Jezus, die prijs van dat eerste boekquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:23 schreef mctwigt het volgende:
[..]
ESE reageert ook lekker op hun mailhad hun dit even per mail voorgelegd maar ho maar
-edit-
Zijn er meer mensen dit dit boek: http://www.bol.com/nl/p/e(...)006413212/index.html
hebben vervangen door: http://www.bol.com/nl/p/e(...)005637375/index.html
?
Ja natuurlijk kan dat, is verder gewoon het zelfde boek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef mctwigt het volgende:
Ja daarom wil ik gewoon de paperback versie nemenMoet kunnen toch?
Is bij meerdere studieboeken het geval viel me op. Heel vreemdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:26 schreef wikwakka2 het volgende:
bijna 100 euro verschil tussen een boek met een harde kaft en een met een zachte kaft?
Inbinden is behoorlijk duur hoor, zeker bij dikke boeken en als er mooi papier gebruikt wordt. Voordeel is wel dat het boek veel mooier open valt en duurzamer is. Ik heb een boek over calculus (wiskunde dus) van 1500 pagina's, dat is wel een stuk beter om dat in hardcover te hebben omdat het gewoon duurzamer is en omdat het boek goed open valt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:33 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Is bij meerdere studieboeken het geval viel me op. Heel vreemdMisschien de hypothese dat hardcovers vaker tweedehands verkocht zullen worden?
Dat weet de universiteit vaak tegen te gaan door de vele 'custom'-edities die wij moeten kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Inbinden is behoorlijk duur hoor, zeker bij dikke boeken en als er mooi papier gebruikt wordt. Voordeel is wel dat het boek veel mooier open valt en duurzamer is. Ik heb een boek over calculus (wiskunde dus) van 1500 pagina's, dat is wel een stuk beter om dat in hardcover te hebben omdat het gewoon duurzamer is en omdat het boek goed open valt.
Ik zou trouwens niet bij Bol of Selexyz bestellen, die zijn veel te duur. The Book Depository uit het VK is veel voordeliger en je kunt ook gewoon in Euro's betalen. Ik koop al mijn Engelstalige boeken daar.
http://www.bookdepository(...)onomics-and-Behavior
Voor mijn master hoef ik niet één boek te kopen, al het materiaal wordt door de docenten verstrekt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bestel mijn boeken vaak rechtstreeks bij de uitgever, bijv. Sage. Dat kan ook nog heel wat schelen. Gelukkig hebben wij niet veel boeken, bijna alles wordt op Sin-Online gegooid. Lang leve de laser printer, een basisbenodigdheid voor de student
Hoe doe je zoiets dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bestel mijn boeken vaak rechtstreeks bij de uitgever, bijv. Sage. Dat kan ook nog heel wat schelen. Gelukkig hebben wij niet veel boeken, bijna alles wordt op Sin-Online gegooid. Lang leve de laser printer, een basisbenodigdheid voor de student
Traag, duur en minder goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef mctwigt het volgende:
En wat is er mis met een normale inktjet printer![]()
Ik vind 180+ euro voor een zwart-wit laserprinter anders best duurquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Traag, duur en minder goede kwaliteit.
Dat is dan toch een groot verschil tussen RSM en ESE, bij ESE rekenen we kosten van inkt/toner namelijk ook mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind 180 euro voor een laserprinter anders best duur. Voor een euro of 45 heb je al een inkjet.
Geef eens een voorbeeldje van een goeie laserprinter voor een redelijke prijs danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is dan toch een groot verschil tussen RSM en ESE, bij ESE rekenen we kosten van inkt/toner namelijk ook mee.
Hoe duur is het om een laserprinter bij te vullen eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb ook geen echte berekening hoor.Maar ik werd gek van al die dure inkt en aangezien ik redelijk veel print heb ik geschat dat een laserprinter voordeliger is.
Je gewoon als klant aanmelden bij hun webshop, werkt ideaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Hoe doe je zoiets dan?
En wat is er mis met een normale inktjet printer![]()
Gewoon halverwege het jaar bij de EFR kopen, dan ben je veel voordeliger uit. Of tweedehands natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:23 schreef mctwigt het volgende:
[..]
ESE reageert ook lekker op hun mailhad hun dit even per mail voorgelegd maar ho maar
-edit-
Zijn er meer mensen dit dit boek: http://www.bol.com/nl/p/e(...)006413212/index.html
hebben vervangen door: http://www.bol.com/nl/p/e(...)005637375/index.html
?
Hehe, bij mij waren er nog aardige keuzes. Heb zo veel mogelijk om 9.00 gepland.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:26 schreef Kaas- het volgende:
Mijn inschrijving voor het tweede jaar is eindelijk rond.Alleen bummer dat alle practica al vol waren en ik ze nu echt om kuttijdstippen heb en niet bij mijn vrienden zit.
Ach ja, het is maar voor 7 week.
Hehe same here, dan dwing ik mezelf om er eens om een fatsoenlijke tijd uit te komen! Ik heb er echter ook een paar tot 5 uur bij..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hehe, bij mij waren er nog aardige keuzes. Heb zo veel mogelijk om 9.00 gepland.
Ik hoop dat dit hem dan eindelijk gaat worden, er gaat een wereld voor je open als je eenmaal in het centrum of kralingen woontquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet nog even geduld hebben, verhuis hopelijk binnenkort van Noord naar een 4-pers pandje in Kralingen. Was uitgenodigd, maar moet nog wachten tot de laatste persoon in dat huis elders een kamer heeft gevonden. Schijnt lastig te zijn (Amsterdam), maar ik hoop dat hij geluk heeft.
Voorlopig dus nog even doorbijten in dat veel te dure voormalige crackpand ofzo.
Die van vijf uur heb ik gelukkig kunnen vermijdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe same here, dan dwing ik mezelf om er eens om een fatsoenlijke tijd uit te komen! Ik heb er echter ook een paar tot 5 uur bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |