Waarom zou de advocaat een brief sturen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:19 schreef shiftknop het volgende:
Ben benieuwd wanneer Danny de eerste brief krijgt van Liekendiek's advocaat
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Salatrel het volgende:
vandaag gespot in een parkeergarage in Ridderkerkeen echte Liekendiek Audi
[ afbeelding ]
Ik kliktequote:Op zondag 15 augustus 2010 12:09 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen mijn prostaatproblemen zijn verleden tijd, ook heb ik door de aankoop van een auto bij Autobedrijf Liekendiek uit Rotterdam een gratis scooter gekregen.
Wat een topdealquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:09 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen mijn prostaatproblemen zijn verleden tijd, ook heb ik door de aankoop van een auto bij Autobedrijf Liekendiek uit Rotterdam een gratis scooter gekregen.
Wat een pauperpakket voor die prijs.quote:Exclusive Afleverpakket: ¤ 995,-
Inclusief nieuwe APK keuring.
Inclusief algehele Inspectie volgens normen Liekendiek v.o.f.
Inclusief afleveringskosten.
Inclusief cleanen en reinigen complete auto binnen en buitenzijde.
Inclusief 3 maanden garantie volgens voorwaarden Liekendiek v.o.f.
Volle tank Brandstof.
Distributie riem vervangen is altijd optioneel en voor rekening koper(Kosten hiervoor bedragen gemiddeld 395 euro excl. btw).
Garantie voorwaarden zijn gedeponeerd en wordt altijd schriftelijk bevestigd op uw aankoop factuur.
Maar beschermt die auto je ook tegen geslachtsziekten en aanvallen van beren en ander wild? Nee hč, dacht het niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef -0- het volgende:
Dit topic
Overigens die garantie pakketen
[..]
Wat een pauperpakket voor die prijs.
Toen ik mijn auto kocht kreeg ik gratis APK erbij, gratis bijvullen vloeistoffen e.d. Ruitenwissers waren wat verslten kwamen er gratis op, schoonmaken was gratis, afleveren was incl.
Distributieriem waren ze niet zeker van wanneer die er op gezet was dus werd gratis vervangen.
Hij beschermt zelfs tegen meteoriet inslagen en chemische wapensquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar beschermt die auto je ook tegen geslachtsziekten en aanvallen van beren en ander wild? Nee hč, dacht het niet.
En daarmee ging ook je vriendin dood?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:37 schreef RickoKun het volgende:
Door auto Liekendiek hoefde mijn vriendin geen abortus meer te plegen, dat gebeurde automatisch door de giftige dampen van toxilogische waarden
THANKS AUTO LIEKENDIEK, YOU'RE THE BEST
Plus haar moeder LOLZ!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:11 schreef glasbak het volgende:
[..]
En daarmee ging ook je vriendin dood?
Zo zie je maar, Liekendiek voorkomt zelfs dure scheidings regelingenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:11 schreef glasbak het volgende:
[..]
En daarmee ging ook je vriendin dood?
De inwoners van Koeweit hebben in 1990, tijdens de inval van Saddam Hussein, ook gevraagd om auto's van Autobedrijf Liekendiek uit Rotterdam. Door een handelsembargo heeft deze transactie helaas nooit plaats kunnen vinden. Zo zie je maar weer, Autobedrijf Liekendiek uit Rotterdam zou eigenlijk boven alle internationale wetten moeten staan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij beschermt zelfs tegen meteoriet inslagen en chemische wapens
Sterker nog: de VS hebben voor de aanval op Irak fiks geboden op de gedragen sokken van de eigenaar van Autohandel Liekendiek om deze als handgranaat te kunnen gebruiken. De geur schijnt zó sterk te zijn dat het de impact van een granaat overtreft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
De inwoners van Koeweit hebben in 1990, tijdens de inval van Saddam Hussein, ook gevraagd om auto's van Autobedrijf Liekendiek uit Rotterdam. Door een handelsembargo heeft deze transactie helaas nooit plaats kunnen vinden. Zo zie je maar weer, Autobedrijf Liekendiek uit Rotterdam zou eigenlijk boven alle internationale wetten moeten staan.
Dat is de klasse van Liekendiek he: ramen die niet open kúnnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij beschermt zelfs tegen meteoriet inslagen en chemische wapens
395 euro voor het vervangen van de distributieriem?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef -0- het volgende:
Dit topic
Overigens die garantie pakketen
[..]
Wat een pauperpakket voor die prijs.
Toen ik mijn auto kocht kreeg ik gratis APK erbij, gratis bijvullen vloeistoffen e.d. Ruitenwissers waren wat verslten kwamen er gratis op, schoonmaken was gratis, afleveren was incl.
Distributieriem waren ze niet zeker van wanneer die er op gezet was dus werd gratis vervangen.
Dat bedoel ik; ze verzinnen gewoon een compleet nieuw uitustingsniveau: ARKNOquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is de klasse van Liekendiek he: ramen die niet open kúnnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |