Deze reactie vond ik op de site van TROS Radar
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=43&t=15294&start=60________________________________________________________________________
Re: Oplichting bij Garage Liekendiek Spaanse Polder - 12 dec 2009 11:10Ook ik ben bedonderd door liekendiek...
Ik heb mijn goede net gekeurde auto, die een benzine is, ingeruild voor een diesel. daar ik ongemerkt eigenlijk toch veel rij. Het begon al met heel veel beloftes, en omdat er andere gegadigden waren voor die auto heb ik verder niet goed gekeken. Ook mijn eigen schuld, ik weet het.
Liekendiek zou een keuring doen, alles nakijken, nieuwe apktje, alles erop en eraan. duurde een weekie meneer. maar dan had ik ook alles perfekt. Nou ik haalde mijn auto op vrijdagmiddag op ben mijn vrouw op gaan halen en merkte al bij het oprijden van de snelweg dat tie niet vooruit te branden was. Zat toen al bijna onder een vrachtwagen die uitvoegde. Mijn vrouw opgepikt en ineens stopt de auto met rijden midden op de weg. Naar de kant geduwd en hun gebeld kreeg ik te horen dat ik de 2de sluetel moest gebruiken storing inde contact blabla bla.Toen deed tie het wel.
Volgende dag zelfde verhaal met de reservesleutel en nu op de snelweg, met vrouw en 2KINDEREN!!!!!!!!!! op de achterbank stopte die op de snelweg!!!!!!!!
Op de linkerbaan.......... kreeg m met pijn en moeite op de vluchtstrook. Liekendiek gebeld en kreeg een bijdehandte meneer aan de tel die met pijn en moeite uiteindelijk overstag ging. Ik heb daar 4 uur gestaan voor er iemand kwam van een garage want alles was dicht volgens hun. die kreeg m na wat geklooi onder de motorkap gestart en zei zie je geen probleem, maar hij zou wel ff erin rijden.
ook bij hem op de snelweg, motor dood!!! Ook hij bijna onder een vrachtwagen. Kreeg te horen moesten wat sensoren vervangen worden alleen moest ik 200 euro meebetalen. Heb ik gedaan denkende problemen zijn voorbij.
Nu 2 weken later staat mijn auto in Amsterdam, blijkt de versnellingsbak een scheur te hebbenvan bijna 25centimeter die heel amateuristisch was gelast en weer kapot is gegaan, en van de koppelingsplaten is ook niks over. Maar volgens liekendiek komt dat door mij want zij hadden alles nagekeken en er was niks mis met de bak of de platen. Maar volgens de garage is die scheur er al een tijd en is het pas een week of 6 geleden gelast. En die auto staat al een kleine 3 maanden bij Liekendiek want was met mijn broer daar gaan kijken en toen stond die zelfde auto er al.
Ik ben blij dat hij daar geen auto heeft gehaald.
Dus bij deze mensen...
EEN HEEL LANG VERHAAL MAAR IK HOOP DAT IK ER IEMAND MEE WAKKER HOU.....
KOOP NIET BIJ DIE SCHURKEN!!!!!!!!!!