Weet ik toch scheet, zo ben jij niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:51 schreef RobinOok het volgende:
Tsja, ik geloof niet dat ik jaloers ben.
Tja, die tijd was mooi, niet dat ik nu geen lol heb, maar toen was ik nog slank, jong en mooi, en kon tijdenlang feesten, veel tijd doorbrengen met lezen van boeken, sowieso leken er toen veel meer uren in een dag te zitten. Where did it all go wrong.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef RobinOok het volgende:
Nou, ik ben niet te beroerd om jaloers te zijn hoor!
Maar niet op alles. En mijn studententijd is me dierbaar. Die wil ik niet ruilen.
Hoewel, haha, een bevriende psychiater vertelde me ooit dat bijna iedereen zich zijn jeugd veel mooier herinnert dan dat ze 'm beleefden. En dat is in mijn geval ook vast waar, maar toch, nee, de verschillende kamers bewoonde ik allemaal met plezier.
misschien eens op marktyplatzy.po kijken of zoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:32 schreef Zjummie het volgende:
Bedankt voor alle reacties![]()
Dat plaatje in de Poolse gebruiksaanwijzing is precies mijn Pastabasta, nou ja, bijna precies dan![]()
Dus als iemand nog een NACZYNIE DO GOTOWANIA MAKARONU in de aanbieding heeft dan houd ik me van harte aanbevolen.
Ik ben gooooed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:10 schreef RobinOok het volgende:
Ik zou niet meteen een nieuwe kopen hoor. Misschien stond ie wel in de weg, gebruikten ze 'm nooit en en zijn ze blij dat ze er vanaf zijn.
Uit Mezelf doodverklaard !quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
Ik heb serieus vanmiddag alleen op m'n werk kei en keihard zitten lachen om dit topic. Volgens mij is dit, en het topic over de pasta basta in CUL de leukste ooit gelezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |