abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88801576
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef lily het volgende:

[..]

Ik houd ook echt van dit soort programma's. Ramsey maar Herman zeker. Hij doet het totaal anders en ik vind het rustige van hem een verademing tegenover het gebrul van Ramsey.

Dit vond ik net over het chinese restaurant van vorige week:

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=96156
Afgelopen zondag heb ik Ramsey gekeken. Hells Kitchen, kan dat?
Ik kan er echt niet tegen. Fucking dit, fucking dat en alle mensen in de keuken zitten op eigen eilandje, nergens een team. Wilde daar nog een topic over openen trouwens.

Herman probeert het beste uit mensen te halen in plaats van ze te blokkeren. Dat gevoel geeft hij me in ieder geval. Die rust inderdaad. Zit echt in de vrije uurtjes een inhaalslag te maken van vijf jaar. Zag zijn programma's nooit dus allemaal nieuw en ik vind het leuk en steek er af en toe nog wat van op ook.

Maar dit vond ik echt geen beste aflevering. Ben ook benieuwd hoe het met Roddels zal verlopen.
Overigens heb ik moeite met de naam "Roddels".
Negatieve associatie. Blijkbaar was het al positief gevestigd onder de dorpsbewoners.
Maar de naam past niet bij hetgeen ze bieden.

Even linkje van je kijken. ;). En dan Ramsay.
pi_88808054
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Afgelopen zondag heb ik Ramsey gekeken. Hells Kitchen, kan dat?
Ik kan er echt niet tegen. Fucking dit, fucking dat en alle mensen in de keuken zitten op eigen eilandje, nergens een team. Wilde daar nog een topic over openen trouwens.
Ja, ik kijk ook naar Hell's Kitchen. Daar is Ramsey echt heel erg en afgelopen zondag zei ik nog tegen echtgenoot dat ik dat echt niet zou trekken.
Hij schreeuwt de longen uit zijn lijf tegen je, beledigt je en maakt je emotioneel kapot. Voor mij zou dat niet werken. Ik kruip soms al ineen op de bank.
En toch kijk ik altijd ;) maar ik zou het geen dag uithouden in die keuken.
Ik vind het eigenlijk wel logisch dat er weinig teamwork is. Volgens mij denk je alleen maar; laat hem in godsnaam tegen een ander gaan schreeuwen en hoopt dan zowat dat een ander de mist in gaat.

In "oorlog in de keuken" vind ik hem weer iets gematiger. Hij kraakt eerst wel alles af maar hij helpt wel. En als je zijn hulp accepteert dan loopt het allemaal wel.
De aflevering van gisteren vond ik ook niet geweldig. Ik vond het restaurant niks en de eigenaar ook niet.

Hoe dan ook, doe mij Herman maar :7 die heeft een lieve uitstraling en opbouwende kritiek. Hij straalt rust uit en net zo goed kracht en kennis. Ik houd niet zo van schreeuwen. Maar als anderen dan wel prima vinden dan kijk ik wel graag :P
pi_89072113
wat een getrut met dat vlees van dat mens :')
pi_89072938
Over een paar jaar Herman in de frietkraam bij Stali? :o @ lily &stali, kijk ook eens the f-word van Gordon Ramsex, echt totaal ander concept zonder al te veel gescheld en gevloek ;)
pi_89073113
ik vind die vrouw niet echt sympathiek overkomen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89073558
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef roos85 het volgende:
ik vind die vrouw niet echt sympathiek overkomen
een beetje 'autistisch' ofzo, dooie doos :') en dan dat onzekere getrut.... brrr
pi_89073730
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

een beetje 'autistisch' ofzo, dooie doos :') en dan dat onzekere getrut.... brrr
dat ja :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89078656
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik vond die Hanneke wel aardig maar veel te onzeker terwijl ze het wel kon. Tof hoe Hermpie dat uit haar leek te krijgen juist door het even te laten bungelen. Hij helpt altijd en zeker wanneer hij er geen vertrouwen in heeft.

Verder vond ik de aflevering weer echt leuk om te kijken. Herman leek er zelf ook echt weer veel plezier in te hebben. Dat miste ik de laatste twee afleveringen echt. Leek een beetje uitgeblust en nu helemaal niet.
pi_89078986
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Over een paar jaar Herman in de frietkraam bij Stali? :o @ lily &stali, kijk ook eens the f-word van Gordon Ramsex, echt totaal ander concept zonder al te veel gescheld en gevloek ;)
Ik zou zo graag een dag veel van hem willen leren over voedsel.
.
Welk programma bedoel je van Gordon? Heb vanavond wel Oorlog in de Keuken! gekeken.
Maar behalve dat het op de emoties speelde miste ik de echte ontwikkeling van dat restaurant.
Veel gejank, agressie binnen familie en medewerkers. Teveel gedoe en Gordon was inderdaad mild.

Misschien hou ik te veel van de Hollandse nuchterheid. Daar je keukentje, daar een paar stoeltjes. No nonsense en kijken naar de mechaniek van een zaak en wat je eraan kunt verbeteren.
pi_89079338
ik bedoel dus 'the f-word' van gordon zoals ik in de post al zei :P voor 'oorlog in de keuken' van hem zou ik je aanraden om de engelse afleveringen te kijken :Y De amerikaanse zijn wat mij betreft niet te pruimen, alles te gemaakt, precies volgens een draaiboek en zo ook gemonteerd.
pi_89079543
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ik bedoel dus 'the f-word' van gordon zoals ik in de post al zei :P voor 'oorlog in de keuken' van hem zou ik je aanraden om de engelse afleveringen te kijken :Y De amerikaanse zijn wat mij betreft niet te pruimen, alles te gemaakt, precies volgens een draaiboek en zo ook gemonteerd.
Ah, ja precies hetgeen ik ook niet trek van Oorlog in de Keuken! in Amerika inderdaad.
Bedankt voor de tip.
pi_89079735
quote:
Op woensdag 24 november 2010 00:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik vond die Hanneke wel aardig maar veel te onzeker terwijl ze het wel kon. Tof hoe Hermpie dat uit haar leek te krijgen juist door het even te laten bungelen. Hij helpt altijd en zeker wanneer hij er geen vertrouwen in heeft.

Verder vond ik de aflevering weer echt leuk om te kijken. Herman leek er zelf ook echt weer veel plezier in te hebben. Dat miste ik de laatste twee afleveringen echt. Leek een beetje uitgeblust en nu helemaal niet.
ik vond het een doos eerste klas, den tering zeg, dat lam wordt al voor haar geslacht enzo, kan ze dat beest dan nieteens fatsoenlijk aan stukken snijden _O- en bij het braden durfde ze in 1ste instantie dat stuk vlees niet met haar handen om te draaien :') aan proeven deed ze ook al niet :D serieus, blijf dan weg uit de keuken. En over al het andere gemiep met die veranderingen maar te zwijgen :P maar hulde voor herman en zijn engelengeduld :Y Ik vind zijn programma's btw ook leuk om naar te kijken, maar ook hier gaat elke afl weer op elkaar lijken :)
pi_89079902
quote:
Op woensdag 24 november 2010 00:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Ah, ja precies hetgeen ik ook niet trek van Oorlog in de Keuken! in Amerika inderdaad.
Bedankt voor de tip.
vind het wel jammer hoor, want het zijn allemaal als fantastische concepten begonnen, maar als ze naar amerika gaan is het minder en dan doel ik bijv ook op wife swap of secret millionaire.
pi_89081228
Hoe verzinnen mensen toch dat ze een hotel willen openen in the middle of F nowhere, Enfonvelle - Dorpje heeft echt 6 straten maar ofzo :')

http://goo.gl/maps/2xtk

[hier nog trouwens afgelopen aflevering]

[ Bericht 18% gewijzigd door Type-R op 24-11-2010 14:57:41 ]
¯ _(ツ)_/¯
pi_89083520
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
De Amerikaanse afleveringen hebben allemaal hetzelfde verloop.

1. Eigenaren blij dat GR komt
2. GR gaat proeven en kraakt al het eten af (eventueel eten van een ondergewaardeerd hulpje is geweldig)
3. Eigenaren boos op GR, wie denkt hij wel niet dat hij is.
4. Eigenaren zien het licht en willen zijn adviezen opvolgen
5. Restaurant krijgt een mini make over (vaak niet eens echt de moeite waard vind ik) en vaak nieuwe (gesponsorde) keukenapparatuur
6. Reopening dreigt in het water te lopen door miscommunicatie in de keuken, maar uiteindelijk herpakt de keuken zich en wordt het een succes.
7. GR gelooft erin dat het restaurant een succes zal worden
pi_89123608
Meer dan de helft van de restaurants waar Ramsay geweest is zijn inmiddels dicht. Eén van de restaurant-chefs heeft zelfs zelfmoord gepleegd afgelopen september. Gaat lekker.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_89123688
Hermpie doet het dan heel veel beter.
pi_89124643
Ik woon in een klein huisie. Je loopt naar buiten en ziet de koeien in de wei.
Ja hoor. Vier kogelbiefstukkies van de Aldi. Tof bruin bakken, rosé vanbinnen maar toch zo taai als een schoenzool

Nog drie te gaan, leuk hondenvoer. Mensen die al niet van rood vlees houden schuwen het nu nog meer. Het is waar wat Hermpie zegt, je ziet het ook. De hele structuur van het vlees is kapot gevroren.
pi_89164907
quote:
Op woensdag 24 november 2010 09:19 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

De Amerikaanse afleveringen hebben allemaal hetzelfde verloop.

1. Eigenaren blij dat GR komt
2. GR gaat proeven en kraakt al het eten af (eventueel eten van een ondergewaardeerd hulpje is geweldig)
3. Eigenaren boos op GR, wie denkt hij wel niet dat hij is.
4. Eigenaren zien het licht en willen zijn adviezen opvolgen
5. Restaurant krijgt een mini make over (vaak niet eens echt de moeite waard vind ik) en vaak nieuwe (gesponsorde) keukenapparatuur
6. Reopening dreigt in het water te lopen door miscommunicatie in de keuken, maar uiteindelijk herpakt de keuken zich en wordt het een succes.
7. GR gelooft erin dat het restaurant een succes zal worden
heel mooi omschreven ^O^ :D
pi_89164948
quote:
Op donderdag 25 november 2010 01:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Meer dan de helft van de restaurants waar Ramsay geweest is zijn inmiddels dicht. Eén van de restaurant-chefs heeft zelfs zelfmoord gepleegd afgelopen september. Gaat lekker.
bron? Mijn Ramsex wat doe je -O-
pi_89165058
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

bron? Mijn Ramsex wat doe je -O-
Ik weet niet of die cijfers kloppen maar ik weet wel dat Ramsey niet het beste uit mensen weet te krijgen. Hermpie wel.
pi_89165124
over de deelnemers aan herrie in de keuken lees ik anders ook nooit meer iets meer over. eigenlijk boeit me het verder ook niet :P Hebben hier in delft wel nog 1 tent zitten van herman die mee hebben gedaan van dat je een restaurant kon winnen. Zij werden toen tweede.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2010 02:02:24 ]
pi_89365781
Ik vond het echt een leuke aflevering weer.
pi_89366248
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Stali het volgende:
ik heb niet gekeken, was er zo erg van overtuigd dat het donderdag was, zo voelde het echt :') heb zelfs desperate housewives niet gekeken voor het eerst in jaren :') Dit gaat nog een lange week worden :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2010 23:12:51 ]
pi_89385395
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Stali het volgende:
Ja, ik ook

die zoon/eigenaar verloor wel ff zijn geduld op het laatste in de keuken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')