Het volk moet er ook gezellig zijn. Ik lees wel dat het er mooi is, maar het volk zelf moet tegen vallen. Daar hou ik niet zo van.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:09 schreef Joysa het volgende:
Ja maar Londen.. daar kun je gewoon niet omheen, je MOET erheen![]()
Zakenmannetjes die hardlopen door Londen omdat ze haast hebben, mensen die zich in de metro proppen omdat ze haast hebben. I like thatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het volk moet er ook gezellig zijn. Ik lees wel dat het er mooi is, maar het volk zelf moet tegen vallen. Daar hou ik niet zo van.
Ja maar zal moeilijk worden met al die drukke mensen om je heen. Kleinere stad is net wat rustiger en daar zijn de mensen makkelijker in de omgangquote:
Ik heb ook altijd haast dus het zou perfect bij mij passenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zakenmannetjes die hardlopen door Londen omdat ze haast hebben, mensen die zich in de metro proppen omdat ze haast hebben. I like that
NIET ZO ZEIKEN! LONDEN IT IS!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd haast dus het zou perfect bij mij passenmaar op vakantie even niet
In zo'n grote stad zijn ook veel winkels hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
in amsterdam shoppen is zwaar ok iig, heb ik vandaag gemerkt
Anders ik welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar krijg ik mijn dag wel mee om
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien
LOL nu wil ik opeens naar London
Moet ook niet te opzichtigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooie is dat ik het niet duur weet te maken want ik hou van simpelBij mezelf dan he
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat ik er nu ook naartoe ga
weekje lijkt me wel lang genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |