Die indoor ijsbaan op die heuvel daar is zo'n beetje het enige leuke aan heel Limburg.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:54 schreef nattermann het volgende:
klagen over limburg, de mooiste provincie van het land
snowworld?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:10 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Die indoor ijsbaan op die heuvel daar is zo'n beetje het enige leuke aan heel Limburg.
dit, en hoe heet je op het forum voor de vrijheid?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:56 schreef tho_Omas het volgende:
Hey HaagsMeissie, hoe heet jij op telegraaf.nl?
Ze zouden gewoon Limburg en Friesland samen moeten voegen tot een apart landquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kwam op vakantie ook een hete limbo tegen.Beetje jammer toen ie begon te praten, verstond er niets van.
Beter nog wel ? Grappigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een accent is nog geen dialect, dus mensen met een accent kunnen net zo ABN praten als iemand die accentloos spreekt.
Daarbij, ik kan een G uitspreken als een G en niet als een CH zoals jij waarschijnlijk doet. Wat dat betreft is mijn ABN misschien nog wel beter
Een lief Limburgs meisje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef A-noniem het volgende:
dit topic doet me denken aan dit filmpje:
Helemaal mee eensch.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:57 schreef Tocadisco het volgende:
troost je TS, de meeste Limburgse mannen knappen net zo hard af op jouw rochel accent als jij op onze zachte gggggg.
Die nog steeds geen normaal normale G en R kan uitsprekenquote:
quote:
quote:
Typ het dan zoals je het uit zou sprekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beter noch wel ? Chrappich! Nee ik spreek Nederlands zonder accent. Chewoon ABN zoals het hoort.
whahah meidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kwam op vakantie ook een hete limbo tegen.Beetje jammer toen ie begon te praten, verstond er niets van.
Whahaha meidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
whahah meid![]()
limbos kunnen geen nederlands en bovendien willen ze het niet kunnen want ze houden klampachtig vast aan hun domme accent.
ohja weet je wat pas grappig is
ik kwam eens een andere limbose jongen tegen en hij begon tegen me te praten en ik dacht dat het limbos was, dus ik vroeg of hij nederlands kan praten. bleek dat hij de hele tijd al (volgens hem dan) nederlands stond te pratenik dacht bij mezelf nou ik vind het nu al op duits lijken hoe moet het wel niet klinken als je echt limbos praat
![]()
ohja voor mensen die commentaar hebben op de 'harde' gehm excuse me maar het is de harde g die normaal is niet de zachte g. ja als je in limboland woont misschien maar in den haag loop je echt voor lul met zo'n mongolenaccent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |