Teun zegt van welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
Vallen die uitsteksels onder het tafelblad niet gewoon letterlijk onder het tafelblad??
Zit jij de hele tijd de New Topic list te F5'en ofzo??quote:
Dat laatste, hendig sjieke funtie. Om de 5 seconcen komen er nieuwe posts / topics.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
Zit jij de hele tijd de New Topic list te F5'en ofzo??
Of is dat zelfs niet meer nodig in de nieuwe layout?
Nou, die keren dat ik verplicht heel 1337 om 13.37 uur die nieuwe layout voor m'n kiezen kreeg had ik dat dus gelijk stil gezet..... razend irritant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat laatste, hendig sjieke funtie. Om de 5 seconcen komen er nieuwe posts / topics.
Niet meteen zo oubollig, niet alle verandering is kut.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Leandra het volgende:
Nou, die keren dat ik verplicht heel 1337 om 13.37 uur die nieuwe layout voor m'n kiezen kreeg had ik dat dus gelijk stil gezet..... razend irritant.
Netjes, dat is iig al iets, gaat de huisarts ook zelf iets meer initiatief richting zijn patienten tonen, door gewoon even langs te gaan en thuiszorg te regelen of blijft het hierbij?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Oudste zus heeft huisarts gebeld omdat we ons zorgen maken om mijn zieke zus, waarop de huisarts de neuroloog heeft gebeld en die heeft mijn zus weer gebeld om te vragen of ze vanmiddag naar het ziekenhuis komt om haar te onderzoeken.
Wel als m'n smilies niet met 1 klik werken... ik ben te conservatief om te vallen voor veranderingen die vooral nadelen opleveren op de vlakken die ik belangrijk vind.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet meteen zo oubollig, niet alle verandering is kut.
Ik ben echt blij dat er eindelijk iets gebeurt, ik had er niet meer op durven hopen zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Netjes, dat is iig al iets, gaat de huisarts ook zelf iets meer initiatief richting zijn patienten tonen, door gewoon even langs te gaan en thuiszorg te regelen of blijft het hierbij?
O dat is mooi Deisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Oudste zus heeft huisarts gebeld omdat we ons zorgen maken om mijn zieke zus, waarop de huisarts de neuroloog heeft gebeld en die heeft mijn zus weer gebeld om te vragen of ze vanmiddag naar het ziekenhuis komt om haar te onderzoeken.
Dat het allemaal zo moet, te triest voor woorden. Maar hoop dat ze iets voor je zussie kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat ze wat voor je zus kunnen betekenen. Gaat er iemand mee als begeleiding?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat is niet meer nodig met de nieuwe layout, die ververst zichzelf elke zoveel seconden en dan zie je nieuwe topics vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij de hele tijd de New Topic list te F5'en ofzo??
Of is dat zelfs niet meer nodig in de nieuwe layout?
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft inderdaad toegezegd meer vinger aan de pols te gaan houden.
Mijn zwager gaat natuurlijk met haar meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wat voor je zus kunnen betekenen. Gaat er iemand mee als begeleiding?
En die kan er tijdens zon gesprek een beetje zijn hoofd bij houden? Het is gemakkelijk als ze al een lijstje hebben met vragen en problemen die ze willen bespreken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager gaat natuurlijk met haar mee
Mijn zwager is van de lijstjes, hij had de afgelopen dagen al lekker zitten schrijven, alvast voor de afspraak volgende week, maar die kan hij vanmiddag al spuien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die kan er tijdens zon gesprek een beetje zijn hoofd bij houden? Het is gemakkelijk als ze al een lijstje hebben met vragen en problemen die ze willen bespreken.
En altijd vragen wat je moet doen indien je nog vragen hebt of je die aan de huisarts kan stellen of direct bij het ziekenhuis zelf. Zodra de deur dicht is heb je ineens vragen. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager is van de lijstjes, hij had de afgelopen dagen al lekker zitten schrijven, alvast voor de afspraak volgende week, maar die kan hij vanmiddag al spuien.
Maar bedankt voor de tip
Klopt. Wij hebben het vorig jaar meegemaakt toen mijn schoonvader na een aantal epileptische aanvallen in een coma raakte. Moet er wel bij zeggen dat de begeleiding die we kregen super was, had volgens mij niet beter gekund!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En altijd vragen wat je moet doen indien je nog vragen hebt of je die aan de huisarts kan stellen of direct bij het ziekenhuis zelf. Zodra de deur dicht is heb je ineens vragen. Zo werkt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |