Zelf een cirkel tekenen in paint moet toch nog wel lukken?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een aureooltje om mijn pupke! Ik ben niet voor niets schijnheilig!
Thanks, zou niet al te moeilijk moeten zijn denk ik, en ik heb er al een paar gezien die mijn versie met het origineel van hun ava combineren, zoals L.no, ziet er goed uitquote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Als niemand anders zich meldt dan wil ik me wel verdiepen in het maken van animated gifs voor je.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een aureooltje om mijn pupke! Ik ben niet voor niets schijnheilig!
Prima!quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder, druk, druk, druk.
Verhuisdozen en nachtkastjes in elkaar knutselen enzo, sorry
Ik ging gewoon hier ( Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77 ) vragen. Misschien als de mensen dat willen, dan kan je ze daar verwijzen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Thanks, zou niet al te moeilijk moeten zijn denk ik, en ik heb er al een paar gezien die mijn versie met het origineel van hun ava combineren, zoals L.no, ziet er goed uit
Mooiquote:Op zondag 18 juli 2010 17:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ging gewoon hier ( Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77 ) vragen. Misschien als de mensen dat willen, dan kan je ze daar verwijzen.
thanks btw![]()
Ik sta er niet tussenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is dan ook de lijst van de vorige topicsquote:Op zondag 18 juli 2010 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4 dit was mijn reactie
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:12 schreef Barbusse het volgende:
Even kleine toevoeging; ik vind hem zo tof dat ik hem ook op mijn werk als ava heb ingesteld. Ian_Nick gaat de grens over, ook op Malta vinden ze hem stoer!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef appelfan het volgende:
Mag ik er ook een Ian? Asjeasjeasjeblief?
Liefst een booskijkende appel <3
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:12 schreef StolenSweetheart het volgende:
Doe mij er ook maar een. (Meisje met roodbruin lang haar en een schuine pony, achtergrond kleur van mijn huidige UI)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef milia het volgende:
Ooh....wat tof allemaal! Valt hier misschien nog iets van te maken?
[ afbeelding ]
Echt, serieusquote:
net als ik jou versie en met mijn originele ava.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Thanks, zou niet al te moeilijk moeten zijn denk ik, en ik heb er al een paar gezien die mijn versie met het origineel van hun ava combineren, zoals L.no, ziet er goed uit
Als je een omschrijving van wat je wil hebben in mijn PM kan gooien zal ik zeker een poging doenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, serieusAls ze er om vragen, wil je er dan ook eentje voor hen maken?
naaaisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |