Wicky en Faja welkom, Sproet-je welkom terug. Leuk he, kamperen met zo'n ukkie.
Wij hebben vandaag een dagje dierentuin gedaan. Driekus vond het soms leuk, maar soms vond ie het boekje aan de kinderwagen leuker dan de rog boven zijn hoofd of de giraffe voor zijn neus. Vooral de apen waren de moeite van het bekijken waard, daar wilde ie niet bij weg. En de speeltuin was ook een goede zet.
Over fietsen. Wij zijn korte stukjes gaan fietsen toen Driekus zelf kon zitten. Dit na navraag bij de fysio en het cb. Die gaven beide aan dat het wel kon, maar geen lange stukken. Nou hebben wij zo'n yepp stoeltje, ik heb het idee dat ze daarin ook steviger zitten. Gisteren hebben we voor het eerst een heel eind met em gefietst.
Oja, 9 maanden ontzwangeren he...over gewicht geen idee, niet meer op de weegschaal gestaan sinds dat Driekus drie weken was, terugplooien: nope, er hangt nog te veel, hormonaal prima, bekkenbodemspieren

(ik ga nu toch echt het programma van Corewellness volgen, al heb ik gelukkig geen urineverlies).
En staartjes zijn echt schattig. Alleen al daarom zou ik wel een keer ene meisje willen.