quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Bedankt waarvoor? Ze kunnen je echt niet onder die celstraf uit helpen hoor
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik kijk stiekem wel mee hoor. Lange leve de TVP-knop.
24592 seconden vanaf nuquote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:05 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
erg he aardbei? hoe lang duurt het voordat de politie/deurwaarder op de stoep staat?
Nee debiel, dan stap je naar de Twitter moderators, wtf moet de politie voor je doen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik begrijp niet wat hier grappig aan is. Goed stel jullie voor je hebt nu zin om je naam te googlen! Misschien ben je wel beroemd! Je googled je voor en achternaam plots zie je verrek! Een twitter account op mijn naam, maar die heb ik nooit geopend...dus blijkbaar heeft een vriend/vriendin/vijand het geopend. WAT DOE JE DAN? Dan stap je toch naar de politie?
Jaa of je gaat beter naakt rondrennen op straat dan hier om aandacht schreeuwen:')quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
geef je echte naam eens...dan maak ik er een twitter mee en dan schrijf ik daarop dat je gay bent. en het boeit niet hoe vaak je ze vraagt te verwijderen zal telkens nieuwe maken.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:30 schreef heroftw het volgende:
nicolesoufi! 1 ding wil ik eerst ff van je weten: waarom start je dit topic met ''. Wil je aandacht? JA! Was gewoon meteen begonnen met 'het verhaal'.
En ff wat je hebt gedaan. Die gozer heeft gewoon naar MySpace, Hyves, Facebook, LinkedIn etc contact gezocht en aangegeven dat die accounts niet op zijn naam staan, maar wel voor hem zijn bedoelt. Dus dat hij niet die persoon is. Die sites reageren daarop door de accounts te sluiten.
En ja, als de politie jou zo interessant vindt om je IP-adres te achterhalen kunnen zij dat. Het enige wat ze waarschijnlijk zullen doen is je ouders verwittigen en het daarmee laten. Ik denk namelijk dat er iets meer probleempjes zijn dan verliefde tieners die af en toe iets niet verstandigs uithalen.
En zeg het gewoon tegen je ouders. Zij zullen alleen maar reageren dat je stom en dom bent geweest, en dat ze hopen dat je ervan hebt geleerd. Niets meer..
Dus stel je niet, want als de politie je zou willen arresteren hadden ze dat meteen al gedaan. Wachten ze echt geen week mee hoor. Waarom zouden ze..
Zo klaar nu!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees anders even terug luie draak
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ja, hier is die.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef nicolesoufi het volgende:
en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!
Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.
Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.
Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.
Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.
IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
Thanx, maar het is niet boeiend dus. Ik had minimaal een moord verwacht TS.quote:
Inderdaad ze is gewoon een beetje paranoiaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Thanx, maar het is niet boeiend dus. Ik had minimaal een moord verwacht TS.
Niet tegen je ouders zeggen TS anders zijn zij ook medeplichtigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:30 schreef heroftw het volgende:
nicolesoufi! 1 ding wil ik eerst ff van je weten: waarom start je dit topic met 'ik ga dood'. Wil je aandacht? JA! Was gewoon meteen begonnen met 'het verhaal'.
En ff wat je hebt gedaan. Die gozer heeft gewoon naar MySpace, Hyves, Facebook, LinkedIn etc contact gezocht en aangegeven dat die accounts niet op zijn naam staan, maar wel voor hem zijn bedoelt. Dus dat hij niet die persoon is. Die sites reageren daarop door de accounts te sluiten.
En ja, als de politie jou zo interessant vindt om je IP-adres te achterhalen kunnen zij dat. Het enige wat ze waarschijnlijk zullen doen is je ouders verwittigen en het daarmee laten. Ik denk namelijk dat er iets meer probleempjes zijn dan verliefde tieners die af en toe iets niet verstandigs uithalen.
En zeg het gewoon tegen je ouders. Zij zullen alleen maar reageren dat je stom en dom bent geweest, en dat ze hopen dat je ervan hebt geleerd. Niets meer..
Dus stel je niet, want als de politie je zou willen arresteren hadden ze dat meteen al gedaan. Wachten ze echt geen week mee hoor. Waarom zouden ze..
Zo klaar nu!
De snelste methode is door geld te geven aan Nigeriaanse mensen die je geld beloven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Alicey het volgende:
Ik zou je vingertoppen afschuren, al je pc's en telefoons weggooien, al het geld wat je hebt cash opnemen en zien dat je zo snel mogelijk in een of andere Afrikaanse dictatuur terecht komt. Alleen dat kan je redden!
Ik zou wat aan je paranoia laten doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
je bent zelf troll![]()
Het is vakantie en ik zit nu op de uni in het computerlokaal alle berichtjes zo goed mogelijk te verwijderen (die nog niet weg waren). Natuurlijk zinloos, want de google cache blijft bestaan![]()
En waarom op de uni? Tja thuis heeft de politie 100% mijn computer getapt.
Zoals vannacht al eerder is gemeld, zo'n vaart zal het allemaal niet lopen. En als dit het enige is wat je op je kerfstok hebt dan zal je computer thuis ook niet getapt worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo paranoia? ik heb echt berichtjes geschreven hoor...die nu plots sinds een weekje alleen nog in google cache te zien zijn. Er zal in ieder geval iets gebeuren al is dat op grond van het burgerlijk recht in de zin van laster. Tja dan mag ik zometeen geld gaan betalen.
Laster staat als verboden delict omschreven in het wetboek van strafrecht, het is geen burgerlijk recht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
hoezo paranoia? ik heb echt berichtjes geschreven hoor...die nu plots sinds een weekje alleen nog in google cache te zien zijn. Er zal in ieder geval iets gebeuren al is dat op grond van het burgerlijk recht in de zin van laster. Tja dan mag ik zometeen geld gaan betalen.
Laat ze eerst maar eens aantonen dat het laster is ...quote:
En dan nog, zo'n straf zou proportioneel veel te zwaar zijn in vergelijking met wat zij deed. Geen officier van justitie zal hier tijd aan verspillen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens aantonen dat het laster is ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |