniken kan ik niet, misschien wel haken! dat kan ik dan weer wel, maar dat duurt zo lang.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is vast wel ergens het grote HAAK-topic
[..]nog steeds spijt dat ik niet gewoon met jou heb meegereden
![]()
Je kunt maken wat je wil, armbanden, kleding, beenwarmers, knuffels! Dus vast ook het poppetje van STquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oeh leuk, en hoe ziet dat haken er uit eigenlijk?
Oh ik zie het nu op google, je kan er inderdaad echt van alles mee maken, tof!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je kunt maken wat je wil, armbanden, kleding, beenwarmers, knuffels! Dus vast ook het poppetje van ST
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Hm? Zei er net nog iemand iets op pagina 8?
Ik was even afgeleid namelijk
Ik op 9quote:
Ja, ik wist natuurlijk dat je dat ging zeggen, wise ass, maar IK zit op pagina 9quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik wist natuurlijk dat je dat ging zeggen, wise ass, maar IK zit op pagina 9
Chantal bedoel je? hehehe dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze rijdt echt hard
en ik had maar iets van 3 uurtjes geslapenen ik was echt bang
Ik post ook meer, dus dat kan wel kloppenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
Dan moet je even je posts per pagina aanpassen, want nu zitten we 4 pagina's van elkaar vandaan.
Ik moet dat lerenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je kunt maken wat je wil, armbanden, kleding, beenwarmers, knuffels! Dus vast ook het poppetje van ST
Over een maand verwacht ik de eerste wolle suikertaartjes!quote:
Dat ben je dan vast al wel weer vergetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef Gotrick het volgende:
Over een maand verwacht ik de eerste wolle suikertaartjes!
* Gotrick opent zijn agenda...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ben je dan vast al wel weer vergeten
Ik van mijn oma leren haken en breien. Haken vond ik altijd wel leuk om te doen omdat heel veel mensen dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:20 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu op google, je kan er inderdaad echt van alles mee maken, tof!
Teach mequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik van mijn oma leren haken en breien. Haken vond ik altijd wel leuk om te doen omdat heel veel mensen dat niet kunnen.
Mijn oudste zus kan het ook heel goed. DIe heeft gewoon een rugtas gehaakt, en volgens mij gebruikt ze die tas inmiddels al 4 of 5 jaar!
Dat je vol bent van damart...quote:
Ik zal ff kijken of ik het op papier kan krijgen, hoewel het zo wel lastig uit te leggen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |