Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:
Dat wil nog niet zeggen dat ik er ook daadwerkelijk zit, wie weet ben ik wel afwezig maar sta ik online op dat momentquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en laatst was je nog 24/7 online
bliksems. lang leve de overheidquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zozo, Rijkswaterstaat heeft na 12 weken m'n email beantwoord, lekker snel.
ojaquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik er ook daadwerkelijk zit, wie weet ben ik wel afwezig maar sta ik online op dat moment
Te vaak ultra extreemquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rollercoaster Tycoon 1 spelen in sandboxmode = win
Ja geen tijd voor gehad maar dankje, had jij laatst niet nog een fout aangegeven ergens rond nr 400 ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, woelmuis.nl ook weer bijgewerkt
klopt. heb ik je dat niet via PM gestuurd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja geen tijd voor gehad maar dankje, had jij laatst niet nog een fout aangegeven ergens rond nr 400 ofzo?
Edit: 533 <> 538 mist nog die zal ik handmatig er wel tussen zetten aangezien dat volgens mij niet goed gaat als je dat via de site doet.
IEMAND NOG EEN GOED WERKENDE TRAINER DAN VOOR RCT3?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
die site woelmuis.nl is van Martijn ofniet?
even een wijziging voor je:
topic nummer 401 is dit:
Tukkers op Fok! #401; 't kuierheukske
# 402 is Tukkers op Fok! #402; Weekend zonder echt weekend te hebben
en # 403 is Tukkers op fok #402: het blijft koud
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:20 schreef Assiej het volgende:
Ik ben ook weer thuis van een avondtuurtje![]()
Er scheen hier net een giga spin te zitten waar ik net 5 sec. voor die tijd langs heb gelopen zonder iets te zien?..... wat ook maar beter was volgens ouders...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Danku als ik er aan denk zal ik het morgen aanpassen.
Neuh.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
je bent toch niet bang voor spinnen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neuh.
Ik heb alleen de grootste spinnenfobie ever.
joa, maar t blef wel hangen ondanks dat t spul los staatquote:
vrij weinig windquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
joa, maar t blef wel hangen ondanks dat t spul los staat
dan moet jij mij ff een linkje doen waar ik schroefset voor de 6N2 kan krijgen voor onder de ¤ 200!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:59 schreef Intelligence het volgende:
Schroefsetje heb je tegenwoordig al onder de 200 eur ...
Ik heb 15" met 195-45-15. Voorwielen staan lekker schuin, niet te ... stuurt lekker en slijt niet extreem hard.
Moet wel rekening houden met drempels als in dat ik ze schuin neem of mijn oren dicht doe![]()
Ik vind t wel lachen, elke keer met de uitlaat over de grond ... mn vriendin niet ... die begint dan altijd boos te kijken en haar oren dicht te houden![]()
t klinkt ook heel ernstig als ik wat raak. Gisteravond weer met de middendemper een drempel mee genomen. Maar kwam nu wel zonder problemen door de Mozartlaan in Hengelo ... vorige keer dat ik t probeerde zat ik vast. Nu meer tijd genomen, en meer ergernissen van andere bestuurders
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:41 schreef Intelligence het volgende:
Ff contact opnemen met Pascal van Shop4CarsZit in Enschede ... toevallig ook 1 van de sponsoren van onze club, maar hij is gewoon goedkoop! Ik heb voor de schroefset van mijn Vento 180 eur betaald
wat voor merk schroefset heb jij dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:42 schreef Intelligence het volgende:
Hier zijn marktplaats advertentie, 199 eur:
http://link.marktplaats.nl/361064361
voor mij is het belangrijk dat zo'n set goed verstelbaar is, dat hij niet keihard is (dat ik nog een beetje comfort heb en niet bij een kiezelsteentje 5cm opstuiterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:51 schreef Intelligence het volgende:
Merk is JOM ... is gewoon goed spul! Lekker stug ... 2 jaar garantie. Dacht op de dempers zelfs nog een jaar extra. Maar die kerel is makkelijk met service! Als er wat kapot is, gewoon er heen en omruilen, geen gezeik met bonnetjes e.d.
Montage stelt echt niks voor. Hij kan lager dan 55mm ... alleen t TUV keurmerk gaat tot 55 mm (zelfde als APK). Mijn vento ligt lager, en voor de apk moet hij omhoog
Goedemorgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Assiej het volgende:
Goh, zullen wij, vrouwen van Tof dan maar een heel topic over make-up en nagellak vol gaan lopen lullen ?
Goedemorgen
over voetbal? ja is goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Assiej het volgende:
Goh, zullen wij, vrouwen van Tof dan maar een heel topic over make-up en nagellak vol gaan lopen lullen ?
Goedemorgen
Oh je mag dan ook wel mee praten hoor als je het bij kunt houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:14 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Goedemorgen
Moet je daar vrouw voor zijn?
Nou daar hoef je al weinig moeite voor te doen als je boven de mijne hangt, die voel je gewoon je lichaam in kruipenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Intelligence het volgende:
Nagellak remover kun je goed inhaleren
ik ga hem dan toch niet plat op de grond leggen, dus zal wel iets van vering overhoudenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:03 schreef Intelligence het volgende:
Hoe lager hoe stugger ... thats a factMijn voorzijde veert nog iets van 1 cm max ... achter wel meer.
Hij is goed verstelbaar, maar een schroefset vereist wel onderhoud!!!
Tenzij je een RVS of INOX set koopt, die kosten minimaal 400 eur.... wat ik zelf doe, is het schroefdraad insmeren met kogellagervet.
Dit beschermt het schroefdraad tegen corrosie, als het corrodeert kan je stelring namelijk vast gaan zitten
Kopervet mag niet op het schroefdraad!
Assiejquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen
voor zover ik er iets zinnigs over kan zeggen, praat ik wel met je meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Ga je dan met me mee praten wat je mooie kleuren vind en wat je het leukste vind staan ?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor zover ik er iets zinnigs over kan zeggen, praat ik wel met je mee
Krijg je daar hetzelfde gevoel van als jet het inhaleert?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou daar hoef je al weinig moeite voor te doen als je boven de mijne hangt, die voel je gewoon je lichaam in kruipen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu weer weg hier
douchen en naar cursus dag deel 2 en de laatste dag...
Haha kom maar langs en beleef het meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Krijg je daar hetzelfde gevoel van als jet het inhaleert?![]()
Dit gaat weer uitlopen in een gesprek dat nergens op slaat, ik voel het ...Echt toe aan weekend
dan wens ik je ook veel succes / sterktequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dank
Of het plezier wordt betwijfel ik ..
Tot vanmiddag
Niet plat op de grond? Wat is dat nou?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga hem dan toch niet plat op de grond leggen, dus zal wel iets van vering overhoudenen uiteraard goed onderhouden, kameraad heeft helaas al een set weg moeten omdat alles muurvat zat
en de nieuwe schroefset hebben we ook ingesmeerd, geen idee waarmee, en die is nu nog prima verstelbaar
thanks voor de tip, zal het onthouden!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:35 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Niet plat op de grond? Wat is dat nou?
Nog een montage tip, draai de bouten van de draagarmen los, niet helemaal, maar zo dat je rubber vrij kan meedraaien... dan na het verlagen, in verlaagde stand, de bouten weer vast zetten (dus met een smeerput/brug/opriijd bokken)... op deze manier staat er geen continue spanning op je draagarm rubbers en slijten die niet als hell...
Ben het zelf vergeten bij mijn autoKomt nog wel een keer haha
Ik moet nog tot 17.30quote:
wat versta je onder een stukje lager?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:35 schreef Intelligence het volgende:
Edit na foto's:
Die mag inderdaad wel een stukje lager! Maar ziet er verder goed uit!Lenso alleen een keer vervangen door echte BBS of namaak van VMAX
Die zijn echter, meer boutjes, mooier
![]()
nog maar 1 uur en 37 minuten voor mijquote:
Sowieso tot je geen lege ruimte meer boven de banden zietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat versta je onder een stukje lager?wat kosten 16" VMAX imitatie dan?
en echte BBS zijn me te duur denk ik
heb er al over zitten denken, omdat de letters beginnen te slijten... maar je kunt het er dus gewoon aftrekken, lijm goed verwijderen + beetje poetsen en klaar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:38 schreef Intelligence het volgende:
@ Remco, waarom haal je 'POLO' ook niet van de achterkant? Zit gelijmd, en staat echt strak ... ik heb ook alleen nog een VW logo ...
[ afbeelding ]
ik weet alleen dat de 16" zijn, ET-waarde en J zal ik straks gelijk ff naar kijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:40 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Sowieso tot je geen lege ruimte meer boven de banden zietET waarde goed zodat de banden in de kast vallen? Bij mij loopt niks aan, ook al leg ik m met de kokers op de grond ...
Wanneer zit je aan een schroefsetje te denken? Dan zal ik die kerel voor Shop4Cars wel ff een schop geven voor misschien een nog scherpere prijs
ga in de vakantie toch bezig met de auto, kijken of ik dat dan ook ga doen; staat natuurlijk wel strak, alleen dat grote VW-logo op de klepquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:45 schreef Intelligence het volgende:
Ja op welke termijn, ik kan hem nu wel zeggen dat ik iemand weet die een setje zoektMaar als je over een maand aan komt daar is hij t weer vergeten haha....
Letters zijn het beste te verwijderen met een stukje visdraad, erachter langs, daarna alleen lijmresten verwijderen
dat is een mooie hoogte, maar deze staat op 15" ofniet? met 16" heb je dan nog iets meer spelingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Intelligence het volgende:
Ik hou van clean & dik ... hier een voor en na foto van een 6N van Outsiderz (Spenkie)
Na aankoop:
[ afbeelding ]
Iets meer dan een half jaar later:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plannen zijn sowieso nog volgens mij uitlaat achter de bumper (TDI) en sleepoog cleanen
dat ziet er net zo getrokken uit als kameraad nu ook heeft, beide kanten steekt de velg 5mm buiten de band uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef Intelligence het volgende:
Heb de foto van de voorkant ff aangepast, deze is lijper haha
Borbet T 14inch 8j rondom et20 op pirelli 175-50-14, erg getrokken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:04 schreef Intelligence het volgende:
Ze voorspellen onweer in het oosten vandaag![]()
ja, hoorde het vanmorgen; we wachten het af... en ik zit me te bedenken of ik ¤ 200 uit ga geven voor 3/4cm verlagingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:04 schreef Intelligence het volgende:
Ze voorspellen onweer in het oosten vandaag![]()
Gewoon x schroefset aanschaffen en spelen
Ik heb de mijne ook 3x lager gezet ... gewoon ... omdat het kan
ik ga zondag naar de Zwarte Cross, Valkenburg is een beetje ver weg en kameraden gaan toch niet meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Intelligence het volgende:
Remco, waarom ga je zondag niet mee naar MIVW?
[ afbeelding ]
We rijden met iets van 10 ~ 12 VW's die kant op vanuit Hengelo ... komen dikke VW's vanuit de hele wereld, zitten 4 hotels vol met gasten!
Goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey, hoe ging je rijles gisteren eigenlijk?
ik heb afgelopen jaren ongeveer alles meegemaakt wat er qua VW te beleven valt, van air-ride tot audioquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:20 schreef Intelligence het volgende:
Jij hebt je kameraden zien spelenhaha ...
Jammer dat dit jaar Zwarte Cross tegelijk valt met MIVW ... voor mij was de keus snel gemaakt
Heb je niet gehoord van dat ongeluk op de A1 gister? ...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey, hoe ging je rijles gisteren eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
GoedBegin het weer een beetje onder de knie te krijgen.. De beelden hebben wel een hoog
_! gehalte, maar dat zal hopelijk afnemen
moiquote:
Dat geloof ik best. Schrok best toen ik zag dat ik 60/70 reed waar je 120 mag rijdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is goed nieuwsik denk dat bij weinig mensen de beelden in het begin een laag
_! gehalte hebben
je leert het vanzelf welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Schrok best toen ik zag dat ik 60/70 reed waar je 120 mag rijdenVandaag maar even goed op letten
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Schrok best toen ik zag dat ik 60/70 reed waar je 120 mag rijdenVandaag maar even goed op letten
En toen ging jij m slaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, heb deze keer tenminste een toffe rij-instructeur. Blijft gewoon lekker rustig als ik iets verkeerd doe en wijst mij er dan ook heel kalm op. Vorige instructeur ging tegen me schreeuwen
En af en toe naar je km tellerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon goed kijken naar de borden
Nou, ik wist wel dat ik daar 120 mocht, maar ik kijk gewoon niet naar mijn snelheidsmeterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon goed kijken naar de borden
Neuh, toen ben ik daar weggegaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:34 schreef Intelligence het volgende:
[..]
En toen ging jij m slaan?![]()
Ontspannen rijinstructeur werkt het beste, zo heb ik mijn auto ook met ongeveer 20 lessen gehaald een jaar of 5 geleden ...
Alles eigenlijk in 1x, alleen CE niet ... omdat ik te snel reed
Dan heb je zeker les in een kleine lawaaiige auto?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, ik wist wel dat ik daar 120 mocht, maar ik kijk gewoon niet naar mijn snelheidsmeteren gevoelsmatig rij ik dan al hard.. dus dan heb ik niet door dat ik eigenlijk als een slak ga
Het is een zilverenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:35 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dan heb je zeker les in een kleine lawaaiige auto?
als die van zilver is is die vast heeeel duurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is een zilverenzal vandaag eens kijken wat voor auto het is
Zilverkleurig danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
als die van zilver is is die vast heeeel duur
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
als die van zilver is is die vast heeeel duur
Mocht je er echt last van hebben, dat je denkt dat je hard gaat, probeer dan les te krijgen in een duurdere auto. Zelf les gehad in een BMW 320. Die autos zijn zo stil dat je de wind e.d. ook niet hoort, dan moet je wel kijken en heb je minder het gevoel dat je snel gaatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is een zilverenzal vandaag eens kijken wat voor auto het is
Denk dat het meer mijn eigen gevoel isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Mocht je er echt last van hebben, dat je denkt dat je hard gaat, probeer dan les te krijgen in een duurdere auto. Zelf les gehad in een BMW 320. Die autos zijn zo stil dat je de wind e.d. ook niet hoort, dan moet je wel kijken en heb je minder het gevoel dat je snel gaat
Leeftijd zegt niksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat het meer mijn eigen gevoel isEn de auto is volgens mij 2 jaar oud.. dus het is geen oude rammelbak
Ah, kan je zien hoe goed mijn autokennis isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:44 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niksKleine autos worden vaak door autorijscholen gebruik omdat ze cheap zijn, cheap zijn ze o.a. door minder isolatie
Heb bijv een keer tijdens een testdag een nieuwe Nissan Micra mogen rijden ... hij was nieuw, maar wat een lawaai in dat hok ... toen we terug kwamen van een rondje zwolle was hij ook wel klaar voor een setje nieuwe aandrijfassenja, we mochten die autos testen ....
Romax, imitatie, nieuwprijs rond de 100 eur (zal er denk ik niet meer of minder dan 10 eur naast zitten).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Intelligence: enig idee wat een (TDI-)einddemper voor een 6N2 ongeveer kost? want mijn einddemper is aardig lek, komt waarschijnlijk niet meer door de APK, dus dan heb ik een nieuwe einddemper nodig die ook weer netjes achter de bumper valt...
het lijkt heel wat, maar als je meer rijd dan wordt het wel automatismequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, kan je zien hoe goed mijn autokennis isMaar vergeleken met de lesauto die ik eerst had is dit echt een verademing
Alleen moet ik leren om wat meer op de snelheidsmeter te kijken (naast alle spiegels, dode hoeken en zijweggetjes
)
ja, neem dan ook gewoon benzine-uitlaat, zelfde als ik er nu onder heb zitten; heb ik ff een prijs-indicatiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:50 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Romax, imitatie, nieuwprijs rond de 100 eur (zal er denk ik niet meer of minder dan 10 eur naast zitten).
Moet je gewoon een benzine uitlaat pakken, diesel is anders, en de benzine zit standaard al achter de bumper
QFTquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het lijkt heel wat, maar als je meer rijd dan wordt het wel automatisme
Rick Spenkelinkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Intelligence het volgende:
Ik hou van clean & dik ... hier een voor en na foto van een 6N van Outsiderz (Spenkie)
Na aankoop:
[ afbeelding ]
Iets meer dan een half jaar later:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plannen zijn sowieso nog volgens mij uitlaat achter de bumper (TDI) en sleepoog cleanen
Ik heb ook nog een pensieon van 5 euro, bij metaal en techniekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:37 schreef Maraca het volgende:
Zojuist mijn pensioenoverzicht binnengekregen.. Mijn partner krijgt bij overlijden 48 cent![]()
Nou, als dat geen openingszin is dan weet ik het ook niet meer
Kun je toch bijna een rakket voor halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:37 schreef Maraca het volgende:
Zojuist mijn pensioenoverzicht binnengekregen.. Mijn partner krijgt bij overlijden 48 cent![]()
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tering, eerste trein rijdt om half 2zit verdomme al anderhalf uur op dit kutstation
quote:De beperkingen tussen Deventer en Enschede als gevolg van een wisselstoring zijn voorbij.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:37 schreef Maraca het volgende:
quote:
Vergoeding?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Intelligence het volgende:
Zijn er hier ook Tukkers die een perfecte goede engelse uitspraak hebben, en mee willen werken aan een DVD project? Haha, zoek een goede voice-over ... engelstalig
Astrid..check haar youtube kanaal maarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Intelligence het volgende:
Zijn er hier ook Tukkers die een perfecte goede engelse uitspraak hebben, en mee willen werken aan een DVD project? Haha, zoek een goede voice-over ... engelstalig
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Intelligence het volgende:
Neu zo goed kennen we elkaar dan ook weer nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:23 schreef Intelligence het volgende:
Moet ik m de groeten doen van iemand?
hej 't zo zwaar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef haakon het volgende:
En dat was de begravenis..
zo naar de huisarts
Neus dichtknijpen en daardoor proberen krachtig uit te blazen, dan kunnen je oren open ploppenquote:
komt omdat ik in een recreatieplas heb gezwommen, zit nu allemaal smeer in enzo..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neus dichtknijpen en daardoor proberen krachtig uit te blazen, dan kunnen je oren open ploppen
Ontstoken dan ofzo?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:50 schreef haakon het volgende:
komt omdat ik in een recreatieplas heb gezwommen, zit nu allemaal smeer in enzo..
gevoelig oor omdat ik er al iets van 6 keer aan geopereerd ben ...
KLB-mode]quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:50 schreef haakon het volgende:
[..]
komt omdat ik in een recreatieplas heb gezwommen, zit nu allemaal smeer in enzo..
gevoelig oor omdat ik er al iets van 6 keer aan geopereerd ben ...
Mensen die in KLB zittenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB-mode]
Hoofd eraf laten halen, ben je van je oorprobleem af.
/KLB-mode]
Nee nog niet, gelukkig.quote:
Was het maar een porntube kanaal...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Astrid..check haar youtube kanaal maar
Dan zullen ze je als tip geven om eerst 2 dagen lang 2x per dag een druppel (olijf)olie in je oor te laten druppelen om de troep alvast wat weker te makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee nog niet, gelukkig.
Ik denk dat ze dat kreng zo uitspuiten ofzo, hoop ik.. Want ik hoor er bijna niets meer mee -_-'
Gewoon zon gardena koppeling in je oor draaien en dan de kraan op halvekracht, werkt ook heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan zullen ze je als tip geven om eerst 2 dagen lang 2x per dag een druppel (olijf)olie in je oor te laten druppelen om de troep alvast wat weker te maken
Heb ik ook moeten doen begin dit jaar
Dat wil nog wel eens gebeurenquote:
Ik zit er sowieso nooit opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens gebeuren, toevallig laatste dagen vrij 'druk' weer , kijk ook even naar het weer, we behoren niet op een PC te zitten
.
Oke, ik ga maar eens even deel uit maken van de vrijdagmiddagborrel + bbq, joodelsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef Intelligence het volgende:
Ik zit er sowieso nooit op![]()
Maar moet nu wel .. werk
Ajuus en veel plezierquote:
Veel plezier!quote:
quote:
tuuuulk waquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:57 schreef Mdrop het volgende:
FOK! 10jaar meet @ 11/09 @ Wierden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FOK! 10jaar meet @ 11/09 @ Wierden
Kan niet beter voor ons als tukkers lijkt me!
ga je een dvd van MIVW maken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Intelligence het volgende:
Halfnaakt thuis zitten, Hennessy en goeie muziek.quote:
halfnaakt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Halfnaakt thuis zitten, Hennessy en goeie muziek.Jij dan?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Halfnaakt thuis zitten, Hennessy en goeie muziek.Jij dan?
Halfnaakt want het is hier binnen heel benauwd. Hennessy is cognac en heel erg lekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
halfnaakt?en Hennessy is iets van sterke drank toch?
ik heb ook goede muziek, Alphaverb @ In Qontrol 2010
ga vanavond ff gamen bij kameraad en dan door naar het café
In Qontrol is van alles wat, maar ik luister alleen de livesets van de hardstylequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Halfnaakt want het is hier binnen heel benauwd. Hennessy is cognac en heel erg lekker
In Qontrol is hardstyle toch? Dat vond ik leuk voordat ik psytrance en progressive kende. En hardcore was vroegahhh gaaf, nu is het niet om aan te horen. Tering wat herrie.
He maar een fijne avond nog Remco
dan moet je Justin maar blij maken met een omschrijving van het 'halfnaakt' zijn van jouquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zet straks mn webcam wel aan.Oh die heb ik niet eens.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Astrid..check haar youtube kanaal maar
Ik voel de interessequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was het maar een porntube kanaal...
profiteursquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yes I have!
Wat een scheitdag, mens wil me profiteren van mijn kunnen
Ik denk dat Justin al genoeg heeft aan zn eigen Milf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je Justin maar blij maken met een omschrijving van het 'halfnaakt' zijn van jou
zozo, dubbele quote van mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Justin al genoeg heeft aan zn eigen Milf.
klinkt me als hardstyle in de orenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
halfnaakt?en Hennessy is iets van sterke drank toch?
ik heb ook goede muziek, Alphaverb @ In Qontrol 2010
ga vanavond ff gamen bij kameraad en dan door naar het café
set is bijna afgelopen, mooi werkquote:
Hier voor jou Remco:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zozo, dubbele quote van mijen wie is de MILF van Justin dan?
hoeft niet, heb m'n grapjas al aan; maar toch bedanktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier voor jou Remco:
[ afbeelding ]
![]()
En dat Justin een milf heeft heb ik gelezen in een topic in SEX.
ff luisteren !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
set is bijna afgelopen, mooi werkPau DJ & Alphaverb - Put Your Hands Up (Anti Climax Mix) is echt een geniale plaat
Wel een droge he? Ik ben gek op droge humor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeft niet, heb m'n grapjas al aan; maar toch bedankt
droge humor owntquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel een droge he? Ik ben gek op droge humor.
voorbeeld 1 van dag 1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
profiteurs![]()
maar hoe wil ze dat precies dan?
Jaaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Assiebeeb, ik kom straks wel ff op MSN
Ja fucking veel geld in 1x door de plee gespoeld...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan maar 1 ding zeggen Assiej: What... The... FUCK!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje zegquote:
Ja maarja, je weet dan op dat moment nog niet dat het certificaat geen flikker voor stelt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bij een kwart van al deze dingen was ik al gillend weg gelopen.
Doe gewoon aangifte wegens fraude.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja maarja, je weet dan op dat moment nog niet dat het certificaat geen flikker voor stelt...
nou ik kan dus niks doen, op haar site (die ik hier niet ga plaatsen evenmin als de naam noemen)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jeetje zegCursisten en stagiaires worden 9 van de 10 keer flink uitgebuit. Dat blijkt nu wel weer. Laat je niet op je kop zitten hoor. En dat certificaatprobleem moet je niet laten zitten. Schakel een advocaat in ofzo of ga naar een instantie heen. Je bent gewoon belazerd!
Heeft weinig zin, het ergste is, ze is een tante van een teamgenoot van mequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe gewoon aangifte wegens fraude.
Heracles 3-0 gewonnen van de schotten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, hoeveel is het geworden?
quote:
Ik heb vanmiddag ineens heel veel pijn gekregen bij 't plassen en er was bloedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan, of 'gewoon' op bezoek?
Dat heeft Almelo dan weer goed gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles 3-0 gewonnen van de schotten.
ie neukt teveel jongequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ineens heel veel pijn gekregen bij 't plassen en er was bloed
Nu moet ik dus langskomen.
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heeft Almelo dan weer goed gedaan.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joh!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een meid uit Almelo ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef Maraca het volgende:
Een meisje uit Enschede doet mee met Popstars, nu op SBS
Popstars, voor ik dat ga kijken moet er echt nog heel veel gebeurenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef Maraca het volgende:
Een meisje uit Enschede doet mee met Popstars, nu op SBS
Serieus of weer zo'n stoere 'fok grap'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks leukers dan leedvermaakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Popstars, voor ik dat ga kijken moet er echt nog heel veel gebeuren.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:28 schreef Redbaron het volgende:
Goed bezig As, zo ken ik je weer![]()
ik had veel eerder mn eigen plan getrokken
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien ondergaat hij nou een kijkoperatie.De gruwel.
Valt gelukkig nog mee dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, aan de antibiotica, blaasontsteking
Heb je mazzelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Hij hoefde gelukkig niet veel te bekijken
Je wilt niet weten hoe hel het is om te plassenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Valt gelukkig nog mee dus
Veel Cranberry shizzle drinken
Grappig ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:00 schreef Redbaron het volgende:
Moet je ook met uwen handen van domme meiskes afblijven David
en al helemaal met uwen plassert![]()
Whehe, dit schijnt door kou (quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:00 schreef Redbaron het volgende:
Moet je ook met uwen handen van domme meiskes afblijven David
en al helemaal met uwen plassert![]()
dan vraag ik me werkelijk af waar jij de afgelopen tijd hebt gezetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehe, dit schijnt door kou () te worden veroorzaakt
Raar want een blaasontsteking wordt veroorzaakt door een bacterie. Maar goed, ik ben geen dokter.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehe, dit schijnt door kou () te worden veroorzaakt
Ja want ik snap je opmerking niet helemaal van 'Zo ken ik je weer as ' oid...quote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan vraag ik me werkelijk af waar jij de afgelopen tijd hebt gezeten![]()
of heeft het een incubatietijd van 4mnd?
Nooit geleerd dat je niet te veel met blote voeten moet lopen en in de kou/tocht moet gaan zitten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Raar want een blaasontsteking wordt veroorzaakt door een bacterie. Maar goed, ik ben geen dokter.
Daar sta jij daags naakt in rond te dansen ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik weet het niet
Misschien vriezer van het werk
Blote voeten FTW, altijd als ik thuis ben en nog nooit zoiets raars gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:10 schreef Assiej het volgende:
Nooit geleerd dat je niet te veel met blote voeten moet lopen en in de kou/tocht moet gaan zitten?
dan kun je indd blaasontsteking krijgen
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daar sta jij daags naakt in rond te dansen ofzo?
Oh zeker wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nooit geleerd dat je niet te veel met blote voeten moet lopen en in de kou/tocht moet gaan zitten?
dan kun je indd blaasontsteking krijgen
Je moet mij ook helemaal niet willen snappenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja want ik snap je opmerking niet helemaal van 'Zo ken ik je weer as ' oid...
waar je dan precies op doelt?
Daar vroeg ik niet naar, ik wou even weten waar je opmerking nu op sloegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je moet mij ook helemaal niet willen snappen![]()
btw snachts ramen en dakluik open om een beetje verkoeling te krijgen is geweldig...en niets geen blaasontsteking
Ik zeg t je, t komt door dat mokkel![]()
Is niks gebeurt met dat meisje dingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je moet mij ook helemaal niet willen snappen![]()
btw snachts ramen en dakluik open om een beetje verkoeling te krijgen is geweldig...en niets geen blaasontsteking
Ik zeg t je, t komt door dat mokkel![]()
Dat weet ik nog zo net nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh zeker wel.
Mijn oma breidde vroeger wollen onderbroekjes voor mn zusjes en mij om over ons normale ondergoed aan te trekken![]()
Heb net ff gezocht op google en het schijnt toch echt hoofdzakelijk te worden veroorzaakt door bacterieen.
Door kou kan ook, maar die kans is miniem.
hehe wees blijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is niks gebeurt met dat meisje ding
Huh? Is het met Hen over ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is niks gebeurt met dat meisje ding
Inddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe wees blijje was al bijna getrouwd als het aan het lag begreep ik van J.
Bas en normaal? Nahhhquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Daar vroeg ik niet naar, ik wou even weten waar je opmerking nu op sloeg
en of het nou eindelijk normaal bedoelt was of ....
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inddik bracht haar naar huis, vertelt ze dat ze voor altijd bij me wil zijn
Moest over het gewone onderbroekje dus ik voelde er niet echt veel van.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net nietmisschien is de een daar gevoeliger voor dan de ander in combo met kou ofzo.. heb niet zo'n artsen papiertje
Wollen onderbroekjes, volgens mij had je dan aardig wat prikkelingen / jeuk aan je billen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moest over het gewone onderbroekje dus ik voelde er niet echt veel van.
Ik stond alleen gigantisch voor lul in de kleedkamer bij gym.
Hahaha ik zie het al helemaal voor me, in de broek zo'n dikke ass alsof het lijkt alsof je een dikke volle luier draagtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moest over het gewone onderbroekje dus ik voelde er niet echt veel van.
Ik stond alleen gigantisch voor lul in de kleedkamer bij gym.
en tot nooit weer ziensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, mijn reactie: eeeeeeeeeeeeeeh, welterusten
Bek hol'n.quote:
Zeg nooit nooit, ze woont vlakbijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, gelukkig nooit meer wat van gehoord
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, ze woont vlakbij
hehe die kerel zat mij al te pushen en te zeurn daze vrij was....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, gelukkig nooit meer wat van gehoord
Je bent meteen achter een ander wijf aangegaan? Of iig gaan daten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inddik bracht haar naar huis, vertelt ze dat ze voor altijd bij me wil zijn
Ze wou zeker voor altijd bij je zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe die kerel zat mij al te pushen en te zeurn daze vrij was....
ik zo van: Dat zal best!
Neenee, ze ging achter David aan! David wilde alleen een goed gesprekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bent meteen achter een ander wijf aangegaan? Of iig gaan daten?
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bent meteen achter een ander wijf aangegaan? Of iig gaan daten?
Nou, dat hoefde zelfs niet. Interesseert mij dat nou dat ze geadopteerd isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neenee, ze ging achter David aan! David wilde alleen een goed gesprek
hehe ze wou jouquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze wou zeker voor altijd bij je zijn
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zal jij je niet in je hoofd halen he?
Uhu, zal ze de basisschool afgerond hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe ze wou jouen snugger was ze ook
'Het'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neekwam het met Bas en Justin tegen op het plein tijdens de finale
Met moeite waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, zal ze de basisschool afgerond hebben
Zetpillen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |