Teun zegt van welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
Vallen die uitsteksels onder het tafelblad niet gewoon letterlijk onder het tafelblad??
Zit jij de hele tijd de New Topic list te F5'en ofzo??quote:
Dat laatste, hendig sjieke funtie. Om de 5 seconcen komen er nieuwe posts / topics.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
Zit jij de hele tijd de New Topic list te F5'en ofzo??
Of is dat zelfs niet meer nodig in de nieuwe layout?
Nou, die keren dat ik verplicht heel 1337 om 13.37 uur die nieuwe layout voor m'n kiezen kreeg had ik dat dus gelijk stil gezet..... razend irritant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat laatste, hendig sjieke funtie. Om de 5 seconcen komen er nieuwe posts / topics.
Niet meteen zo oubollig, niet alle verandering is kut.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Leandra het volgende:
Nou, die keren dat ik verplicht heel 1337 om 13.37 uur die nieuwe layout voor m'n kiezen kreeg had ik dat dus gelijk stil gezet..... razend irritant.
Netjes, dat is iig al iets, gaat de huisarts ook zelf iets meer initiatief richting zijn patienten tonen, door gewoon even langs te gaan en thuiszorg te regelen of blijft het hierbij?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Oudste zus heeft huisarts gebeld omdat we ons zorgen maken om mijn zieke zus, waarop de huisarts de neuroloog heeft gebeld en die heeft mijn zus weer gebeld om te vragen of ze vanmiddag naar het ziekenhuis komt om haar te onderzoeken.
Wel als m'n smilies niet met 1 klik werken... ik ben te conservatief om te vallen voor veranderingen die vooral nadelen opleveren op de vlakken die ik belangrijk vind.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet meteen zo oubollig, niet alle verandering is kut.
Ik ben echt blij dat er eindelijk iets gebeurt, ik had er niet meer op durven hopen zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Netjes, dat is iig al iets, gaat de huisarts ook zelf iets meer initiatief richting zijn patienten tonen, door gewoon even langs te gaan en thuiszorg te regelen of blijft het hierbij?
O dat is mooi Deisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Oudste zus heeft huisarts gebeld omdat we ons zorgen maken om mijn zieke zus, waarop de huisarts de neuroloog heeft gebeld en die heeft mijn zus weer gebeld om te vragen of ze vanmiddag naar het ziekenhuis komt om haar te onderzoeken.
Dat het allemaal zo moet, te triest voor woorden. Maar hoop dat ze iets voor je zussie kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat ze wat voor je zus kunnen betekenen. Gaat er iemand mee als begeleiding?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat is niet meer nodig met de nieuwe layout, die ververst zichzelf elke zoveel seconden en dan zie je nieuwe topics vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij de hele tijd de New Topic list te F5'en ofzo??
Of is dat zelfs niet meer nodig in de nieuwe layout?
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft inderdaad toegezegd meer vinger aan de pols te gaan houden.
Mijn zwager gaat natuurlijk met haar meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wat voor je zus kunnen betekenen. Gaat er iemand mee als begeleiding?
En die kan er tijdens zon gesprek een beetje zijn hoofd bij houden? Het is gemakkelijk als ze al een lijstje hebben met vragen en problemen die ze willen bespreken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager gaat natuurlijk met haar mee
Mijn zwager is van de lijstjes, hij had de afgelopen dagen al lekker zitten schrijven, alvast voor de afspraak volgende week, maar die kan hij vanmiddag al spuien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die kan er tijdens zon gesprek een beetje zijn hoofd bij houden? Het is gemakkelijk als ze al een lijstje hebben met vragen en problemen die ze willen bespreken.
En altijd vragen wat je moet doen indien je nog vragen hebt of je die aan de huisarts kan stellen of direct bij het ziekenhuis zelf. Zodra de deur dicht is heb je ineens vragen. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager is van de lijstjes, hij had de afgelopen dagen al lekker zitten schrijven, alvast voor de afspraak volgende week, maar die kan hij vanmiddag al spuien.
Maar bedankt voor de tip
Klopt. Wij hebben het vorig jaar meegemaakt toen mijn schoonvader na een aantal epileptische aanvallen in een coma raakte. Moet er wel bij zeggen dat de begeleiding die we kregen super was, had volgens mij niet beter gekund!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En altijd vragen wat je moet doen indien je nog vragen hebt of je die aan de huisarts kan stellen of direct bij het ziekenhuis zelf. Zodra de deur dicht is heb je ineens vragen. Zo werkt dat.
Had, ja. Van 2001 tot 2004 ofzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is het toch vies klef benauwd en warm buiten. Je zweet je de tering![]()
@Remlof, had jij geen BMW?
Ze vroegen zich af of je een rijbewijs had, ik dacht van wel, omdat je een BMW had, ik dacht een zwarte en hij stond weken met een lekke band of zo?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Had, ja. Van 2001 tot 2004 ofzo.
Hoezo?
Ik heb wel een BMW, durf het bijna niet te zeggen, maar ja, ik heb en BMW en hij rijdt geweldig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is het toch vies klef benauwd en warm buiten. Je zweet je de tering![]()
@Remlof, had jij geen BMW?
Er is toch niks mis met een BMW? Ok, een Saab of Volkswagen Touareg is mooier, maar wat geeft 't.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb wel een BMW, durf het bijna niet te zeggen, maar ja, ik heb en BMW en hij rijdt geweldig!
Ow ja, dat wordt nog feest. Heb wel een auto, maar dat is niet echt een optie naar Nijmegen. Zal het maandag over een week eerst eens proberen met de bus naar Arnhem-Zuid te komen. Als het echt heel lang duurt wordt het veel thuiswerken denk ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Onderwerp kwam ter sprake omdat Gert je succes wenste met het station Arnhem, dat een maan dicht gaat
Ja Daewoo is overgenomen door Chevrolet. Je kon zelfs omkit setjes bij de dealer halen om van je Daewoo een Chevy te makenquote:
Wist ik niet eens. Afijn, de tijd dat ik compleet plat ging voor een auto is ook voorbij. Ik hou het allemaal niet meer zo bijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Daewoo is overgenomen door Chevrolet. Je kon zelfs omkit setjes bij de dealer halen om van je Daewoo een Chevy te maken
Neem een chauffeurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
Ik ook niet hoor, wil nu gewoon iets dat me een beetje comfortabel van A naar B brengt.
Zo eentje heb ik!quote:
Nou, ooit kwam ik aanrijden bij iemand die ik nog nooit had ontmoet en het eerste wat die gozer zei was " zo zeg, wat een hoerensloep!" Tja, blijkbaar is het bij sommige mensen nog steeds zo dat wanneer je je drie slagen in de rondte hebt gewerkt je niet in een goede auto mag rijden, want dat kon hij ook niet. Alleen was hij wel te beroerd om te werken........quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met een BMW? Ok, een Saab of Volkswagen Touareg is mooier, maar wat geeft 't.
Heb je dan zo'n gore bak uit de vijf serie? Dan zijn wel hoerensloepen iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, ooit kwam ik aanrijden bij iemand die ik nog nooit had ontmoet en het eerste wat die gozer zei was " zo zeg, wat een hoerensloep!" Tja, blijkbaar is het bij sommige mensen nog steeds zo dat wanneer je je drie slagen in de rondte hebt gewerkt je niet in een goede auto mag rijden, want dat kon hij ook niet. Alleen was hij wel te beroerd om te werken........
Koot & Bie "Ik wil een ook vriendin!!". Wie was dat typetje ook alweerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zoek wel een vriendin met rijbewijs
Daar zit zoonlief nu ook iedere dag in, maar goed, m'n neefje werkt er ook hard voor dus laat hem lekker z'n 5-serie rijden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n gore bak uit de vijf serie? Dan zijn wel hoerensloepen idd
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n gore bak uit de vijf serie? Dan zijn wel hoerensloepen idd
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, ik heb officieel al 13 minuten vakantie![]()
Boeien wat een ander (die het geld er niet voor over heeft) ervan vindt...quote:
Heb jij wel eens in zo'n nieuwe 5-serie gereden??quote:
Ja, maar ik kan niet morgen beginnen, maar pas maandag. Iedere morgen van tien tot twaalf, vol gas, net in het oranje, 36 dagen lang.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En dan ga je in je vakantie elke dag 2 uur sporten?
Ik ben dol op automaten joh, da's comfort en ik hou van comfort.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb jij wel eens in zo'n nieuwe 5-serie gereden??
Het mag dan een hoerensloep zijn, maar damn....... het rijdt zo gruwelijk lekker, zelfs een automaat
Als je reuma hebt kan een stink automaat net het verschil maken tussen nog wel en net niet meer kunnen rijden. Dus ja, een stink automaatquote:
Ga jij nog op vakantie Piet? En zo ja, wanneer en waarheen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb officieel sinds 26 minuten weekend.
Dat is niet de mijne, al lijkt ie er wel precies op, zelfde kleur, vier deuren.quote:
Ah, concert in Hongarijequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, geen plannen en ook (nog) geen vrij genomen. Huis gekocht enzulks dus m'n bankrekening is aardig geplunderd. Volgend jaar misschien weer Sziget.
wat een geldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Per email een bod gedaan van ¤ 550 voor die stoel, ik vind hem te mooi om te laten staan![]()
Zo eentje is het ongeveer, en dan lekker ingesleten tweedehands
[ afbeelding ]
Een tweedehands stoel voor ¤ 550,= ???quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Per email een bod gedaan van ¤ 550 voor die stoel, ik vind hem te mooi om te laten staan![]()
[ afbeelding ]
Echt wel........ gewoon 3 stembureaus SGP en verder niets in de buurt hebben....quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Iets klopt er niet in deze zin.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
Mijn multiculti wijk is helemaal PvdA en GroenLinks, bijna geen PVV stemmers, gelukkig
Geen idee, maar die is nieuw en dat is voor zo'n stoel niet mooiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een tweedehands stoel voor ¤ 550,= ???![]()
Wat kost dat nieuw dan wel niet?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen er ook wel van, maar er zijn net zo goed nadelen... het is niet alleen verbetering.
[..]
VVD veel te besteden hebben heeft kennelijk niets met cultuur te maken.quote:
Mwah. SP trouwens ook heel groot:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
VVD veel te besteden hebben heeft kennelijk niets met cultuur te maken.
Dat het aan PVV'ers ontbreekt is in een gemiddelde multiculti wijk weer wel vreemd, het doet me vermoeden dat het wat minder achterstandswijk is dan we van een gemiddelde multicultiwijk verwachten
LOL.... valt mee, er is een hoop internet in de bible beltquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, er worden niet meer van die leuke demonstraties gehouden (waarna die kernwapens gewoon alsnóg worden geplaatst).
De extra communicatiemogelijkheden sinds internet zijn fantastisch!
"Net zo goed nadelen" klinkt alsof de voor- en nadelen ongeveer tegen elkaar opwegen maar dat zou ik hopeloos conservatief vinden als je echt die mening bent toegedaan.
Maar goed, dat zal jou verder worst wezen en die mening past denk ik wel aardig bij het electoraat om je heen.
Waarschijnlijk is "internet" sowiesó al iets van de duivel, in bepaalde kringen daar.
PVV gewoon vierde....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah. SP trouwens ook heel groot:
[ afbeelding ]
En geen blanco of ongeldige stemmen
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
Nee, die heb ik al geen maanden meer gezien hier
Maar dat zegt niks, jij bent ook lang weggeweest.
Dit is die van Laysa. Nu de mijne even zoeken!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:11 schreef Copycat het volgende:
Mijn wijk is multiculti en PvdA en PVV strijden om de eer.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... valt mee, er is een hoop internet in de bible belt
Ik stel overigens niet dat de voor- en nadelen ongeveer gelijk zouden zijn, ik ben me er alleen ter dege van bewust dat ze er zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:21 schreef Toverheks het volgende:
en hoe is het met Marrije??? al wat gehoord
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne! Elitair buurtje!
Hy Gert, wat zie je er anders uitquote:
Dat waren we toch al? Volgens mij waren we het er al lang over eens dat we er allebei een andere mening op nahielden, en dat is prima, ik ben niet van het soort wat een ander maar moet bekerenquote:
Het laatste wat ik meekreeg, was dat ze die stoel die Teun wilde kopen wel aan de prijs vondquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:21 schreef Toverheks het volgende:
en hoe is het met Marrije??? al wat gehoord
heb ff terug gelezen, maar ze was er nog, dus loos alarm.quote:
ja las het, een tweedehands voor 550.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het laatste wat ik meekreeg, was dat ze die stoel die Teun wilde kopen wel aan de prijs vond
Let je dit weekend wel op met openstaande ramen.... het is wel heel makkelijk binnenkomen met een steiger tegen de puiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:25 schreef Copycat het volgende:
Nu staan er voor en achter stellages voor mijn huis, vanwege schilderwerkzaamheden die maandag om 07:00 uur starten.
oh die Stefan, die was toch van die stickersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:25 schreef Copycat het volgende:
Nu staan er voor en achter stellages voor mijn huis, vanwege schilderwerkzaamheden die maandag om 07:00 uur starten.
Ik eerst denken: prima, beginnen ze voor, dan slaap ik achter en vice versa.
Maar deze mannen weten van aanpakken en sandwichen, dus die vlieger gaat niet op. Maar, ik kan nu wel mijn ramen boven wassen. Gewoon een kwestie van uit het raam klimmen ...
En aangezien glazenwasser Stefan nooit meer dezelfde is geworden na SV, denk ik dat ik morgen maar eens ga waaghalzen. Of ... ik laat het mijn neefje doen.
Nou ja, kan een prima prijs zijn, maar ik vind het afhankelijk van de kwaliteit, en de originele prijs.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja las het, een tweedehands voor 550.
Ik heb mijn spannendste negligé al neergelegd ...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:28 schreef Leandra het volgende:
Let je dit weekend wel op met openstaande ramen.... het is wel heel makkelijk binnenkomen met een steiger tegen de pui
als Teun het er voor over heeft zal het toch wel wat wezen lijkt mequote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, kan een prima prijs zijn, maar ik vind het afhankelijk van de kwaliteit, en de originele prijs.
Meer in de trant van "als ik voor ¤ 550,- een Jaguar E-type kan kopen dan is dat wel een goeie deal" ongeacht het feit dat ie bijna 50 jaar oud is.
Ja, vooral als een van beiden dan net bezig is je spannendste negligé te passen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn spannendste negligé al neergelegd ...
Nee, goed dat je het zegt, ik ga vanavond de kroeg in en het zou lullig zijn als ik vannacht opeens niet één, maar twee inbrekers zie staan. In mijn slaapkamer.
LOLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:32 schreef Leandra het volgende:
Ja, vooral als een van beiden dan net bezig is je spannendste negligé te passen...
Ja, of je komt niet alleen thuis....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
In het kader van dubbelzien zijn dat er dan twee. In één spannend negligé.
Geen idee of het duur is hoor, maar los daarvan een beste hap geld zeg maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het laatste wat ik meekreeg, was dat ze die stoel die Teun wilde kopen wel aan de prijs vond
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:41 schreef Marrije het volgende:
Maar nog steeds alles rustig.
Heb alleen wel een pesthumeur.
Was er een rel dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen Fok! relletje meegekregen vandaag?
Voor de schermen niks gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af........ wat ik nou weer gemist had
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee of het duur is hoor, maar los daarvan een beste hap geld zeg maar.
Maar nog steeds alles rustig.
Heb alleen wel een pesthumeur.
Daar mag ik geen mededelingen over doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, is dat een subtiele hint dat het achter de schermen wel een popcorn en cola middag was?
Doe dan ook geen suggesties in die trantquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar mag ik geen mededelingen over doen
Ruilen voor je vriendin?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof geef mij eens een [Katholiek] tagje!
Prima! Ze heet PietjePuk007quote:
Waar? Waar?quote:
Ik hoorde hetquote:
Hij belt niet meer hoor, ik praat nuquote:
Carla en Frank van Puttenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Koot & Bie "Ik wil een ook vriendin!!". Wie was dat typetje ook alweer
Deze bedoelde ik niet, maar hij isquote:
hoor ik de bel luiden maar weet niet waar de rel is, vertel vertel wie gaat er relluhhhhhhquote:
Het zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat nog in je slaap
Nou ja, kleinzusje is gesignaleerd, dus...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoor ik de bel luiden maar weet niet waar de rel is, vertel vertel wie gaat er relluhhhhhh
Jep, dat is wel leuk eikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, kleinzusje is gesignaleerd, dus...
Ja ik zoek eigenlijk die met dat tuinhuisje die is briljant, overigens deze is aardig wat er aan vooraf ging:quote:
Nee, dat hij aan het winkelen is met z'n moederquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:26 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja ik zoek eigenlijk die met dat tuinhuisje die is briljant, overigens deze is aardig wat er aan vooraf ging:
Ja deze dan "En al die blije gezichten"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat hij aan het winkelen is met z'n moeder
Het hoost hier trouwens, maar een uitgedraaid zonnescherm doet wonderen
Dat is 'mquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja deze dan "En al die blije gezichten"
Ow ja, straks effe Nova kijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Begin volgende week meer duidelijkheid over de haalbaarheid van paars-plus, ben benieuwd.
Buitenkachel Pietertjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kachel, dude wees blij dat je eens niet je kamer uitfikt.
De buitenkachel gaat aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, eerst lezen is misschien handig. Excusez
Die moet eigenlijk nog geveegd, die schoorsteen. Ik twijfel een beetje of ik het nog een winter gok, zo lang is hij niet namelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:34 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, had ook nog de binnenkachel kunnen zijn, maar dan is het weer niet logisch dat je buiten blijft zitten, tenzij je schoorsteen dicht zit
Wat is niet lang? De winter of de schoorsteen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die moet eigenlijk nog geveegd, die schoorsteen. Ik twijfel een beetje of ik het nog een winter gok, zo lang is hij niet namelijk
Schoorsteen, de winter weten we nog niet hèquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Wat is niet lang? De winter of de schoorsteen?
ik zou gaan voor 2quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een dilemma hier:
1. Ga ik naar binnen
2. Blijf ik buiten en steek ik de kachel aan
Ik zit mijn billen/benen al te verbranden Marrijequote:
Zie je, ik wist hetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die moet eigenlijk nog geveegd, die schoorsteen. Ik twijfel een beetje of ik het nog een winter gok, zo lang is hij niet namelijk
Dat wordt op de blaren zittenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit mijn billen/benen al te verbranden Marrije
Ja, eind van de zomer maar even kijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je, ik wist het
Laat binnenkort even een schoorsteenveger komen joh, kost geen bal en voorkomt een hoop ellende als hij toch niet helemaal schoon is..... echt, een flinke voorraad roet wegwerken op de muur kost meer dan de schoorsteenveger laten komen.
Om het over de veiligheid nog maar niet te hebben.
Vrees 't ook wel eigenlijk, en dat ze dan gaan onderhandelen voor een nationaal middenkabinet. Gaat nog lang duren dan, heel lang.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Paars Plus niet doorgaat.
Ik weet het niet, de SP is nog niet aan bod geweest, zo ook het CDA niet. Er zijn nog wel wat varianten mogelijk. En ik denk eigenlijk dat ze uiteindelijk toch weer uitkomen bij VVD-CDA-PVVquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vrees 't ook wel eigenlijk, en dat ze dan gaan onderhandelen voor een nationaal middenkabinet. Gaat nog lang duren dan, heel lang.
Zou een doodsteek voor de VVD zijn, kan Rutte geen ongelijk geven wanneer ie dit afhoudt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Paars Plus niet doorgaat.
Dat dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou een doodsteek voor de VVD zijn, kan Rutte geen ongelijk geven wanneer ie dit afhoudt.
LOL, ik lig in bed te internetten om popstars te ontvluchtenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedere keer als ik nu iemand uit de Enschede eo hoor moet ik CarO denken, en ja ik heb popstars opstaan.
Laten vegen jochie!! Wij hebben een schoorsteenbrand gehad en geloof me, dat wil je echt niet mee maken! Daar komt bij (hier in ieder geval) dat wanneer je je schoorsteen jaarlijkks laat vegen je bent verzekerd, dus kijk je polis er even op na.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is kort hoor, meter of vier-vijf. En ik heb een ladder naast het huis liggen. Mocht ie gaan fikken, dan een jas kleddernat maken, ladder tegen dak aan, jas over de pijp en dan is ie binnen vijf minuten uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Laten vegen jochie!! Wij hebben een schoorsteenbrand gehad en geloof me, dat wil je echt niet mee maken! Daar komt bij (hier in ieder geval) dat wanneer je je schoorsteen jaarlijkks laat vegen je bent verzekerd, dus kijk je polis er even op na.
Er is bloed geprikt, een ct-scan gemaakt, die waren allemaal in orde. Wel is de dexamethason weer verhoogd, vanwege de klachten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:52 schreef Leandra het volgende:
Hoe is het je zus gisteren vergaan in het ziekenhuis Deisyy??
oh wat lief van N Leandra, echt de liefde spat van deze post af.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
Even een gevalletje "heel lief"![]()
![]()
met jullie delen....
We hebben vanmiddag de 20 weken echo, en ik heb al jaren een shirt met daarop een soort Rorschach-test achtige tekens met daaronder "Tell me what you see".... nou heb ik dat shirt deze zwangerchap iedere keer aangehad als we in het ziekenhuis een echo lieten maken, als soort van mascotte, maar ook met een dikke vette knipoog wegens de tekst uiteraard.
Anyway.... waar ik met de NT-meting nog wel een gewone broek aan kon, en dus zonder problemen het shirt kon dragen lukt dat nu niet meer, en het shirt is net niet lang genoeg om fatsoenlijk over het stuk elastiek van m'n positiebroeken heen te vallen.
Dus ik zei gisteravond al "Eigenlijk moet ik zo'n buikband hebben, dan kan ik m'n Rorschach shirt wel aan".
Is N. vanmorgen al naar de stad geweest om boodschappen op de markt te doen, maar toen was de Miss Etam nog niet open, en voor de duidelijkheid: hij gruwt van de Miss Etam![]()
Maar hij is nu weer naar de stad om bij Miss Etam een buikband voor me te halen zodat ik m'n lucky shirt vanmiddag aankan naar de echo![]()
![]()
![]()
Oh, en dan is het ook nog een keer de uitgerekende datum van de miskraam, en ik had al besloten dat dat kindje plaatsgemaakt had voor dit kindje, dus het kan niet anders dan dat het vanmiddag helemaal goed gaat!
[/ego-emopost]
Lea, wat onwijs liefquote:1 EISEN TE STELLEN AAN DE ECHOSCOPIST
De echoscopist moet voldoen aan het gestelde in NVOG-kwaliteitsnorm 6, Prenatale screening. De echoscopist kan een gynaecoloog zijn, een basisarts, een verloskundige, een verpleegkundige, een radiodiagnostisch laborant of iemand met een andere HBO opleiding in de medische zorg met een aanvullende echoscopische opleiding obstetrie/gynaecologie, dan wel praktische opleiding in een erkend centrum#. Daar waar de echoscopist geen arts of verloskundige is moet een arts/gynaecoloog de eindverantwoordelijkheid hebben. De kennis dient aantoonbaar bijgehouden te worden door bezoek aan wetenschappelijke congressen/symposia en/of regionaal georganiseerde bijscholingsbijeenkomsten.
Het is een echoscopist(e) in het ziekenhuis en ik ga er vanuit dat het dezelfde is die ook de NT-meting heeft gedaan, want dat moest door degene worden gedaan die meer kan dan alleen kijken of er een hartje klopt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop niet dat die echomaker (is dat een verloskundige?) opeens al zijn jeugdtrauma's in je inktvlekken ziet!
Ik maak me helemaal niet druk, ik vind het een heerlijke discussie.... daarbij, gezien jij je taak verzaakt als TS van dat topic voel ik me enigszins geroepen de boel daar een beetje levendig te houdenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Succes Lea, en maak je eens niet zo druk om de bijstandstrekkers
.
mogguh, ruk geslapen en nog steeds verkouden, duurt veel te lang
Lief van je. Maar ik ben een beetje kriegel vandaag. Heb echt een pesthumeur, valt nog maar moeilijk in toom te houden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:38 schreef Laysa het volgende:
marrije..Wat in het vat zit verzuurt niet...Hopelijk dit weekend.
Thnx Laysa, ik zie het ook niet als zweverig.... het was al voor ik een positieve test had deze zwangerschap, ik wist dat als ik zwanger zou zijn dat de uitgrekende datum zo ongeveer precies op het moment zou zijn dat de vorige zwangerschap mis ging, alleen een jaar later.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:38 schreef Laysa het volgende:
Lea....wat spannend en zonder zweverig bedoeld: ik geloof inmiddels niet zo meer in toeval...veel plezier straks.
En gisteren ook al. Zolang jij zo kriegel en humeurig bent denkt dat feutje "Ik blijf zitten waar ik zit, ik hoef dat niet mee te maken!"quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lief van je. Maar ik ben een beetje kriegel vandaag. Heb echt een pesthumeur, valt nog maar moeilijk in toom te houden.
Laat manlief wat afleidends met de jongens gaan doen, dan kun jij in je uppie genieten van je pesthumeur, en dan is het misschien over tegen de tijd dat ze terug zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lief van je. Maar ik ben een beetje kriegel vandaag. Heb echt een pesthumeur, valt nog maar moeilijk in toom te houden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Succes Lea, en maak je eens niet zo druk om de bijstandstrekkers
.
mogguh, ruk geslapen en nog steeds verkouden, duurt veel te lang
OOk al ben ik nooit zwanger geweest ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Mooi...Stil is....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx Laysa, ik zie het ook niet als zweverig.... het was al voor ik een positieve test had deze zwangerschap, ik wist dat als ik zwanger zou zijn dat de uitgrekende datum zo ongeveer precies op het moment zou zijn dat de vorige zwangerschap mis ging, alleen een jaar later.
Toen ik bij het maken van de afspraak voor deze echo dan ook keuze uit een aantal data kreeg en de uitgerekende datum van die zwangerschap die misging erbij zat, vond ik dat zo'n "toeval" (vooral omdat het een zaterdag is) dat ik het niet mocht laten gaan.
Ik heb al voor ik een positieve test had tegen N. gezegd dat als ik op dat moment zwanger zou zijn dat ik het dan echt zag als een teken, en dat het eerste kindje gewoon niet sterk genoeg was en ruimte gemaakt had voor een ander kindje wat wel sterk genoeg is. Het is al te bizar voor woorden dat ik nu uitgerekend ben twee dagen voor we afgelopen december de echo hadden met het net gestopte hartje....
Oh Joepie, wat een feest!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef Gert het volgende:
Wij krijgen vandaag een poes te logeren, voor een maand.
Hij heet Joepie!!
We gaan straks de stad in om brokjes voor hem te halen!
[/emopost}
Heeft er nog iemand van hijskranen gedroomd? Ik niet.
Mogge.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh Joepie, wat een feest!![]()
Katten zijn dol op kaas. Geef hem kaas!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't coke is zou ik 't toch ff navragen, bij de KvK.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef Gert het volgende:
Wij krijgen vandaag een poes te logeren, voor een maand.
Hij heet Joepie!!
We gaan straks de stad in om brokjes voor hem te halen!
[/emopost}
Heeft er nog iemand van hijskranen gedroomd? Ik niet.
Mogge.
Dan is het nu een substantie want het regent. Hopelijk hebben ze een droog plekkie.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't coke is zou ik 't toch ff navragen, bij de KvK.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is het nu een substantie want het regent. Hopelijk hebben ze een droog plekkie.
Het regent! Het regent!
Gert! Het regent!!![]()
Wel soepel om geen plan te hebben. Geeft niks, wij zijn flexibel!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet, we hebben een plan B.
O.... wacht!![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel soepel om geen plan te hebben. Geeft niks, wij zijn flexibel!
Nou ja!! Wil je een lik lenen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:09 schreef CarOnline het volgende:
Meuring.
Noek weet je nog dat ik zei dat ik een hele winkel met honingsaus?
Ik gister gekeken: alles op!!! Alles!!
Dat serveren ze vast en zeker op de bruiloft van YoWes.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik gister gekeken: alles op!!! Alles!!
Heb je echt zon?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:13 schreef Gert het volgende:
Ik ga nog effe bijkleuren in de zon.![]()
Anders steekt het zo af tegen het zwarte interieur.
Ben lekker ingevet met honingsaus, word je kei snel bruin van!
Hier ook hoor, oh wacht Den Haag Gouda was ook niet zo ver zei laatst iemand.quote:
Haha ja. Ik heb het niet durven proeven.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:13 schreef Noek het volgende:
Maar gelukkig heb je wel genoeg haring mit sahne.
Nee, met de auto vind ik het prima te doen, maar om het nou te moeten fietsen..... nahquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier ook hoor, oh wacht Den Haag Gouda was ook niet zo ver zei laatst iemand.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk, een Joepie een maand in huis! Die wil je straks niet meer kwijt. Dan ben je verkocht en schaft zelf een kat aan.
Wel gedroomd, niet van hijskranen
Op dit moment ligt de achtertuin in de zon, maar ter geruststelling kan ik je mededelen dat ik achter de bomen heel grijsgrauwe wolken zie.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:39 schreef Gert het volgende:
Tóch weer enige bewolking hier,en laat ik nu net een hekel hebben aan zonnen met intervallen.
Hopelijk is dat in Gouda ook zo anders is het NIET eerlijk.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op dit moment ligt de achtertuin in de zon, maar ter geruststelling kan ik je mededelen dat ik achter de bomen heel grijsgrauwe wolken zie.....
quote:
Nee, dat lijkt mij ook, want wij hebben zo die echo en daarna gaan we naar eldersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Die moeten daar ook weg, want ik kom straks die kant op.
Ja niet bij jullie op de koffie heur, no worries.
Ow jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer. Kom maar op krachten dan voor de OV-hel die jou te wachten staat de komende tijd.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook, want wij hebben zo die echo en daarna gaan we naar elders
Dus dan zou je voor een dichte deur staan, en das ook lullig, vooral omdat we wel koffie en appeltaart in huis hebben![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:51 schreef Noek het volgende:
Zullen er ook grote schermen zijn op marktpleinen en kroegen waarop je toch nog het huwelijk kunt volgen?
Ik voel me een beetje een sad fuck dat ik het huwelijk mis want ik moet weten hoe de jurk eruit ziet en ik wil dat net zo snel als de rest van de wereld weten!!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:51 schreef Noek het volgende:
Zullen er ook grote schermen zijn op marktpleinen en kroegen waarop je toch nog het huwelijk kunt volgen?
Ik voel me een beetje een sad fuck dat ik het huwelijk mis want ik moet weten hoe de jurk eruit ziet en ik wil dat net zo snel als de rest van de wereld weten!!
Ik ben in Gouda.... daarom reageerde ik ook op je "ik hoop dat dat in Gouda net zo is" opmerkingquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
OK mooi.. hoef ik niet aan de noodrem te trekken (neem niet aan dat dat gat een station heeft).
Lies!!! ZonNN!!
Ja, daar kwam N. vanmorgen mee thuisquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij wel de Jumbo appeltaart Lea?
Niet al te enthousiast, Den Haag is ook maar een eindstationquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
OK mooi.. hoef ik niet aan de noodrem te trekken (neem niet aan dat dat gat een station heeft).
Lies!!! ZonNN!!
Nou dan ga ik zo maar ff voor 25,01 boodschappen doen.quote:
Dat is like twitteren tijdens een debat. Dat doe ik NIET!!!11!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je toch op internet volgen met je iPhone!
Vergeet je glansspoelmiddel nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik zo maar ff voor 25,01 boodschappen doen.
Ik had het met de zilveren Gogo. Die kreeg je bij 50 euro aan boodschappen geloof ik. Ik miste net 18 cent!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik zo maar ff voor 25,01 boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is like twitteren tijdens een debat. Dat doe ik NIET!!!11!
quote:
Even mijn neus poederen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
ja is ook...
effe snel een fotootje kijken op het toilet dan maar!
De zílveren gogo. mèn, WAAROM heb je dat pakje kauwgom niet gekocht, of random een beltegoed. Dan had je de zílveren gogo gehad !!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had het met de zilveren Gogo. Die kreeg je bij 50 euro aan boodschappen geloof ik. Ik miste net 18 cent!
En toen durfde ik niet snel een pakje kauwgom te pakken. Ziek jongen, zo ziek was ik daarvan!
Ik voel me ziek!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
De zílveren gogo. mèn, WAAROM heb je dat pakje kauwgom niet gekocht, of random een beltegoed. Dan had je de zílveren gogo gehad !!!
De mobiele FOK!layout werkt qua lezen prima, posten (en modden al helemaal) is wat lastiger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:03 schreef FANN het volgende:
Hoe doen jullie dat? Internetten via je telefoon, dat gaat mij dus echt niet lukken![]()
Wat een geklooi en een kleine lettertjesik en 2 uur bezig geweest en helemaal kapot
en die Griek is moedeloos sigaretten gaan halen![]()
Ik denk een hele slof
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Even mijn neus poederen.
*3 uur later...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De mobiele FOK!layout werkt qua lezen prima, posten (en modden al helemaal) is wat lastiger.
man ik kwam niet eens op Fokquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De mobiele FOK!layout werkt qua lezen prima, posten (en modden al helemaal) is wat lastiger.
Het gaat nog niet echt helemaal van een leien dakje he Fann?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:03 schreef FANN het volgende:
Hoe doen jullie dat? Internetten via je telefoon, dat gaat mij dus echt niet lukken![]()
Wat een geklooi en een kleine lettertjesik en 2 uur bezig geweest en helemaal kapot
en die Griek is moedeloos sigaretten gaan halen![]()
Ik denk een hele slof
Soms denk je echt dat artsen totaal geen rekening houden met de gevoelens van mensen! Nu kunnen zich natuurlijk ook bij een arts dingen voordoen waardoor hij onverwacht afwezig is (byvoorbeeld een sterfgeval) maar hoor zo vaak dat afspraken verzet wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is bloed geprikt, een ct-scan gemaakt, die waren allemaal in orde. Wel is de dexamethason weer verhoogd, vanwege de klachten.
Ze zou dinsdag de uitslag krijgen van hetgeen vorige week is weg gehaald en het verdere behandelplan te horen krijgen, maar die afspraak is maar even een dag verzet naar woensdag, omdat dan de betreffende arts pas beschikbaar is. Wat een dramatisch kut-ziekenhuis!
Wel kreeg ze excuses aangeboden voor de manier waarop ze afgelopen maandag ontslagen is en met zo weinig hulp en info naar huis is gestuurd
quote:
Nee, hij is errug geduldig moet ik zeggenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat nog niet echt helemaal van een leien dakje he Fann?
Nog geen ruzie gehad tijdens het voor de honderdste keer uitleggen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is te vergelijken met de bruiloft van Yo en Wes, het ultieme wat je kunt bereiken op het gebied van gogo's.;)
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Met zo'n groot oog kan ik het nog beter zien!
Ah gossie, das lief van N. En vandaag toch beetje dubbel gevoel voor jullie denk ik........quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
Even een gevalletje "heel lief"![]()
![]()
met jullie delen....
We hebben vanmiddag de 20 weken echo, en ik heb al jaren een shirt met daarop een soort Rorschach-test achtige tekens met daaronder "Tell me what you see".... nou heb ik dat shirt deze zwangerchap iedere keer aangehad als we in het ziekenhuis een echo lieten maken, als soort van mascotte, maar ook met een dikke vette knipoog wegens de tekst uiteraard.
Anyway.... waar ik met de NT-meting nog wel een gewone broek aan kon, en dus zonder problemen het shirt kon dragen lukt dat nu niet meer, en het shirt is net niet lang genoeg om fatsoenlijk over het stuk elastiek van m'n positiebroeken heen te vallen.
Dus ik zei gisteravond al "Eigenlijk moet ik zo'n buikband hebben, dan kan ik m'n Rorschach shirt wel aan".
Is N. vanmorgen al naar de stad geweest om boodschappen op de markt te doen, maar toen was de Miss Etam nog niet open, en voor de duidelijkheid: hij gruwt van de Miss Etam![]()
Maar hij is nu weer naar de stad om bij Miss Etam een buikband voor me te halen zodat ik m'n lucky shirt vanmiddag aankan naar de echo![]()
![]()
![]()
Oh, en dan is het ook nog een keer de uitgerekende datum van de miskraam, en ik had al besloten dat dat kindje plaatsgemaakt had voor dit kindje, dus het kan niet anders dan dat het vanmiddag helemaal goed gaat!
[/ego-emopost]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik googlede op afbeeldingen en ik zag allemaal zilveren laarsen, maar die zullen ze wel niet weggeven bij de supermarkt
Ja, dat is ook het wel. Ik neem de fles rosé wel mee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het toilet van een restaurant al coke snuivend het huwelijk van Wes en Yo volgen op je mobiel... da's best een beetje mal!
Moeten ze die naam ook maar aanpassenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.depers.nl/binnenland/495594/Dode-bij-Zwarte-Cross.html
damn
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.depers.nl/binnenland/495594/Dode-bij-Zwarte-Cross.html
damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |