Ik ben blij dat hij bij ons niet dat geintje heeft geflilktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een Rick Stein tegenaan.
stomme P. die ons aan hem heeft voorgesteld![]()
Ik vind hem heel erg leuk, maar zit steeds maar te bedenken dat die man getrouwd is en kinderen heeft terwijl mijn gaydar echt mijlenver uitslaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind Rick Stein echt awesomeen zijn boeken zijn ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk om te weten dat je gewenst bentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:14 schreef Bluezz het volgende:
WB Elf & alvast DH
Alweer op werkie, ze stonden al in rijen op me te wachten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb mijn tv gemaakt
jij zo hip~!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb mijn tv gemaakt
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook al dagen het gevoel dat we gek geel tv-beeld hadden. 36 keer met de kleurinstellingen bezig geweest, tot Son vroeg of het niet aan de digitale TV lag. Toen schoot het me te binnen dat de DVD's er inderdaad geen last van hadden... Scartkabel zat er dus niet goed in
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
ik was gister dus ook met de dvdspeler bezig alleen wel op andere tv en heeft eigen scartkabel dus stond er niet bij stil dat ik 'm bij andere tv per ongeluk had losgetrokkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
KloptIk had ook al dagen het gevoel dat we gek geel tv-beeld hadden. 36 keer met de kleurinstellingen bezig geweest, tot Son vroeg of het niet aan de digitale TV lag. Toen schoot het me te binnen dat de DVD's er inderdaad geen last van hadden... Scartkabel zat er dus niet goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |