abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84128350
Het vorige deel: < Slank # 1099 De geheime ABBA-boks! >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_84128409
jubileumtopic!!
Ja doei.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:40:22 #3
236335 neen
schone schijn
pi_84128413
Wat is dat deelnemers lijstje in de OP klein, dacht ik net. Toen dacht ik natuurlijk meteen: "O, ik moet er ook in" maar dan zou ik startgewicht 1000 invullen en dat is stom dus dat doe ik niet.

Tevens tvp.
het lijkt niet wat het is
pi_84128444
m'n afritsbroek is ook te strak... zelfde verhaal als motorbroek, gekocht met 68kg.. shit
Ja doei.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:42:35 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84128498
Sterkte, XM!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:43:04 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84128517
On the bright side: als je niet afvalt zijn tenminste ook niet al je bh's ineens te groot
pi_84128544
- thee gedronken (check)
- haar geverfd (check)
- koffie gedronken (check)
- wenkbrauwen (check)

nu nog stoelen halen & verven en opnieuw bekleden
dan tegelijk fiets halen & achterband maken

En daarvoor denk ik nog even naar de markt.

Vakantie is zo saai !
pi_84128563
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:44:15 #9
236335 neen
schone schijn
pi_84128564
Ook als je aankomt mag je gaan shoppen voor nieuwe kleren.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:45:10 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84128602
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had gisteravond nog zoiets grappigs: ik kwam terug van mn feestje en kwam bij de voordeur mn buurman tegen die met een vriend enigzins beschonken voor de deur zat. Even gegroet en naar binnen gegaan. Even later zit ik op de wc waar ik ze kon horen kletsen:

vriend: "mooie buurvrouw heb je"
buurman: "ja dankje"

! hoezo dankje maargoed, wel schattig
Ze zeggen niet voor niks, "Los niños, los borrachos y el pulpo Paul siempre dicen la verdad!" Oftewel, Kinderen, dronkelappen en Paul de octopus zeggen altijd de waarheid
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84128639
O Mo check mijn jetsers!:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gevoerde bikini met nog extra vulling. Kan er niet uitvallen Ik snap de logica er niet helemaal achter, ze gingen namelijk tot cup H oid, denk dat als je enorme blubberige hangborsten in cup G hebt, ze er in deze bikini enorm mooi en pront uitzien?
pi_84128662
Ja dankje hahaha

edit: dit ging trouwens over de buurman van LB, voor de duidelijkheid
Springfield's looking pretty dusty today
pi_84128729
Ik ga een regenboog spacecake bakken
Of gewoon muffins
pi_84128742
Hee PF je hebt boobies
pi_84128746
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef -marz- het volgende:
Ja dankje hahaha

edit: dit ging trouwens over de buurman van LB, voor de duidelijkheid
O ik dacht over je enorme blubberige cup G borsten !
pi_84128800
Hihi
pi_84128810
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:48 schreef -marz- het volgende:
Hee PF je hebt boobies
Nou die heb ik niet !! Maar in deze bikini wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt de bikini zelf die echt van hele dikke stof is, denk wel een cm dik en onderin al dikker. En dan nog LOS (maar wel aan de bikini vast) van die vulling dingen. Ik dacht echt OMG ik ben net tomb raider!
pi_84128856
tvp
pi_84128923
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
tvp
Volg-knop weer weg
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:53:34 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84128954
Ik heb wel een volgknop
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:53:37 #21
236335 neen
schone schijn
pi_84128957
Welke layout gebruiken jullie dan? Ik heb gewoon nog een volgknop?
pi_84128961
En heb je 'm nou gekocht of niet dan PF? Vind hem verder wel mooi voor een beugelbikini, de reden dat ik nooit bikini's met beugels koop is omdat ze er vaak zo saai uitzien.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:54:25 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84128994
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef P.F het volgende:
SPOILER
Een gevoerde bikini met nog extra vulling. Kan er niet uitvallen Ik snap de logica er niet helemaal achter, ze gingen namelijk tot cup H oid, denk dat als je enorme blubberige hangborsten in cup G hebt, ze er in deze bikini enorm mooi en pront uitzien?
Ik denk het wel, maar dan krijg je wel een zere nek
pi_84128995
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef P.F het volgende:
SPOILER
Eerder als de tieten van Lollo Ferrari denk ik... Daarnaast hebben de meeste vrouwen met een dergelijke cup niet echt behoefte aan een push-up die ze groter doet lijken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84128998
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:53 schreef -marz- het volgende:
En heb je 'm nou gekocht of niet dan PF? Vind hem verder wel mooi voor een beugelbikini, de reden dat ik nooit bikini's met beugels koop is omdat ze er vaak zo saai uitzien.
Nee joh, veel te fake! Ik heb al een leuke

-edit-

dees:
SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door P.F op 16-07-2010 13:04:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')