quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:55 schreef Mss het volgende:
Zo, eindelijk een plek waar ik normaal kan zeggen dat ik afgewerkt ben en niemand die me raar aankijkt
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weit 't al dink ik![]()
En waas gezellig vandaag
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:48 schreef Joysa het volgende:
Yeah morgen Venloos praten, mama komt langs
Leukquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:48 schreef Joysa het volgende:
Yeah morgen Venloos praten, mama komt langs
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had geeneens folie, rubber of handboeien mee.
Daar kan ik niet in, dus moet het hier maarquote:
Ik leer het nog welquote:
Daar staat alleen in welke winkels we zijn geweest en wat ik daar van vondquote:
Gelukkig niet iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgens mij komen vele mensen daar niet.
Londen is liefdequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog steeds aan het denken over mijn zomervakantie. Ik dacht eerst aan Ierland of Schotland, maar Engeland is ook wel mooi. Maar London lijkt me weer te standaard en wat te groot.
Ik zeg Londen! Gewoon doen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja London lijkt me wel mooi, maar wat te groot voor er alleen rond te slenteren. Kleinere stad lijkt me makkelijker.
York vond ik gaafquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog steeds aan het denken over mijn zomervakantie. Ik dacht eerst aan Ierland of Schotland, maar Engeland is ook wel mooi. Maar London lijkt me weer te standaard en wat te groot.
Ik dacht zelf aan Liverpool of Manchester. Dat zijn geen kleine steden, maar het is geen Londonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
York vond ik gaaf
London moet ik ook nog naartoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |