nicolesoufi! 1 ding wil ik eerst ff van je weten: waarom start je dit topic met 'ik ga dood'. Wil je aandacht? JA! Was gewoon meteen begonnen met 'het verhaal'.
En ff wat je hebt gedaan. Die gozer heeft gewoon naar MySpace, Hyves, Facebook, LinkedIn etc contact gezocht en aangegeven dat die accounts niet op zijn naam staan, maar wel voor hem zijn bedoelt. Dus dat hij niet die persoon is. Die sites reageren daarop door de accounts te sluiten.
En ja, als de politie jou zo interessant vindt om je IP-adres te achterhalen kunnen zij dat. Het enige wat ze waarschijnlijk zullen doen is je ouders verwittigen en het daarmee laten. Ik denk namelijk dat er iets meer probleempjes zijn dan verliefde tieners die af en toe iets niet verstandigs uithalen.
En zeg het gewoon tegen je ouders. Zij zullen alleen maar reageren dat je stom en dom bent geweest, en dat ze hopen dat je ervan hebt geleerd. Niets meer..
Dus stel je niet, want als de politie je zou willen arresteren hadden ze dat meteen al gedaan. Wachten ze echt geen week mee hoor. Waarom zouden ze..
Zo klaar nu!