Sinds het Fries bestaat.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:05 schreef A-noniem het volgende:
[..]
tuut = zak. sinds wanneer is een tuut een kus/zoen
oke, dus dan betekent het verschillende dingen in verschillende dialectenquote:Op zondag 18 juli 2010 03:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sinds het Fries bestaat.
Hier in West Groningen hoor je vaak: Krieg ik nog 'n tuut?! En dat heeft niks met een zakje te maken.![]()
Of in het Fries is het iets van: Mei ik in tútsje ha?
PICS van haags meissie..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
ik ben vandaag gisteren wezen shoppen bij een bekende kledingwinkel (ik maak geen reclame) in maastricht. achter de balie stond zo een lekker stuk echt perfect gewoon. had een leuk topje en een spijkerbroek + riem gekocht, ga ik afrekenen bij die jongen. vraagt hij of ik er een extra grote 'tuut' (= tas in het limbos) bij wil hebben. ik wist overigens wat hij bedoelde doordat hij een tas vasthielt, anders had ik nooit kunnen raden wat hij bedoelde. en toen moest ik nog afrekenen. het was voor honderdvierentwinticcccchhhhhhhh euroben echt afgeknapt op dat kutaccent, ik val niet op jongens met een spraakgebrek.
klacht: limbos
Jij krijgt nooit een vriendin met deze instellingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Origineel zijn is niet zo belangrijk, als je maar de snelste bent.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:53 schreef Roellie77 het volgende:
Waarom nu weer zon limbo diss? als ons accent je niet bevalt blijf hier dan weg? trouwens , dit is ook een van de redenen dat "hollanders" hier niet echt popi zijn..
+ je voordoen als meisje en geil worden van zijn topjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Uit Den Haag komen en dan klagen over een spraakgebrek.
Er zit wel een wereld van verschil tussen limburgs en brabantsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Amsterdammer smelt ik juist als een leuk meisje een Limburgs of Brabants accent heeft![]()
![]()
Dat zal best, maar ik ken het nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Er zit wel een wereld van verschil tussen limburgs en brabants
Een schande dat men Brabants en Limburgs over 1 kam scherenquote:
Likewise... En vice versa meestal ook trouwensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Amsterdammer smelt ik juist als een leuk meisje een Limburgs of Brabants accent heeft![]()
![]()
Nou de meeste mensen houden niet van dat Amsterdamse accent hoor. Gaat namelijk tevens gepaard met veel te veel praten en hoogmoed of arrogantie en daar houden de meeste mensen buiten de randstad niet zo van..quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En vice versa meestal ook trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |