je wil gewoon van bil?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohnee, ik wil er verder niet voor zorgen hoor
Ik gun je vooral een man waar je de rest van je leven gelukkig mee kan zijn.quote:
OMG Misery was mijn eerste SK boek, Engels natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boeken.Ben nu weer bezig in Misery
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gun je vooral een man waar je de rest van je leven gelukkig mee kan zijn.
ik gun jullie allemaal wel iemand waar je mee gelukkig mag wordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gun je vooral een man waar je de rest van je leven gelukkig mee kan zijn.
Doe ff anders aubquote:
Oh ik vond m wel grappigquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
TT wordt blijkbaar niet echt gewaardeerd = weg
Dank je, zo erg is het nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
TT wordt blijkbaar niet echt gewaardeerd = weg
beetje goedkoop enzo imoquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vond m wel grappig![]()
Naja goed, weg ook best heur
Ja okee, ik kan me ook wel voorstellen dat <<slachtoffer>> er niet zo op zit te wachtenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje goedkoop enzo imo
maar goed niet iedereen heeft dezelfde smaak ofzo
Ja vooral The Mist enzo, maar veel van zijn boeken zijn echt geniaal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik ga over 5 minuten. Ik bereid jullie alvast voor.
Bellatrix: Misery.Stephen King
Jammer alleen van die allesverslindende potsierlijke monsters die op het eind vaak vanuit het niets op komen doemen, voor de rest heb ik al tig boeken van 'm verslonden.
Ga jij boeken lezen in de Amtrak of zo? Gok je erop dat ik mezelf wel vermaak?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Jammer alleen van die allesverslindende potsierlijke monsters die op het eind vaak vanuit het niets op komen doemen, voor de rest heb ik al tig boeken van 'm verslonden.
Die nieuwe gevangen vind ik ook al helemaal top, en ben niet eens echt verquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |