abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84168409
Poppejans, thanks... Ik kijk het nog effe aan, anders bel ik de ha(p), doet nog steeds goed zeer namelijk bij bepaalde bewegingen... Oh en niet meer ongesteld lijkt me (nu) niet echt vervelend denk niet dat ie heel lang in blijft hoor, maar een 2e kindje betekdn voor ons ander huis dus dan terug naar het oosten (goed excuus) en dus ook een andere baan voor ons beiden. Net iets teveel om nu te doen allemaal dus we wachten (/rammelen) nog effe met bescherming

nu, wat naar dat isa zon koorts heeft. Wat men hier al zegt, bellen als je wilt bellen, niet wachten omdat je niet zeker weet of je wel mag bellen... Daar zijn ze voor hoor, en als het niet nodig is iets te doen hoor je het vanzelf!

oh Lars al aan het optrekken en bananenfan!

Miss, fijn dat jullie zon geslaagde avond hadden... Brings back memories?! Leuk joh!

Minke was vandaag weer wat aan het mopperen en doen, maar ik heb het idee dat het misschien aan de box ligt, dat ze daar niet meer in wil, meer de wereld verkennen nu ze vooruit komt. Dus eerst al het kleed uit de box gehaald... Dat hielp een half uurtje. Toen kwam mijn moeder en hebben we samen het hele huis eens grondig schoongemaakt. Nu kan minke ook lekker over de vloer gaan schuiven, eens kijken wat ze allemaal gaat ontdekken. Maar eerst is ze nu lekker aan het slapen. Af en toe een huiltje, dus helemaal lekker is ze ook niet... Maar goed, we zien wel!
  Moderator zaterdag 17 juli 2010 @ 16:50:24 #102
5428 crew  miss_sly
pi_84171747
De taart is niet zoals we besteld en bedoeld hadden
We haalden de taarten op en ze lieten ze zien, en eigenlijk waren we nogal overdonderd, dus meegenomen naar huis, naar Brabant om Senna op te halen, en onderweg toch eigenlijk bedacht dat we niet tevreden waren en dat toch nog even wilden gaan zeggen. Ging schaap net toen we thuis waren er nog even heen, deden ze er eigenlijk nogal simpel over. Tja, kennelijk had de bakker de omschrijving niet helemaal begrepen. Ja, erg jammer, maar ja, nu konden ze er niets meer aan doen. En dat was het dan.

Dus in plaats van een taart met roze glazuur en verschillende kleuren roze bloemetjes, hebben we nu een hele grote slagroomtaart zonder roze glazuurlaag en wel wat bloemetjes erop Daar gaat mijn droom van een mooie roze meisjestaart voor Senna's eerste verjaardag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84171969
Ach, wat balen, Miss. Maar hey, zo'n stomme taart kan de mooiste dag van het jaar niet verpesten, toch? Kan ze er lekker in meppen!
  Moderator zaterdag 17 juli 2010 @ 17:01:43 #104
5428 crew  miss_sly
pi_84172047
Sserpente, dat laatste had ik nog niet bedacht, maar je hebt wel gelijk! DAt zou met die mooie roze zonde en moeilijk geweest zijn, maar met deze slagroomtaart moet dat wel lukken.

Volgend jaar ga ik alleen niet meer naar hun toe voor een taart, denk ik
pi_84172396
Ach wat balen Miss! Maar wat Serpente zegt, dat kan vast niet de mooie dag verpesten! Wel slechte service trouwens!
pi_84172792
Oh, dat is inderdaad een domper, miss_sly! Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent, en vooral de reactie van de bakker vind ik erg onbeleefd. Maar ik sluit me bij Ssserpente aan: dit kan echt niet haar 1e verjaardag verpesten! Joh, jaren later vertel je haar nog de anekdote over die eerste verjaardagstaart die perfect moest zijn en heel anders uit bleek te pakken. Zo vertellen mijn ouders nog steeds over die verjaardag dat mijn moeder uren op mijn verjaardagstaart had zitten zwoegen en ik 's ochtends stiekem alle chocolaatjes eraf gesnoept had. Dat verhaal is me bijgebleven, die taart niet!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 17 juli 2010 @ 17:53:44 #107
5428 crew  miss_sly
pi_84173416
Och, dat weet ik ook allemaal, maar de teleurstelling was vanmiddag wel even erg groot. Maar natuurlijk wordt het een geweldige dag, zowel morgen als dinsdag Ons meiske wordt 1, EEN jaar. En ze is zooo leuk en lief, en ze mag lekker morgen meppen in de slagroomtaart
pi_84174249
Volgend jaar een roze taart en een meptaart?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:28:23 #109
100412 mefke79
komt goed!
pi_84174353
Hè Miss, dat ze dan die fout maken, ala, maar dat ze er zo onverschillig over doen. Inderdaad andere bakker volgende keer. En wat al gezegd is, laat dit niet de verjaardag verknallen. Je meisje wordt zomaar 1!

Minke aan de schuif. Leuk joh. En dat schoonmaken is nog best een klus als ik Driekus zijn rompers mag geloven. Mijn god, heb je net gezogen, zit er al weer zooi aan z'n romper. We gaan hier binnenkort voor die robot.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84175802
Miss, wat jammer, maar inderdaad nu kan ze lekker meppen in de taart zonder dat het zonde is van het mooie werk... Je meisje is gewoon bijna 1 jaar!!!

Mefke, inderdaad, gelukkig had ze een donker groen iets aan dus zie ik het lekker toch niet, maar ze had wel blaren aan de zijkanten van haar grote tenen van het afzetten steeds ze is er maar druk mee
pi_84177311
Miss, wat jammer van de taart, weet je in elk geval waar je een volgende keer niet heen moet voor de taart. Maar Senna wordt gewoon alweer 1 jaar, wat gaat dat toch hard.
Heeeeel veel plezier morgen en dinsdag! En geniet van de niet roze taart, misschien smaakt hij wel net zo lekker
Fake it till you make it...
  Moderator zaterdag 17 juli 2010 @ 20:03:42 #112
5428 crew  miss_sly
pi_84177483
Nou ja, ik ben gewoon ook niet zo van de feestjes geven. ben altijd bang dat het niet goed of gezellig is en niet perfect enzo maar het wordt morgen gewoon hartstikke gezellig met allemaal lieve mensen, mooi weer en een lekkere meptaart. Wat zal ze eruit zien

Het was trouwens ook erg leuk om haar weer te zien. Ze was ook erg blij om ons te zien en ze zegt ineens wel mama
pi_84177541
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, ik ben gewoon ook niet zo van de feestjes geven. ben altijd bang dat het niet goed of gezellig is en niet perfect enzo maar het wordt morgen gewoon hartstikke gezellig met allemaal lieve mensen, mooi weer en een lekkere meptaart. Wat zal ze eruit zien

Het was trouwens ook erg leuk om haar weer te zien. Ze was ook erg blij om ons te zien en ze zegt ineens wel mama
Vandaar dat je er zo mee zit. Het wordt geweldig! Met of zonder taart, als jullie er maar zijn. En Senna.

zaterdag 17 juli 2010 @ 20:07:22 #114
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84177604
Miss, heel veel plezier . Geniet van deze superbijzondere eerste verjaardag . En wat kan die taart nou bommen joh , komt helemaal goed, dat feestje .

Senna, alvast van harte, lief, klein, groot meiske .
  Moderator zaterdag 17 juli 2010 @ 20:14:18 #115
5428 crew  miss_sly
pi_84177875
Jullie zijn lief !
pi_84178082
Linda wat gaat Lotte hard! Tjonge, al langs de bank stappen! Ze lijkt ook echt weer een stukje ouder op de foto's Wat spannend dat jullie al perongelukexpres voor een tweede gaan!
Ik rammel nog niet hoor, eerst maar eens een baan vinden en dat wil niet echt lukken, nou heb ik met mijn opleiding gesolliciteerd bij Asito En ik ben het met Karin eens, ik vond het na zo'n 5 maanden ook echt een stuk leuker worden.

Haha die Driekus. Niels doet precies hetzelfde in bad, echt om gek van te worden soms ja, ontspannen erbij blijven zitten is er niet meer bij. Ik heb een antislipmatje in het bad liggen en dan gaat hij er mooi naast staan Het is wel erg handig met billen wassen!

Woah Stef wat ga je snel !! Hij doet het ineens allemaal tegelijk he Icantrix!! LOL slippers aflikken doet Niels ook als ik niet uitkijk En na iedere Rapley-maaltijd is het stofzuigen en dweilen geblazen want hij kruipt lekker overal doorheen.
Hebben de katten geen verstop/uitvlucht-mogelijkheid? Hier vluchten ze door het kattenluikje als Niels alleen maar kijkt
Die problemen met inslaapvallen lijken echt precies op wat Niels heeft, ik denk echt dat het te maken heeft met een boel nieuwe kunstjes en indrukken tegelijk. Hopelijk is hij snel weer een beetje eroverheen en kunnen jullie alledrie even uitrusten
En die mensen van het CB dreunen gewoon standaard protocolletjes op, alsof een kind standaard is! Jouw eigen moedergevoel zegt meestal het juiste hoor, goed naar luisteren!
En voor je PMS, gelukkig bestaat er chocola!!

Argh Lijnloos dat ziet er echt niet goed en erg pijnlijk uit Terwijl het inbrengen toch eigenlijk net als een injectie is? Gek hoor.
Arme Minke uit haar hummetje

voor drukke BJ

Miss_Sly dat klinkt als een heerlijke avond Super dat Senna het ook naar haar zin had!
Jammer dat de taart niet helemaal naar jullie zin was zeg, maar Senna de taart laten verwoesten is wel geweldig
Ik weet dat nog wat je schrijft over de buikfoto's en die verjaardag Wat een gek idee dat dat al zo lang geleden is.
Heel veel plezier morgen met de EERSTE verjaardag van je meisje!!

Lars trekt zich ook al op en wil gaan wandelen, zo hee! Hier wordt ook alles van de tafel getrokken inderdaad, alles moet onderzocht worden

Huup wat een goed idee, popcorn! Niels leert al steeds beter kleine dingetjes op te pakken, vandaag aten we erwtjes en hij begon met de pincetgreep en bracht het dan toch maar tussen zijn hele duim en het begin van zijn wijsvinger naar zijn mond.

NU wat sneu dat Isa ziekjes is, beterschap Hier zei de HA inderdaad ook dat de koorts drie dagen aan moet houden voordat je moet bellen. Maar als je het niet vertrouwd zou ik zeker bellen. Maandag ben ik toch maar langsgegaan omdat ik het idee had dat hij last van zijn oortje had.

Dat Niels sinds gisteren langer uit dan in de buik is, dat voelt heel gek ja. Naar mijn gevoel was ik heel kort zwanger en is hij er al heeeeel lang! Maar dat ik het gevoel heb kort zwanger te zijn geweest komt vast ook doordat ik ruim op tijd bevallen ben.

Wij hebben vandaag een loopwagentje gekocht voor Niels bij de Ikea. Op de website staat dat je de wielen zo aan kunt draaien dat ze stroef lopen, maar dat lukte een keer en toen waren de schroeven doorgedraaid Nu lopen ze gewoon soepel en glijd het karretje direct vooruit wanneer Niels ertegenaan leunt. Is dit normaal voor deze karretjes? Ze zijn natuurlijk niet zo duur.

Niels gaat weer zelf slapen! Er is hoop Icantrix Ik ben ook benieuwd hoe het bij Isabeau gaat nu, maar zij zijn op vakantie toch.
Zijn tandje is nog niet door maar hij is weer helemaal opgeknapt en slaap heel veel bij.
Ik heb gemerkt dat ik er niet bij moet blijven wanneer hij gaat slapen. Na het slaapritueeltje moet ik hem snel in bed leggen, vrolijk dagdag zeggen, direct weggaan en niet meer omkijken. Soms moppert hij dan eventjes (echt mopperen, huilen klinkt heel anders), maar hij gaat dan rustig met zijn popje en hydrofiel spelen en valt na een tijdje in slaap. Sinds vannacht ligt hij ook weer in zijn eigen bedje ipv in het campingbedje omdat hij telkens van ons wakker werd 's nachts. Nu duurt het wel langer voor hij slaapt omdat hij gaat staan, maar inmiddels gaat hij ook weer zelf zitten. Dat kon hij al wel, maar hij had schijnbaar nog niet door dat hij dat in bed ook wel kon.
Een paar weken terug was erbij blijven tot hij sliep nog wel de beste oplossing, toen had hij zoveel last van scheidingsangst. Maar dat is nu een stuk minder. Ik denk dat hij erger ging huilen de laatste tijd wanneer ik erbij bleef, omdat ik hem dan bevestigde in zijn angst "gaan slapen is eng en niet leuk" Hij reageert nu ook niet meer negatief op zijn slaapliedje en bedje.
's Nachts wordt hij nog wel een miljoen keer wakker, hopelijk gaat dat vannacht beter nu hij op zijn eigen kamer slaapt. Maar hij neemt overdag nog steeds te weinig tijd om goed te drinken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84178881
* octopussy komt even binnensluipen

Lijnloos, ik heb ook al een paar maanden Implanon (en ben nog niet ongesteld geworden, maar ik geef ook bv) en ben er heel tevreden over. Zoals het er bij jou uitziet, zag het er bij mij ook ongeveer uit. Flinke bloeduitstortingen en het deed 2 weken pijn. Daarna is het allemaal netjes weggetrokken (beetje jeuk af en toe) en nu zie je het niet meer. Hij is wel heel goed te voelen met de hand

Wat leuk trouwens dat er zoveel rammelaars/zwangeren weer zijn in dit topic
pi_84179293
Twinkly, ik vind dat loopkarretje van de Ikea leuk maar ook een beetje eng. Het kiepert zo om als je tegen/op de stang leunt, en dat heeft het loopwagentje dat wij hebben niet. Ik geloof dat ons loopwagentje niet zo heel makkelijk wegrolt, al kost het ook niet bepaald moeite.

Ivan heeft denk ik toch een beetje last van scheidingsangst. Als ik 's avonds bij hem blijf zitten gaat hij niet huilen, maar duurt het wel lang voor hij in slaap valt. Ik ben nu de truc aan het proberen om steeds iets verder weg te gaan zitten. Laten huilen is nu echt niet de oplossing, want hij klinkt erg overstuur en ik wil dat hij zich veilig voelt in zijn bed en niet in de steek gelaten. Ik denk dat het wel gauw beter zal gaan. Ik merk nu ook dat hij steeds vaker en steeds verder uit zichzelf bij ons vandaan kruipt, bijvoorbeeld de gang op.
pi_84179650
Wij hebben ook wel een loopkarretje/speelgeval hier staan, die kun je in verschillende standen zetten, een soort rem zeg maar. Maar Meike liep destijds liever rond met de babygym
Met Lars doen we nog niet aan loopkar-acties. Eerst maar eens fatsoenlijk leren staan.

Miss Sly, heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen met de verjaardag van Senna, en dan maandag (toch?) voor het echie met zijn drietjes. Terugdenken, vooruit denken....er is zoveel gebeurd.
Maar bovenal, genieten!

Nieuwe user, sterkte en beterschap aan die kant! Altijd sneu als ze ziek zijn.

Claudia, lastige fase is dat he, met die verlatingsangst. Bij Lars heeft het niet zo heel lang geduurd, en hij had er bij opa en oma meer last van als thuis, want als hij mij niet ziet is grote zus wel in de buurt, en dat is voor hem ook genoeg om zich veilig te voelen

Lars heeft vandaag voor het eerst geslapen bij opa en oma in het ledikant. Het was de tigste keer dat we het probeerden, blijkbaar toch een gevalletje "de aanhouder wint" want vanmiddag no worries, lekker geslapen! Heel fijn! ik vond het toch rot voor opa en oma dat hij steeds zo overstuur was bij hun, terwijl hij overal goed slaapt verder.
En hij drinkt uit een tuibeker! tis nog niet veel, maar het begin is er!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84179667
Oh, goedkoop is wel echt duurkoop dus Eigenlijk vind ik die traditionele blokkenkarren ook veel mooier, maar ze zijn duur! Ik ga eens op Marktplaats kijken.

Het klinkt echt ontzettend bekend wat je schrijft over Ivan Claudia De volgende stap was hier wel weglopen, maar bij het eerste piepje direct laten zien dat je er nog wel bent.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84179818
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:07 schreef Twinkly het volgende:
Oh, goedkoop is wel echt duurkoop dus Eigenlijk vind ik die traditionele blokkenkarren ook veel mooier, maar ze zijn duur! Ik ga eens op Marktplaats kijken.
Je hebt er nu weinig aan, maar op de vrijmarkt waren ze voor een prikkie verkrijgbaar. Ivan heeft er van zijn opa en oma een gekregen (zie dat filmpje op Facebook) en dat karretje kostte nog geen 5 euro. Misschien staat er inderdaad op Marktplaats ook wel wat.

Ik heb niet zo'n last van de verlatingsangst van Ivan, hoor! Hij is nog steeds heel makkelijk. Ik zou het voor hem alleen fijner vinden als hij het 's avonds lekker in zijn bed vond. Als ik erbij blijf zitten kijkt hij me elke keer met van die bevestiging zoekende ogen aan. Het is wel ontzettend schattig, dat gedraai en gewoel en tussendoor maar blijven kijken. Het liefst zit hij ook aan me, maar dan valt hij nooit in slaap.

Oh, en er zit een spijl van zijn bed los. Het begint een soort tic te worden dat hij daar steeds aan draait als hij in slaap wil vallen.
pi_84179954
Nou als zijn bed maar niet instort
Ik heb ook geen last van de verlatingsanst hoor, en ook niet van het huilen als hij zich zo naar voelt en niet kan slapen zoals van de week. Ik vind het wel vreselijk voor hem dat hij wel wil slapen maar dat het niet lukt, en dat doet mij wel pijn. Plus de reactie van mijn man, die raakt zo in de stress, dat vind ik echt heel naar.
pi_84179976
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Met Lars doen we nog niet aan loopkar-acties. Eerst maar eens fatsoenlijk leren staan.
Wij ook niet, hoor. Ivan staat nog voor geen meter. We gebruiken het loopkarretje als een opbergplaats voor speelgoed. Als hij gaat spelen zet ik het karretje in de buurt en dan kan hij zelf steeds iets eruit pakken. Gaat hij slapen dan rijd ik het karretje weer weg. Blijf het huis ook lekker opgeruimd.
quote:
Lars heeft vandaag voor het eerst geslapen bij opa en oma in het ledikant. Het was de tigste keer dat we het probeerden, blijkbaar toch een gevalletje "de aanhouder wint" want vanmiddag no worries, lekker geslapen! Heel fijn! ik vond het toch rot voor opa en oma dat hij steeds zo overstuur was bij hun, terwijl hij overal goed slaapt verder.
En hij drinkt uit een tuibeker! tis nog niet veel, maar het begin is er!!
Wat gaat het toch lekker met Lars! Heerlijk, die positieve verhalen.

Ik vind Lars trouwens een leuke naam voor een tweede. Ik ben alleen bang dat het te veel als een 'thema' klinkt, Ivan en Lars (Oost-Europees en Scandinavisch).
pi_84179980
ik moet er bij Lars echt niet bij gaan zitten, dan hangt ie alleen maar de uit en gaat nooit slapen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84180081
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef Twinkly het volgende:
Nou als zijn bed maar niet instort
Ik heb ook geen last van de verlatingsanst hoor, en ook niet van het huilen als hij zich zo naar voelt en niet kan slapen zoals van de week. Ik vind het wel vreselijk voor hem dat hij wel wil slapen maar dat het niet lukt, en dat doet mij wel pijn. Plus de reactie van mijn man, die raakt zo in de stress, dat vind ik echt heel naar.
Dat vond mijn vriend de eerste weken ook zo erg, het gehuil. Vreemd genoeg heeft hij er nu geen moeite mee om Ivan even te laten brullen 's avonds voor het slapen gaan terwijl het bij mij echt door merg en been gaat als hij zo krijst.

Het komt wel bij onze jongens, dat fijn in slaap vallen. Ze moeten het duidelijk nog leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')