Ik vond Lars ook een mooie naam voor een 2e haha!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij ook niet, hoor. Ivan staat nog voor geen meter. We gebruiken het loopkarretje als een opbergplaats voor speelgoed. Als hij gaat spelen zet ik het karretje in de buurt en dan kan hij zelf steeds iets eruit pakken. Gaat hij slapen dan rijd ik het karretje weer weg. Blijf het huis ook lekker opgeruimd.![]()
[..]
Wat gaat het toch lekker met Lars! Heerlijk, die positieve verhalen.
Ik vind Lars trouwens een leuke naam voor een tweede. Ik ben alleen bang dat het te veel als een 'thema' klinkt, Ivan en Lars (Oost-Europees en Scandinavisch).
Mooi is dat, hè?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
en mijn moeder tegen elke (vage) bekende: dit is mijn kleinzoon!! echt zo trots!
Ja die trotse oma's...praat me er niet van, maar ik geniet ook om te zien hoe zij genieten van dat kleine spul, en als ik zie hoe dol de kinderen op ze zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mooi is dat, hè?Mijn schoonmoeder blijft maar zeggen dat Ivan zo'n pareltje is. Ik moet er altijd een beetje om lachen.
Hoe gaat het nu met Meike trouwens? Die heeft toch ook een zware eerste tijd gehad? Is ze eroverheen of blijft er nog wat van hangen?
Ook daar hebben ze beiden niet over te klagen, we zorgen ervoor dat we eens in de zoveel tijd dingen alleen met 1 van de twee doen. Meike is 2 dagdelen naar het kdv, op die tijdstippen heb ik tijd voor Lars alleen, en Meike is vorige week wezen logeren, toen was Lars alleen bij ons, en afgelopen maandag heeft Lars gelogeerd en zijn we met Meike naar het pannenkoekenhuisje geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dat klinkt inderdaad als een echte peuter, Karin! Ik denk dat dat altijd belangrijk blijft voor kinderen, om één-op-één iets met een ouder te kunnen doen. Ik vond het als volwassene zelfs nog vervelend dat mijn vader altijd maar zijn vriendin meenam. Ik was dol op zijn vriendin, maar ik wilde ook gewoon eens iets met z'n tweetjes doen.
Haha, sorry, ik ben ook zo ontzettend hak-op-de-tak. Ik had iets geschreven over wegleggen en beginnen met mopperen, maar ik heb het weer gewist omdat ik mezelf soms zo zat word als ik met het zoveelste 'zo ga ik met Ivan om'-verhaal kom.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik niet goed in kan haken steeds. Suf
.
Ik doe gewoon meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |