Linda wat gaat Lotte hard! Tjonge, al langs de bank stappen! Ze lijkt ook echt weer een stukje ouder op de foto's

Wat spannend dat jullie al perongelukexpres voor een tweede gaan!
Ik rammel nog niet hoor, eerst maar eens een baan vinden en dat wil niet echt lukken,
nou heb ik met mijn opleiding gesolliciteerd bij Asito
En ik ben het met Karin eens, ik vond het na zo'n 5 maanden ook echt een stuk leuker worden.
Haha die Driekus. Niels doet precies hetzelfde in bad, echt om gek van te worden soms ja, ontspannen erbij blijven zitten is er niet meer bij. Ik heb een antislipmatje in het bad liggen en dan gaat hij er mooi naast staan

Het is wel erg handig met billen wassen!
Woah Stef wat ga je snel

!! Hij doet het ineens allemaal tegelijk he Icantrix!! LOL slippers aflikken doet Niels ook als ik niet uitkijk

En na iedere Rapley-maaltijd is het stofzuigen en dweilen geblazen want hij kruipt lekker overal doorheen.
Hebben de katten geen verstop/uitvlucht-mogelijkheid? Hier vluchten ze door het kattenluikje als Niels alleen maar kijkt
Die problemen met inslaapvallen lijken echt precies op wat Niels heeft, ik denk echt dat het te maken heeft met een boel nieuwe kunstjes en indrukken tegelijk. Hopelijk is hij snel weer een beetje eroverheen en kunnen jullie alledrie even uitrusten
En die mensen van het CB dreunen gewoon standaard protocolletjes op, alsof een kind standaard is! Jouw eigen moedergevoel zegt meestal het juiste hoor, goed naar luisteren!
En

voor je PMS, gelukkig bestaat er chocola!!
Argh Lijnloos dat ziet er echt niet goed en erg pijnlijk uit

Terwijl het inbrengen toch eigenlijk net als een injectie is? Gek hoor.
Arme Minke uit haar hummetje

voor drukke BJ
Miss_Sly dat klinkt als een heerlijke avond

Super dat Senna het ook naar haar zin had!
Jammer dat de taart niet helemaal naar jullie zin was zeg, maar Senna de taart laten verwoesten is wel geweldig

Ik weet dat nog wat je schrijft over de buikfoto's en die verjaardag

Wat een gek idee dat dat al zo lang geleden is.
Heel veel plezier morgen met de EERSTE verjaardag van je meisje!!
Lars trekt zich ook al op en wil gaan wandelen, zo hee!

Hier wordt ook alles van de tafel getrokken inderdaad, alles moet onderzocht worden
Huup wat een goed idee, popcorn! Niels leert al steeds beter kleine dingetjes op te pakken, vandaag aten we erwtjes en hij begon met de pincetgreep en bracht het dan toch maar tussen zijn hele duim en het begin van zijn wijsvinger naar zijn mond.
NU wat sneu dat Isa ziekjes is, beterschap

Hier zei de HA inderdaad ook dat de koorts drie dagen aan moet houden voordat je moet bellen. Maar als je het niet vertrouwd zou ik zeker bellen. Maandag ben ik toch maar langsgegaan omdat ik het idee had dat hij last van zijn oortje had.
Dat Niels sinds gisteren langer uit dan in de buik is, dat voelt heel gek ja. Naar mijn gevoel was ik heel kort zwanger en is hij er al heeeeel lang! Maar dat ik het gevoel heb kort zwanger te zijn geweest komt vast ook doordat ik ruim op tijd bevallen ben.
Wij hebben vandaag een
loopwagentje gekocht voor Niels bij de Ikea. Op de website staat dat je de wielen zo aan kunt draaien dat ze stroef lopen, maar dat lukte een keer en toen waren de schroeven doorgedraaid

Nu lopen ze gewoon soepel en glijd het karretje direct vooruit wanneer Niels ertegenaan leunt. Is dit normaal voor deze karretjes? Ze zijn natuurlijk niet zo duur.
Niels gaat weer zelf slapen! Er is hoop Icantrix

Ik ben ook benieuwd hoe het bij Isabeau gaat nu, maar zij zijn op vakantie toch.
Zijn tandje is nog niet door maar hij is weer helemaal opgeknapt en slaap heel veel bij.
Ik heb gemerkt dat ik er niet bij moet blijven wanneer hij gaat slapen. Na het slaapritueeltje moet ik hem snel in bed leggen, vrolijk dagdag zeggen, direct weggaan en niet meer omkijken. Soms moppert hij dan eventjes (echt mopperen, huilen klinkt heel anders), maar hij gaat dan rustig met zijn popje en hydrofiel spelen en valt na een tijdje in slaap. Sinds vannacht ligt hij ook weer in zijn eigen bedje ipv in het campingbedje omdat hij telkens van ons wakker werd 's nachts. Nu duurt het wel langer voor hij slaapt omdat hij gaat staan, maar inmiddels gaat hij ook weer zelf zitten. Dat kon hij al wel, maar hij had schijnbaar nog niet door dat hij dat in bed ook wel kon.
Een paar weken terug was erbij blijven tot hij sliep nog wel de beste oplossing, toen had hij zoveel last van scheidingsangst. Maar dat is nu een stuk minder. Ik denk dat hij erger ging huilen de laatste tijd wanneer ik erbij bleef, omdat ik hem dan bevestigde in zijn angst "gaan slapen is eng en niet leuk" Hij reageert nu ook niet meer negatief op zijn slaapliedje en bedje.
's Nachts wordt hij nog wel een miljoen keer wakker, hopelijk gaat dat vannacht beter nu hij op zijn eigen kamer slaapt. Maar hij neemt overdag nog steeds te weinig tijd om goed te drinken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>