Dokter kan niet eerder dan 15:40 uur. Vrouwlief slaapt nu dus laat maar lekker liggen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog?
Kan zijn dat de bloeding/onsteking ontstaan is door de diarree (fufr heeft zn master diarree gehaald)
Kan ook een aambei zijn of too much wiping.
wie slaapt diarreert niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dokter kan niet eerder dan 15:40 uur. Vrouwlief slaapt nu dus laat maar lekker liggen.
Wat is af?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef Inu het volgende:
Graag amaranta en JuupMaar alleen als je vrouw bij de dokter is geweest
Ik heb net een klaptafeltje gekocht voor het balkon en nu is het helemaal af
Waarom was het niet af danquote:
ginne taffel he!quote:
Van achterkant hiel tot punt grote teen is het 11.3 cm.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef Inu het volgende:
Graag amaranta en JuupMaar alleen als je vrouw bij de dokter is geweest
Ik heb net een klaptafeltje gekocht voor het balkon en nu is het helemaal af
Sorry als je daarover zodanig bent gevallen. Maar ik ben daarin niet van mening veranderd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over van dat ik iedereen loop te pesten maar zodra iemand iets tegen mij zegt het hek van de dam is etc. Da's niet waar trouwens. Want ik kan heel goed tegen plagen. Alleen die opmerking van de alcohol van amaranta viel helemaal verkeerd. Erg gevoelig punt. Beetje hetzelfde als dat ik haar zou pakken op d'r kinderen ofzo. Maar dat terzijde
Dan ben je echt een kneus en heb je geen verstand van auto's. Ben blij dattie em niet gekocht heeft, bespaart je een hoop gezeur.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
Ik wil 2 dingen zeggen.
1. Er kwam iemand naar mijn auto kijken. En ik zal j vertellen waarom hij hem niet wilde kopen.
Op het rapport staat het volgende.
Binnenkort te verwachten gebreken (adviespunten) en/of reparatiepunten.
Vervolgens staan er 5 codes onder met daarbijj een opsomming van punten.
Niks hiervan is aangevinkt.
Volgens ons, staan deze 5 punten er standaard op en vinken ze iets aan als de verwachting is, dat deze gebrekne zullen onstaan.
Volgens hem staan die vijf punten erop omdat de auto daadwereklijk die 5 gebreken heeft
En dat is een dure grap.
dat soort mensen moeten gewoon een auto gaan kopen bij de Aldi ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
Ik wil 2 dingen zeggen.
1. Er kwam iemand naar mijn auto kijken. En ik zal j vertellen waarom hij hem niet wilde kopen.
Op het rapport staat het volgende.
Binnenkort te verwachten gebreken (adviespunten) en/of reparatiepunten.
Vervolgens staan er 5 codes onder met daarbijj een opsomming van punten.
Niks hiervan is aangevinkt.
Volgens ons, staan deze 5 punten er standaard op en vinken ze iets aan als de verwachting is, dat deze gebrekne zullen onstaan.
Volgens hem staan die vijf punten erop omdat de auto daadwereklijk die 5 gebreken heeft
En dat is een dure grap.
Ja, en toch heb je me gekwetst. Ik weet dat het je bedoeling niet was. En ik haalde dit alleen maar aan omdat een zekere andere persoon het aanhaalde en het mij heel kwalijk nam dat ik er boos op reageerde. Maar ja, als ik me gekwetst voel word ik boos, dat is normaal denk ik. En de reden dat ik me gekwetst voelde is wellicht niet voor iedereen te begrijpen, maar dat wil niet zeggen dat het dan dus maar klatsch is. Again, ik zeg dit in het algemeen, niet alleen tegen jouquote:[..]
Sorry als je daarover zodanig bent gevallen. Maar ik ben daarin niet van mening veranderd.
Ik vind dat zo'n avond juist bij uitstek goed is om te laten zien dat je ook juist op zo'n avond ook zonder alcohol kan.
En dat staat los van jou. Die menign heb ik gewoon Bij elk persoon.
Dat wilde ik zeggen.
Ik kan het neit laten om het straks die link nog te mailen. Hij was erg stellig daarin.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kneus en heb je geen verstand van auto's. Ben blij dattie em niet gekocht heeft, bespaart je een hoop gezeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |