Jij bedoeld de G van BourGGGGGondischquote:Op zondag 18 juli 2010 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Zeiken op de zachte G, ongeloofwaardig
De zachte G is het geluid van levensgenieters, van lange nachten, van lekker eten en drinken
het geluid van softheid en zwaktequote:Op zondag 18 juli 2010 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Zeiken op de zachte G, ongeloofwaardig
De zachte G is het geluid van levensgenieters, van lange nachten, van lekker eten en drinken
Het kan positief zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 00:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die eigenschap als positief ziet. maar ik heb het niet zo op bescheiden
Maargoed dat het geen Fries of West-Groninger was..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
vraagt hij of ik er een extra grote 'tuut' bij wil hebben.
Kerkradequote:Op zondag 18 juli 2010 01:12 schreef HaagsMeissie het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=196114/page=1
zo klonk die jongen ongeveer![]()
![]()
Tuut is kus/zoen toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vraag me wel af wat Friese meiden zouden hebben gedaan als die jongen dat aan die Friese meiden had gevraagd. Een klap verkopen, hem op de bek pakken, nummer geven?
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef A-noniem het volgende:
waar zijn ineens de helft van de posts op deze pagina gebleven
Heb ik ook al gehad vandaagquote:Op zondag 18 juli 2010 01:36 schreef A-noniem het volgende:
[..]
o wat dom van me, ik ben in de war met dit topic
Kloptquote:Op zondag 18 juli 2010 01:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tuut is kus/zoen toch?Woon aan de 'schuldige' kant van het land, dus weet het niet zeker, maar dat zou een mooie situatie zijn
tuut = zak. sinds wanneer is een tuut een kus/zoenquote:
Limburg bashen, en Limburg verdedigen. Meer is het niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:45 schreef Caesu het volgende:
ik heb alleen de OP gelezen.
kan iemand kort uitleggen waarom dit topic nu al 5 pagina's telt?
hoef ik het niet allemaal te lezen.
wat heeft dat in hemelsnaam te doen met dit topic?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:02 schreef D.D.W. het volgende:
laatst zat ik in de bus en mijn mond viel open zo'n mooie vrouw zat er in de bus. Haar gezicht was verschrikkelijk mooi, maar bij het uitstappen bleek ze een dikke reet te hebben en ze was klein. Over afknappers gesproken
dan kan ze toch dienst doen als zuigkoningin?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:02 schreef D.D.W. het volgende:
laatst zat ik in de bus en mijn mond viel open zo'n mooie vrouw zat er in de bus. Haar gezicht was verschrikkelijk mooi, maar bij het uitstappen bleek ze een dikke reet te hebben en ze was klein. Over afknappers gesproken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |