Iech nog 3 ganse kratte, die nooit opgoanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:24 schreef nattermann het volgende:
Ich verveal mich 'n bitje, en ich hub godmiljaar nog mer tjwe flesje beer in de ieskas sjtoan
Nea want dan vergeat ich ze dalijk en kin ich ze murge oet de vreezer goan kretsequote:
De vergits dien drank toch neetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nea want dan vergeat ich ze dalijk en kin ich ze murge oet de vreezer goan kretse
Lekker geveulquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Es ich teveul drink vergeat ich alles
Damn, dae zin moos ik 10x laeze veurdet ik et snapte.. wat un dialekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat ligk mehr zjus dr'oan, wie voal her al op heet
Mestreechquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Damn, dae zin moos ik 10x laeze veurdet ik et snapte.. wat un dialek
True, mja huurt dr beej!quote:
Ik versta dat nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
True, mja huurt dr beej!
@ Zilver: Mien mam eur vrind kump oet Kirchraoj, ouk zoe moei!
Ik vind dat zo'n verschrikkelijk accentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik versta dat nietmensen uit kerkrade
Ja ik ook.. gewoon niet te volgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n verschrikkelijk accent![]()
Alvast excuses
Geen excuses nodig hoor!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n verschrikkelijk accent![]()
Alvast excuses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |