quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:06 schreef Lulletje-Rozen-Water het volgende:
PS ben trouwens een kloon van SWJ
Deze mattie is dus echt bikkelhard HEAUMEAU, welke gezonde hetro man laat zich in zijn holletje pakkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
Nee, je bent geen homo.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Boxkeeper het volgende:
Dringend hulp? Ben je straks weer aan de beurt of wat?
Mannen die minder in hokjes durven te denken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Brerius het volgende:
Deze mattie is dus echt bikkelhard HEAUMEAU, welke gezonde hetro man laat zich in zijn holletje pakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:06 schreef Lulletje-Rozen-Water het volgende:
Beste Fok! users,
TS zit met een flink ei.
Vorige week heb ik liggen spelen met mijn vriendin. Was allemaal leuk en wel en het was zeer gepassioneerd. Op een gegeven moment had mijn vriendin een strap on te voorschijn gehaald.
De eerste gedachte was WTF moet jij hier mee, toen wou ze mij te grazen nemen met haar voor bind dildo. Na lang gediscussieerd te hebben, heb ik me er maar bij neer gelegd en zij heeft haar gang kunnen gaan.
Maar achteraf gezien was het best prettig zelfs lekker![]()
![]()
Door deze ervaring ben ik aan me zelf beginnen te twijfelen. Ik hou namelijk heel erg van vrouwen. Vrouwen zijn de speeltjes bij uitstek, maar ben ik nu Homo die het nog niet door heeft of komt dit wel vaker voor bij hetro stelletjes.
Graag jullie advies
PS ben trouwens een kloon van SWJ
Groetjes LRW
Nee man ik ben nu wel behoorlijk in de war kan moeilijk slapen enzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Boxkeeper het volgende:
Waarom wil je dringend hulp? Ben je straks weer aan de beurt of wat?
En dan verwachten dat je normale reacties gaat krijgen?quote:PS ben trouwens een kloon van SWJ
Als je OP nou ook normaal was, was de kans een stuk groter geweest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:12 schreef Lulletje-Rozen-Water het volgende:
[..]
Nee man ik ben nu wel behoorlijk in de war kan moeilijk slapen enzo.
Voor de andere zou ik graag normale reacties kunnen krijgen alstublieft
Niks mis met een goede troll... maar dit is niveau "kansloos"...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat is dat met die mislukte trollen hier de hele tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |