Ik zat al te wachten op jequote:
Doet je peewee er zo lang over?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
Dat zeg jij... ik kan heel wat dingen opnoemen waarmee je van de 6min van niks iets kan maken
Faalhaasjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
Dat zeg jij... ik kan heel wat dingen opnoemen waarmee je van de 6min van niks iets kan maken
Yesssssssssssquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op je![]()
kom we maken hem wakker
Benniet zo van de herenliefde, sorryquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yesssssssssss![]()
We bespringen hem![]()
Later jongensKally en ik zijn bezig de hele nacht
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benniet zo van de herenliefde, sorryAl zou ik met Ptriekske best eens een biertje wille drinken
Verder wel hoorquote:
Best een boel he?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:36 schreef donroyco het volgende:
aantal posts: 28000 (gemiddeld 65 per dag)
iBenny
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:36 schreef donroyco het volgende:
iBenny
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:34 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 15 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 335 Kally
02. 331 iBenny
03. 323 Stormqueen
Ja vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
Kally heeft ook wel flink de smaak te pakken
[..]
Op naar de 50K Benny. Dit jaar nog?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:36 schreef donroyco het volgende:
iBenny
Nee, via de Dagcijfers per ongelukquote:
Nou nou, 336, poeh heequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
Kally heeft ook wel flink de smaak te pakken
[..]
Wat is jouw dagrecord. Boven de 1000 toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, 336, poeh heeZO spannend is dat niet hoor
Jammer wel, we zien je graagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
Wacht maar als ik weer werk, dan wordt het en dat beloof ik een heel stuk minder![]()
En voor nu slaap lekker
1137 jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is jouw dagrecord. Boven de 1000 toch?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vakantie![]()
Wacht maar als ik weer werk, dan wordt het en dat beloof ik een heel stuk minder![]()
En voor nu slaap lekker
Damn ik kom niet eens tot de 300 denk ikquote:
Hier. En soms nachtbagger.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Waar zitten jullie allemaal als jullie zoveel posten?
Ik denk dat ik mijn record heb gevestigd of toen ik veel slotjes moest zetten, of toen ik veel in de associatietopics (in MEN) kwamquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Was n 2005 hoorquote:
Soms echt heul snel. Er zijn zelfs mensen gevlucht om dat in de vorige SC's.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
Zo snel gaat het hier toch ook weer niet?
Nee, maar Benny reageert op iedere scheet en komt ook in andere topics.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
Zo snel gaat het hier toch ook weer niet?
Was je toen nog mod?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was n 2005 hoor![]()
Afgelopen februari heb ik nogeens een dag van 530 gedraaid of zo, toen niemand het aan zag komenMaar verder ben ik gewoon rustig en beetje mee aan het fietsen. Dagen van rond de 100.
Ja, was in die periode ja. 2005 dus. In feb 2010 was ik geen mod meerquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef iBenny het volgende:
704(vr) + 638(za) = 1342 posts in 2 dagen...
kansloos
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was in die periode ja. 2005 dus. In feb 2010 was ik geen mod meer![]()
OKeequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was in die periode ja. 2005 dus. In feb 2010 was ik geen mod meer![]()
GC duh. Anderhalf jaar. Van feb 2004 tot juni 2005quote:
Stuart of Dolle?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik deed destijds samen met iemandanders wedstrijdjes wie bijv de meeste dagen op rij 200+ posts per dag maakte en dan kwam hij tot 73 dagen of zo, dat soort onzin
Nee. We hebben wel vorig jaar samen in ZUU kunnen postenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee
ZIjn wij eigenlijk samen mod geweest? Ik was mod in mei 2006-juli 2006 en na de grote mod-rel in augustus tot het einde van 2006
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GC duh. Anderhalf jaar. Van feb 2004 tot juni 2005
OKee, niet tegelijk mod met mij geweest dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GC duh. Anderhalf jaar. Van feb 2004 tot juni 2005
Klopt jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. We hebben wel vorig jaar samen in ZUU kunnen postenGod dat was lachen
![]()
quote:
Die ene dag, beidequote:
Okee, flink wat mods gingen toen in staking, Danny niet blij. iedereen die mee deed geband tot aan de kerst.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
De grote modrel klinkt alsof het de slag om Nieuwpoort was ofzo. Is ook helemaal langs me heen gegaan
Okee, zonde vond het wel een toffe manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene dag, beide![]()
die streaks: Dolle. Hij schijnt nog steeds ergens rond te hangen onder een andere naam. Ik heb hem niet meer gezien
Heeft die mafkees het toen zonder mods gedaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, flink wat mods gingen toen in staking, Danny niet blij. iedereen die mee deed geband tot aan de kerst.
Ik ben wel geregeld topposter geweest in PTA, en dat terwijl ik alleen in het treinenhoekje komquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duh
Ik dacht meer in de richting PTA...
Issie ook wel denk ik. Vrij oud wel. Hem vergelijken met tong80 zou eenbelediging voor hem zijn, maar die zijn wel ongeveer even oud denk ikquote:
Er waren nog wel een aantal die gewoon mod zijn gebleven, maar op veel fora zochten ze mods. IJsmeijs is toen op eigen initiatief ingesprongen. Later zijn ze o.a. bij mij uitgekomen. Ik zat een beetje in dubio omdat mijn maatje Vaduz bij de gebanden zat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft die mafkees het toen zonder mods gedaan?
Ik dacht dat Dolle al 50+er wasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Issie ook wel denk ik. Vrij oud wel. Hem vergelijken met tong80 zou eenbelediging voor hem zijn, maar die zijn wel ongeveer even oud denk ik
Ik dacht in F en F. Die mods zijn toen ook als eerste gestopt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
die rel was in FOT begonnen toch? Met die hoax over die kittens in jampotjes en zo?
Waarom gingen ze in staking?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er waren nog wel een aantal die gewoon mod zijn gebleven, maar op veel fora zochten ze mods. IJsmeijs is toen op eigen initiatief ingesprongen. Later zijn ze o.a. bij mij uitgekomen. Ik zat een beetje in dubio omdat mijn maatje Vaduz bij de gebanden zat.
Vanwege een topic over iemand die poezen ging verdrinken als niemand ze wilde kopen.quote:
Er was iets quasi grappigs gepost over kittens in een jampotje. helft fok "Aaah da's vet zielig dat doen we hier niet" Andere helft "jawel man das lacheuh" Dany heeft toen de fatsoenlijke helft eruit geflikkerdquote:
Wtf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was iets quasi grappigs gepost over kittens in een jampotje. helft fok "Aaah da's vet zielig dat doen we hier niet" Andere helft "jawel man das lacheuh" Dany heeft toen de fatsoenlijke helft eruit geflikkerd
Ach, zo briljant is danny ook niet hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf.Echt raar dat de ''notoire'' Fokkers altijd zoveel shit over zich heen krijgen aangezien Danny en co net zo erg zijn.
Als ik er iets over zeg, krijg ik vaak het antwoord: je neemt het te serieus, maar aangezien de crew dit zelf al doet, kan het niet meer zijn. De crew maakt graag verschil in wie ze bannen en wie niet. Stuit me tegen de borst.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, zo briljant is danny ook niet hoorzie het in proporties. Jij krijgt een ban voor wat gezanik, Bansheeboy mag jarenlang iedereen het bloed onder zijn nagels vandaan trekken zonder dat iemand ook maar durft toe te geven dat ze niet durven in te grijpen. Fact of nature, het hoort erbij. Misschien moet je een hoofddoekje om binden en jezelf Fatimatrix noemen, dan mag je alles. Tot over een week dan he
Want voor deze uitspraken vlieg ik er af natuurlijk
Ter illustratie
Kan ik me voorstellen. Ik heb ook een keer iemand niet voorgedragen voor een ban, terwijl ik dat wel had moeten doen, gezien ik voor lichtere vergrijpen al die aanvraag gedaan had. Dat is een van de grootste fouten die ik als MOd gemaakt hebquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik er iets over zeg, krijg ik vaak het antwoord: je neemt het te serieus, maar aangezien de crew dit zelf al doet, kan het niet meer zijn. De crew maakt graag verschil in wie ze bannen en wie niet. Stuit me tegen de borst.
Denk het.quote:
Zet jij je computer dan maar eens uit, ik zie je vrijwel niks anders doen dan klagen en zaniken over hoe kut de crew wel niet is, misschien moet je een ander stokpaardje zoeken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij even heel gauw terug in je baarmoeder kruipen kiemling
Ik ook niet.quote:
Jij vormt je een beeld over 1 nachtelijk uurtje, terwijl ik hier 8 jaar rondzwerf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:20 schreef Rauzer het volgende:
ik zie je vrijwel niks anders doen dan klagen en zaniken over hoe kut de crew wel niet is, misschien moet je een ander stokpaardje zoeken.
quote:
NEEEE we moesten net gaan slapen van meneer Rauzer die alles beter weetquote:
Uhm, ik ben je al vaker tegengekomen hier hoor. Het wordt een beetje vermoeiend en zielig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vormt je een beeld over 1 nachtelijk uurtje, terwijl ik hier 8 jaar rondzwerf.
Anders stop je met je geflame?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEEEE we moesten net gaan slapen van meneer Rauzer die alles beter weet
Sorry, vanaf morgen zal ik weer enkel hoi, doei en ik ga nu eten/douchen/slapen posten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:24 schreef Bos81 het volgende:
Kunnen Flash en Rauzer dit niet beter uitvechten via PM. Dit is niet leuk om te lezen...
Niet dat ik alitjd leuk post, maar ik vraag het gewoon.
Zo bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sorry, vanaf morgen zal ik weer enkel hoi, doei en ik ga nu eten/douchen/slapen posten.
OKee, nu ga ik maar slapen voor ik het weer verknalquote:
Welnee. daar gaat het helemaal niet om. In de tijd dat mijn werkzaamheden er toe deden was Rauzer nog helemaal geen user. Begrijp ook niet zo goed dat hij zich nou aangesproken voelt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:24 schreef Bos81 het volgende:
Kunnen Flash en Rauzer dit niet beter uitvechten via PM. Dit is niet leuk om te lezen...
Niet dat ik alitjd leuk post, maar ik vraag het gewoon.
Wij zijn geloof ik nog samen even mod geweest hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. daar gaat het helemaal niet om. In de tijd dat mijn werkzaamheden er toe deden was Rauzer nog helemaal geen user. Begrijp ook niet zo goed dat hij zich nou aangesproken voelt.
Maar inderdaad, ouwe koeien, wat boeit het nogLaten we erover ophouden, dit brengt niemand iets. Ik ben na anderhalf jaar weloverwogen gestopt met modden. Maar ik laat me toch door niemand zeggen dat ik een halve dag mod geweest ben en dat ik niet weet waarover ik praat
Want dat is gewoon totale onzin.
Oh nee, ik werd in november 2005 mod.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wij zijn geloof ik nog samen even mod geweest hoor!
Dan moet je wel een kloon van een kloon zijn of zo inmiddels. Maar dat zou kunnen, ik heb me daar nooit zo mee beziggehoudenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wij zijn geloof ik nog samen even mod geweest hoor!
De laatste tijd interesseer je je er anders flink voor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je wel een kloon van een kloon zijn of zo inmiddels. Maar dat zou kunnen, ik heb me daar nooit zo mee beziggehouden
Die indruk mag je hebben hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De laatste tijd interesseer je je er anders flink voor.
Nou ja ik heb je een paar keer zien posten en het zijn altijd flinke sneren naar de crew. Voor de rest val je wel mee geloof ik.quote:
Een paar keer. Ja, ik heb me meermaals negatief uitgelaten over de crew. In 150.000 posts over 8 jaar tijd gebeurt dat weleens. Dat was ook allemaal gegrond trouwens, maar nogmaals, merendeels van jaren en jaren geleden inmiddels. Maar ik heb nooit iets gezegd over de crew wat pertinent onwaar was. Ik voelde me destijds als mod serieus meerdere keren zwaar in mn zak gescheten over het slappe banbeleid. Dat is gewoon zo. Wat moet ik dan zeggen? "God wat doet de crew het allemaal geweldig"? Ik zeg wat ik vind, en in dit land mag dat. En dat iemand anders, iets anders vindt, mag ook. Boejje. Verder val ik inderdaad best mee trouwens hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja ik heb je een paar keer zien posten en het zijn altijd flinke sneren naar de crew. Voor de rest val je wel mee geloof ik.
Welnee, gewoon een gezonde discussie even hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:46 schreef iBenny het volgende:
Flash en Rauzer... als jullie nou eens elkaar ķf gaan PM'en ķf elkaar gewoon negeren. maar jullie hoeven ons niet te laten meegenieten...
Ik ga iig naar bed... slaap lekker
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:46 schreef iBenny het volgende:
Flash en Rauzer... als jullie nou eens elkaar ķf gaan PM'en ķf elkaar gewoon negeren. maar jullie hoeven ons niet te laten meegenieten...
Ik ga iig naar bed... slaap lekker
Ah, ik schijn toch gelijk te gaan krijgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:46 schreef iBenny het volgende:
Flash en Rauzer... als jullie nou eens elkaar ķf gaan PM'en ķf elkaar gewoon negeren. maar jullie hoeven ons niet te laten meegenieten...![]()
Er mag hier toch wel gewoon een normale discussie plaatsvindenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sorry, vanaf morgen zal ik weer enkel hoi, doei en ik ga nu eten/douchen/slapen posten.
Ik heb je al een paar keer zien posten dat alle crew mongolen waren, ik zie nu dat je dat zegt omdat het in je mod-periode (van vijf jaar geleden) soms niet liep zoals jij het wilde?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een paar keer. Ja, ik heb me meermaals negatief uitgelaten over de crew. In 150.000 posts over 8 jaar tijd gebeurt dat weleens. Dat was ook allemaal gegrond trouwens, maar nogmaals, merendeels van jaren en jaren geleden inmiddels. Maar ik heb nooit iets gezegd over de crew wat pertinent onwaar was. Ik voelde me destijds als mod serieus meerdere keren zwaar in mn zak gescheten over het slappe banbeleid. Dat is gewoon zo. Wat moet ik dan zeggen? "God wat doet de crew het allemaal geweldig"? Ik zeg wat ik vind, en in dit land mag dat.
Ah, vandaar dat diegene dan vervolgens terug mag kruipen in zijn baarmoederquote:En dat iemand anders, iets anders vindt, mag ook.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
. Maar ik heb nooit iets gezegd over de crew wat pertinent onwaar was. I
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft die mafkees het toen zonder mods gedaan?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
die rel was in FOT begonnen toch? Met die hoax over die kittens in jampotjes en zo?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanwege een topic over iemand die poezen ging verdrinken als niemand ze wilde kopen.
Modjes sloten hem. EEn Fa vond dat niet nodig, en heropende het weer/ Modjes boos en kapten met modden. Rest van de modjes waren solidair en gingen in staking.
Correct me if I;m wrong
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was iets quasi grappigs gepost over kittens in een jampotje. helft fok "Aaah da's vet zielig dat doen we hier niet" Andere helft "jawel man das lacheuh" Dany heeft toen de fatsoenlijke helft eruit geflikkerd
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:03 schreef iBenny het volgende:
Bella, Modstaking 2, deel 2; D-A is een bokkelul.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
naja zoiets was het dus. Ik weet het ook niet precies meer. Wat ik wel heel opmerkelijk vond was dat het hele gezeik vorig jaar in ZUU ( verZUUrde ex-crew, alleen ex-crew mocht er posten, toenmalige crew niet) weer terugkwam, en dat het toen vrij gauw weer dicht ging "omdat het niet de bedoeling was dat mensen zich als verzuurde ex-crew gingen gedragen"Een slechtere smoes heb ik nooit gehoord
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf.Echt raar dat de ''notoire'' Fokkers altijd zoveel shit over zich heen krijgen aangezien Danny en co net zo erg zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik er iets over zeg, krijg ik vaak het antwoord: je neemt het te serieus, maar aangezien de crew dit zelf al doet, kan het niet meer zijn. De crew maakt graag verschil in wie ze bannen en wie niet. Stuit me tegen de borst.
quote:
Vorig jaar keek je nog XFAquote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was al het kijken waar ik nú weer aan het posten was
quote:
Nee meer geloof ik, kan me herinneren dat je nog topposter was in XFAquote:
Nee ok topposter is overdreven, maar je was toen wel redelijk actief dacht ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grüeziquote:
Hoi JJH `:Wquote:
Ha Vaduzquote:
En weerquote:
Ik snap het ook allemaal niet, heb terug gelezen maar niet echt de moeite waardquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:24 schreef Cee het volgende:
Ik snap geen drol van de eerste paar pagina's.Houden zo.
Goedemorgen allemaal!
Vanavond weer geen HGT of Poepstars voor mij, ik ga sporten. Wil wel een van de twee opnemen zodat ik het na het sporten terug kan kijken en nog enigszins kan meepraten. Welke raden jullie me aan?
alleen kijken hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:59 schreef charmed_angel het volgende:
Die gasten die mijn vloer komen egaliseren zijn lekker
Gezelligquote:
haha okquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn pa, leuke gasten hč?
Ikke.... Uhmzzz jaahaa! Hihihi. Hij bedoelde het op een hele andere manier dan ik
ochtend meneertjequote:
Parttime tochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]is dat zo
heeft tombola ook al kinderen?
Heb je interesse?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
Dacht dat ll85 gister 2 had gedumpt waaronder tombola
Nee hoor hij heeft niemand gedumptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yesssssssssss![]()
We bespringen hem![]()
Later jongensKally en ik zijn bezig de hele nacht
nee maar dacht gister alleen nog verder ging met kallyquote:
Die heb ik gemist tijdens het terug lezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft niemand gedumpthier het bewijs
Dat wordt even niet lopenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Klaar met egaliseren http://tweetphoto.com/32947411
Ziet er strak uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Lol dit topic vanaf pagina 2 is toch wel de moeite waard, modmotquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:03 schreef Symphonic het volgende:
Teruglezen ben ik al een tijdje mee gestopt...
Het gaat te hard, en ik begrijp toch geen reet van al die relaties
ik hoorde het, ging ik terug lezen vanaf gisteravond toen ik wegging, gaat het alleen om de laatste pagina hierquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol dit topic vanaf pagina 2 is toch wel de moeite waard, modmot
Yeahquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benniet zo van de herenliefde, sorryAl zou ik met Ptriekske best eens een biertje wille drinken
te geen kut vanquote:
gewoon op internet terugkijken poesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:24 schreef Cee het volgende:
Ik snap geen drol van de eerste paar pagina's.Houden zo.
Goedemorgen allemaal!
Vanavond weer geen HGT of Poepstars voor mij, ik ga sporten. Wil wel een van de twee opnemen zodat ik het na het sporten terug kan kijken en nog enigszins kan meepraten. Welke raden jullie me aan?
Zit je me nou weer weg te doen!?quote:
picsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:59 schreef charmed_angel het volgende:
Die gasten die mijn vloer komen egaliseren zijn lekker
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
Zat trouwens vandaag in de auto.
Cdtje op.
hoor ik K3
MammaSe, MammaSa
het is wat met hem als manquote:
wel grappigquote:
Ochtendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Absolutley!
Goeiemorgen trouwens iedereen
Het houdt het leven spannendquote:
succesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het houdt het leven spannend
Goedemorgen allemaal!
Ik ben er weer vandoor ook, arbeid roept
Zet je voeten erin, krijg je je eigen walk of famequote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
Zet je voeten erin, krijg je je eigen walk of fame
welkom terugquote:
OH MAI KOTTTquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ochtend
Had je maar is een cd moeten pakken toen ik nog leiding gaf bij de scouting
Al bijna jaar geen leiding meer, maar vind soms nog cd's in de autoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH MAI KOTTT
* PatriQue89 rent hard weg
Ahoooooooooooooooooooooooooyquote:
quote:
Zit nu ook bij mijn schoonouders thuis.quote:
Al bijgekomen?quote:
zo, de notulen van het overleg zijn heel kort samen te vatten in 1 beeld:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:42 schreef Symphonic het volgende:
Straks weer een gezellig overleg.
Joepie
oeeeeeh wat liefquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit nu ook bij mijn schoonouders thuis.
Ik ben helemaal alleen
En ik ben een hele lieve schoondochter en brn nu dus alle was aan het wegstrijken en opvouwen
En dat is veelgekkehuis! Zoveel was heb ik nog geen eens
selfquotequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo, de notulen van het overleg zijn heel kort samen te vatten in 1 beeld:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo, de notulen van het overleg zijn heel kort samen te vatten in 1 beeld:
[ afbeelding ]
Mocht je nog tijd over hebben ....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit nu ook bij mijn schoonouders thuis.
Ik ben helemaal alleen
En ik ben een hele lieve schoondochter en brn nu dus alle was aan het wegstrijken en opvouwen
En dat is veelgekkehuis! Zoveel was heb ik nog geen eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:
Nou die van vandaag wordt wel leuk iddquote:
is nog rustig vandaagquote:
Nog steeds jaquote:
Ik heb de allerliefste schoonouders van de wereldquote:
soort handstand ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
Nu is het officieel, mijn kat is echt niet helemaal lekker, hij stond op zijn voorpoten en met zijn achterpoten tegen de muur
Misschien wil die een statement makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
Nu is het officieel, mijn kat is echt niet helemaal lekker, hij stond op zijn voorpoten en met zijn achterpoten tegen de muur
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:42 schreef crv het volgende:
[..]
Mocht je nog tijd over hebben ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de koeling aanzettenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de allerliefste schoonouders van de wereldecht waar zijn 2 schatten. Dus dat doe ik wel voor der.
Maar het is hier very hot
Ja, in de aanslag, ze zijn aan het spelenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
En dat is?quote:
In het goede gedeeltequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar ongeveer in het idyllische Schiedam
"Of je maakt de bak nu schoon of ik schijt je muur onder "quote:
mogge Myrquote:
quote:
quote:
Dat heb ik dus al gedaan vanmorgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:50 schreef crv het volgende:
[..]
"Of je maakt de bak nu schoon of ik schijt je muur onder "
aah okquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, in de aanslag, ze zijn aan het spelen
Uhhh jaquote:
Dan is dat hetquote:
quote:
quote:
Lief is dat he? Ik heb een tijdje geleden het vrouwtje laten 'helpen'en die kroelt sinds die tijd ook steeds meerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat word echt steeds meer een schootkat.Vroeger deed die dat nooit.
Fijn met dit weerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat word echt steeds meer een schootkat.Vroeger deed die dat nooit.
Zo warm is het hier niet vandaagquote:
Bennyquote:
Lekker geslapen?quote:
Heeeey Germinatorquote:
Oquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nou echt niet erg hoor.
Nou hier wel weer. wordt er gek van. Zelfs de horeca heeft het slecht hier omdat het TE lang TE heet isquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Myraela het volgende:
Wie is dat mens op je UI eigenlijk Benny?
Als je uien wil zien moet je eens naar het uienfeest in bern komenquote:
quote:
*mompelt iets over OPquote:
Ik vind je juist zo schattig nuquote:
quote:
OK, je bouwt de spanning beetje opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dat... dat komt wel goed, nog fftjes wachten
Dat gaat dus veranderenquote:
hoeft niet hoor, ik ben er alquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef crv het volgende:
[..]
Dat gaat dus veranderen![]()
Was benieuwd naar Crazy en Bos
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
zo dat was kwartier ruimte leeggooien
volle dozen via de trap naar beneden laten glijden, en dan halverwege de doos open scheurt
we dachten met meerdere slim te zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:29 schreef crv het volgende:
[..]
dus nu heb je der 2 keer zo lang over gedaan omdat je dacht slim te zijn
gebakken ei ?quote:
Eetsquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:30 schreef crv het volgende:
[..]
EetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dus dat is nu grof vuil gewordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we dachten met meerdere slim te zijn
desktops laten glijden en die halverwege zoiets hebben, we gaan stuiterend verder ...
op een ijzeren trap dus lekker herrie
[..]
EetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las Aids...
En bah![]()
[..]
EetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
kun je ook verteren als je opvangt in een bakjequote:
[..]
Eetswtf is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
was ook de bedoelingquote:
Gatverquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je ook verteren als je opvangt in een bakje
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:32 schreef Myraela het volgende:
Nu heb ik al helemaal nergens meer zin in.
insektenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |