Teun zegt van welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
Vallen die uitsteksels onder het tafelblad niet gewoon letterlijk onder het tafelblad??
Zit jij de hele tijd de New Topic list te F5'en ofzo??quote:
Dat laatste, hendig sjieke funtie. Om de 5 seconcen komen er nieuwe posts / topics.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
Zit jij de hele tijd de New Topic list te F5'en ofzo??
Of is dat zelfs niet meer nodig in de nieuwe layout?
Nou, die keren dat ik verplicht heel 1337 om 13.37 uur die nieuwe layout voor m'n kiezen kreeg had ik dat dus gelijk stil gezet..... razend irritant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat laatste, hendig sjieke funtie. Om de 5 seconcen komen er nieuwe posts / topics.
Niet meteen zo oubollig, niet alle verandering is kut.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Leandra het volgende:
Nou, die keren dat ik verplicht heel 1337 om 13.37 uur die nieuwe layout voor m'n kiezen kreeg had ik dat dus gelijk stil gezet..... razend irritant.
Netjes, dat is iig al iets, gaat de huisarts ook zelf iets meer initiatief richting zijn patienten tonen, door gewoon even langs te gaan en thuiszorg te regelen of blijft het hierbij?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Oudste zus heeft huisarts gebeld omdat we ons zorgen maken om mijn zieke zus, waarop de huisarts de neuroloog heeft gebeld en die heeft mijn zus weer gebeld om te vragen of ze vanmiddag naar het ziekenhuis komt om haar te onderzoeken.
Wel als m'n smilies niet met 1 klik werken... ik ben te conservatief om te vallen voor veranderingen die vooral nadelen opleveren op de vlakken die ik belangrijk vind.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet meteen zo oubollig, niet alle verandering is kut.
Ik ben echt blij dat er eindelijk iets gebeurt, ik had er niet meer op durven hopen zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Netjes, dat is iig al iets, gaat de huisarts ook zelf iets meer initiatief richting zijn patienten tonen, door gewoon even langs te gaan en thuiszorg te regelen of blijft het hierbij?
O dat is mooi Deisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Oudste zus heeft huisarts gebeld omdat we ons zorgen maken om mijn zieke zus, waarop de huisarts de neuroloog heeft gebeld en die heeft mijn zus weer gebeld om te vragen of ze vanmiddag naar het ziekenhuis komt om haar te onderzoeken.
Dat het allemaal zo moet, te triest voor woorden. Maar hoop dat ze iets voor je zussie kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat ze wat voor je zus kunnen betekenen. Gaat er iemand mee als begeleiding?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat is niet meer nodig met de nieuwe layout, die ververst zichzelf elke zoveel seconden en dan zie je nieuwe topics vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij de hele tijd de New Topic list te F5'en ofzo??
Of is dat zelfs niet meer nodig in de nieuwe layout?
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft inderdaad toegezegd meer vinger aan de pols te gaan houden.
Mijn zwager gaat natuurlijk met haar meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wat voor je zus kunnen betekenen. Gaat er iemand mee als begeleiding?
En die kan er tijdens zon gesprek een beetje zijn hoofd bij houden? Het is gemakkelijk als ze al een lijstje hebben met vragen en problemen die ze willen bespreken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager gaat natuurlijk met haar mee
Mijn zwager is van de lijstjes, hij had de afgelopen dagen al lekker zitten schrijven, alvast voor de afspraak volgende week, maar die kan hij vanmiddag al spuien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die kan er tijdens zon gesprek een beetje zijn hoofd bij houden? Het is gemakkelijk als ze al een lijstje hebben met vragen en problemen die ze willen bespreken.
En altijd vragen wat je moet doen indien je nog vragen hebt of je die aan de huisarts kan stellen of direct bij het ziekenhuis zelf. Zodra de deur dicht is heb je ineens vragen. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager is van de lijstjes, hij had de afgelopen dagen al lekker zitten schrijven, alvast voor de afspraak volgende week, maar die kan hij vanmiddag al spuien.
Maar bedankt voor de tip
Klopt. Wij hebben het vorig jaar meegemaakt toen mijn schoonvader na een aantal epileptische aanvallen in een coma raakte. Moet er wel bij zeggen dat de begeleiding die we kregen super was, had volgens mij niet beter gekund!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En altijd vragen wat je moet doen indien je nog vragen hebt of je die aan de huisarts kan stellen of direct bij het ziekenhuis zelf. Zodra de deur dicht is heb je ineens vragen. Zo werkt dat.
Had, ja. Van 2001 tot 2004 ofzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is het toch vies klef benauwd en warm buiten. Je zweet je de tering![]()
@Remlof, had jij geen BMW?
Ze vroegen zich af of je een rijbewijs had, ik dacht van wel, omdat je een BMW had, ik dacht een zwarte en hij stond weken met een lekke band of zo?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Had, ja. Van 2001 tot 2004 ofzo.
Hoezo?
Ik heb wel een BMW, durf het bijna niet te zeggen, maar ja, ik heb en BMW en hij rijdt geweldig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is het toch vies klef benauwd en warm buiten. Je zweet je de tering![]()
@Remlof, had jij geen BMW?
Er is toch niks mis met een BMW? Ok, een Saab of Volkswagen Touareg is mooier, maar wat geeft 't.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb wel een BMW, durf het bijna niet te zeggen, maar ja, ik heb en BMW en hij rijdt geweldig!
Ow ja, dat wordt nog feest. Heb wel een auto, maar dat is niet echt een optie naar Nijmegen. Zal het maandag over een week eerst eens proberen met de bus naar Arnhem-Zuid te komen. Als het echt heel lang duurt wordt het veel thuiswerken denk ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Onderwerp kwam ter sprake omdat Gert je succes wenste met het station Arnhem, dat een maan dicht gaat
Ja Daewoo is overgenomen door Chevrolet. Je kon zelfs omkit setjes bij de dealer halen om van je Daewoo een Chevy te makenquote:
Wist ik niet eens. Afijn, de tijd dat ik compleet plat ging voor een auto is ook voorbij. Ik hou het allemaal niet meer zo bijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Daewoo is overgenomen door Chevrolet. Je kon zelfs omkit setjes bij de dealer halen om van je Daewoo een Chevy te maken
Neem een chauffeurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
Ik ook niet hoor, wil nu gewoon iets dat me een beetje comfortabel van A naar B brengt.
Zo eentje heb ik!quote:
Nou, ooit kwam ik aanrijden bij iemand die ik nog nooit had ontmoet en het eerste wat die gozer zei was " zo zeg, wat een hoerensloep!" Tja, blijkbaar is het bij sommige mensen nog steeds zo dat wanneer je je drie slagen in de rondte hebt gewerkt je niet in een goede auto mag rijden, want dat kon hij ook niet. Alleen was hij wel te beroerd om te werken........quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met een BMW? Ok, een Saab of Volkswagen Touareg is mooier, maar wat geeft 't.
Heb je dan zo'n gore bak uit de vijf serie? Dan zijn wel hoerensloepen iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, ooit kwam ik aanrijden bij iemand die ik nog nooit had ontmoet en het eerste wat die gozer zei was " zo zeg, wat een hoerensloep!" Tja, blijkbaar is het bij sommige mensen nog steeds zo dat wanneer je je drie slagen in de rondte hebt gewerkt je niet in een goede auto mag rijden, want dat kon hij ook niet. Alleen was hij wel te beroerd om te werken........
Koot & Bie "Ik wil een ook vriendin!!". Wie was dat typetje ook alweerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zoek wel een vriendin met rijbewijs
Daar zit zoonlief nu ook iedere dag in, maar goed, m'n neefje werkt er ook hard voor dus laat hem lekker z'n 5-serie rijden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n gore bak uit de vijf serie? Dan zijn wel hoerensloepen idd
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n gore bak uit de vijf serie? Dan zijn wel hoerensloepen idd
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, ik heb officieel al 13 minuten vakantie![]()
Boeien wat een ander (die het geld er niet voor over heeft) ervan vindt...quote:
Heb jij wel eens in zo'n nieuwe 5-serie gereden??quote:
Ja, maar ik kan niet morgen beginnen, maar pas maandag. Iedere morgen van tien tot twaalf, vol gas, net in het oranje, 36 dagen lang.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En dan ga je in je vakantie elke dag 2 uur sporten?
Ik ben dol op automaten joh, da's comfort en ik hou van comfort.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb jij wel eens in zo'n nieuwe 5-serie gereden??
Het mag dan een hoerensloep zijn, maar damn....... het rijdt zo gruwelijk lekker, zelfs een automaat
Als je reuma hebt kan een stink automaat net het verschil maken tussen nog wel en net niet meer kunnen rijden. Dus ja, een stink automaatquote:
Ga jij nog op vakantie Piet? En zo ja, wanneer en waarheen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb officieel sinds 26 minuten weekend.
Dat is niet de mijne, al lijkt ie er wel precies op, zelfde kleur, vier deuren.quote:
Ah, concert in Hongarijequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, geen plannen en ook (nog) geen vrij genomen. Huis gekocht enzulks dus m'n bankrekening is aardig geplunderd. Volgend jaar misschien weer Sziget.
wat een geldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Per email een bod gedaan van ¤ 550 voor die stoel, ik vind hem te mooi om te laten staan![]()
Zo eentje is het ongeveer, en dan lekker ingesleten tweedehands
[ afbeelding ]
Een tweedehands stoel voor ¤ 550,= ???quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Per email een bod gedaan van ¤ 550 voor die stoel, ik vind hem te mooi om te laten staan![]()
[ afbeelding ]
Echt wel........ gewoon 3 stembureaus SGP en verder niets in de buurt hebben....quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Iets klopt er niet in deze zin.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
Mijn multiculti wijk is helemaal PvdA en GroenLinks, bijna geen PVV stemmers, gelukkig
Geen idee, maar die is nieuw en dat is voor zo'n stoel niet mooiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een tweedehands stoel voor ¤ 550,= ???![]()
Wat kost dat nieuw dan wel niet?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen er ook wel van, maar er zijn net zo goed nadelen... het is niet alleen verbetering.
[..]
VVD veel te besteden hebben heeft kennelijk niets met cultuur te maken.quote:
Mwah. SP trouwens ook heel groot:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
VVD veel te besteden hebben heeft kennelijk niets met cultuur te maken.
Dat het aan PVV'ers ontbreekt is in een gemiddelde multiculti wijk weer wel vreemd, het doet me vermoeden dat het wat minder achterstandswijk is dan we van een gemiddelde multicultiwijk verwachten
LOL.... valt mee, er is een hoop internet in de bible beltquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, er worden niet meer van die leuke demonstraties gehouden (waarna die kernwapens gewoon alsnóg worden geplaatst).
De extra communicatiemogelijkheden sinds internet zijn fantastisch!
"Net zo goed nadelen" klinkt alsof de voor- en nadelen ongeveer tegen elkaar opwegen maar dat zou ik hopeloos conservatief vinden als je echt die mening bent toegedaan.
Maar goed, dat zal jou verder worst wezen en die mening past denk ik wel aardig bij het electoraat om je heen.
Waarschijnlijk is "internet" sowiesó al iets van de duivel, in bepaalde kringen daar.
PVV gewoon vierde....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah. SP trouwens ook heel groot:
[ afbeelding ]
En geen blanco of ongeldige stemmen
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
Nee, die heb ik al geen maanden meer gezien hier
Maar dat zegt niks, jij bent ook lang weggeweest.
Dit is die van Laysa. Nu de mijne even zoeken!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:11 schreef Copycat het volgende:
Mijn wijk is multiculti en PvdA en PVV strijden om de eer.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... valt mee, er is een hoop internet in de bible belt
Ik stel overigens niet dat de voor- en nadelen ongeveer gelijk zouden zijn, ik ben me er alleen ter dege van bewust dat ze er zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:21 schreef Toverheks het volgende:
en hoe is het met Marrije??? al wat gehoord
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne! Elitair buurtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |