Nou, hij zou het 3 weken geleden al aanvragen. ( Praktijk )quote:
Dus je hebt je rijbewijs al, maar je gaat toch naar les?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nou, hij zou het 3 weken geleden al aanvragen. ( Praktijk )
Eerst zou het begin augustus worden, vorige week zei hij half augustus. ( drukte CBR )
Ik wil gewoon dat kaartje hebben.
mika is een homo engeland zet zichzelf ten schandequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland heeft de toppers naar het eurovision songfestival gestuurd, en natuurlijk sieneke
En Engeland gaat Mika sturen, luna, oordeel zelf
Nee, examen aanvragen om te mogen afrijden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je hebt je rijbewijs al, maar je gaat toch naar les?
mika is geen homo, hij is biquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
mika is een homo engeland zet zichzelf ten schande
Ohw, ok, ik dacht alquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nee, examen aanvragen om te mogen afrijden.
Grapjas.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland heeft de toppers naar het eurovision songfestival gestuurd, en natuurlijk sieneke
En Engeland gaat Mika sturen, luna, oordeel zelf
Wat heeft hij gezegd voordat ik hier op reageer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
En dat heeft mika zelf gezegd hoor, luna, voordat je mij verrot gaat schelden
Omdat hij homo is? Ofwat? Engeland zette zich tijdens het WK toch al voor schut dus dat maakt al niet meer uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
mika is een homo engeland zet zichzelf ten schande
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd voordat ik hier op reageer.
quote:
Wat is er mis mee?quote:
ik hoop met je meequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef DeLuna het volgende:
Britse producers willen Mika vragen
WILLEN VRAGEN, en daarbij:
Als er iemand weet hoe je uit moet pakken en een feestje moet bouwen, dan is het Mika wel.
![]()
![]()
Maar ik hoop van niet eigenlijk. Maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |