Je bent reteorigineelquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
(sorry, flauw....was deze grap eigenlijk al gemaakt en heb ik er over heengekeken, of ben ik gewoon reteorigineel?)
je bent een jambek.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
(sorry, flauw....was deze grap eigenlijk al gemaakt en heb ik er over heengekeken, of ben ik gewoon reteorigineel?)
Nee, nee, nee het begon net een kwaliteits topiq te worden.quote:
in de zin van jambek.quote:
DAN ZAL HET WEL DAAR NAAR REFEREREN... ZUCHT...quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:25 schreef Candaasje het volgende:
En wat mag dat dan beteken? (Op Google vind ik alleen een of andere betekenis als "idiot", vandaar...)
Ja. Doeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef Nelson-m het volgende:
Hoi iedereen ik ben danx-x, maar ik ben geblokkeerd. Ik heb opnieuw een account aangemaakt. Word ik strak weer geblokt?
Maar ik bedoel dan maak ik weer een nieuw account. Ik kan me ook voordoen als een ander persoon, maar dan moet ik dus trollen. marja keus van fok.quote:
Nee. IP-ban ftw.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef Nelson-m het volgende:
Als ik mij vanaf nu normaal gedraag, mag ik toch wel blijven?
Nee we stappen volgende week sowieso over naar KPN, en ik ga over 4 weken bij mijn vader wonen, dus weer een ander modem. Daarna gaan ik en mijn vader bij mijn stiefmoeder wonen, dus weer een andere. Ja uiteindelijk hou je het niet tegen, daarom wil ik vanaf nu ook gewoon doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |