Afgelopen zondag heb ik Ramsey gekeken. Hells Kitchen, kan dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef lily het volgende:
[..]
Ik houd ook echt van dit soort programma's. Ramsey maar Herman zeker. Hij doet het totaal anders en ik vind het rustige van hem een verademing tegenover het gebrul van Ramsey.
Dit vond ik net over het chinese restaurant van vorige week:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=96156
Ja, ik kijk ook naar Hell's Kitchen. Daar is Ramsey echt heel erg en afgelopen zondag zei ik nog tegen echtgenoot dat ik dat echt niet zou trekken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Afgelopen zondag heb ik Ramsey gekeken. Hells Kitchen, kan dat?
Ik kan er echt niet tegen. Fucking dit, fucking dat en alle mensen in de keuken zitten op eigen eilandje, nergens een team. Wilde daar nog een topic over openen trouwens.
een beetje 'autistisch' ofzo, dooie doosquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef roos85 het volgende:
ik vind die vrouw niet echt sympathiek overkomen
dat jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een beetje 'autistisch' ofzo, dooie doosen dan dat onzekere getrut.... brrr
Ik vond die Hanneke wel aardig maar veel te onzeker terwijl ze het wel kon. Tof hoe Hermpie dat uit haar leek te krijgen juist door het even te laten bungelen. Hij helpt altijd en zeker wanneer hij er geen vertrouwen in heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een beetje 'autistisch' ofzo, dooie doosen dan dat onzekere getrut.... brrr
Ik zou zo graag een dag veel van hem willen leren over voedsel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Over een paar jaar Herman in de frietkraam bij Stali?@ lily &stali, kijk ook eens the f-word van Gordon Ramsex, echt totaal ander concept zonder al te veel gescheld en gevloek
Ah, ja precies hetgeen ik ook niet trek van Oorlog in de Keuken! in Amerika inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ik bedoel dus 'the f-word' van gordon zoals ik in de post al zeivoor 'oorlog in de keuken' van hem zou ik je aanraden om de engelse afleveringen te kijken
De amerikaanse zijn wat mij betreft niet te pruimen, alles te gemaakt, precies volgens een draaiboek en zo ook gemonteerd.
ik vond het een doos eerste klas, den tering zeg, dat lam wordt al voor haar geslacht enzo, kan ze dat beest dan nieteens fatsoenlijk aan stukken snijdenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vond die Hanneke wel aardig maar veel te onzeker terwijl ze het wel kon. Tof hoe Hermpie dat uit haar leek te krijgen juist door het even te laten bungelen. Hij helpt altijd en zeker wanneer hij er geen vertrouwen in heeft.
Verder vond ik de aflevering weer echt leuk om te kijken. Herman leek er zelf ook echt weer veel plezier in te hebben. Dat miste ik de laatste twee afleveringen echt. Leek een beetje uitgeblust en nu helemaal niet.
vind het wel jammer hoor, want het zijn allemaal als fantastische concepten begonnen, maar als ze naar amerika gaan is het minder en dan doel ik bijv ook op wife swap of secret millionaire.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah, ja precies hetgeen ik ook niet trek van Oorlog in de Keuken! in Amerika inderdaad.
Bedankt voor de tip.
De Amerikaanse afleveringen hebben allemaal hetzelfde verloop.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ik bedoel dus 'the f-word' van gordon zoals ik in de post al zeivoor 'oorlog in de keuken' van hem zou ik je aanraden om de engelse afleveringen te kijken
De amerikaanse zijn wat mij betreft niet te pruimen, alles te gemaakt, precies volgens een draaiboek en zo ook gemonteerd.
heel mooi omschrevenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:19 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
De Amerikaanse afleveringen hebben allemaal hetzelfde verloop.
1. Eigenaren blij dat GR komt
2. GR gaat proeven en kraakt al het eten af (eventueel eten van een ondergewaardeerd hulpje is geweldig)
3. Eigenaren boos op GR, wie denkt hij wel niet dat hij is.
4. Eigenaren zien het licht en willen zijn adviezen opvolgen
5. Restaurant krijgt een mini make over (vaak niet eens echt de moeite waard vind ik) en vaak nieuwe (gesponsorde) keukenapparatuur
6. Reopening dreigt in het water te lopen door miscommunicatie in de keuken, maar uiteindelijk herpakt de keuken zich en wordt het een succes.
7. GR gelooft erin dat het restaurant een succes zal worden
bron? Mijn Ramsex wat doe jequote:Op donderdag 25 november 2010 01:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Meer dan de helft van de restaurants waar Ramsay geweest is zijn inmiddels dicht. Eén van de restaurant-chefs heeft zelfs zelfmoord gepleegd afgelopen september. Gaat lekker.
Ik weet niet of die cijfers kloppen maar ik weet wel dat Ramsey niet het beste uit mensen weet te krijgen. Hermpie wel.quote:
ik heb niet gekeken, was er zo erg van overtuigd dat het donderdag was, zo voelde het echtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Stali het volgende:
Ik vond het echt een leuke aflevering weer.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Stali het volgende:
Ik vond het echt een leuke aflevering weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |