Ik was vanmorgen Exact Holding aan het bekijken. Grote fundamentele problemen zie ik niet in de nieuwsberichten geschiedenis. Alleen veel gedoe met management wisselingen. De koers gaat echter zo slecht dat het dividendrendement tot 12.32% (dividend 2009 / huidige koers) is gestegen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:23 schreef BigPimp het volgende:
Anyway, iemand nog interessante aandeeltjes als tip?
Hier wellicht wat info?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:55 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen Exact Holding aan het bekijken. Grote fundamentele problemen zie ik niet in de nieuwsberichten geschiedenis. Alleen veel gedoe met management wisselingen. De koers gaat echter zo slecht dat het dividendrendement tot 12.32% (dividend 2009 / huidige koers) is gestegen.
Is Exact ondergewaardeerd of zijn er negatieve ontwikkelingen te verwachten ?
Dit zou over de beurs, aandelen en valuta moeten gaan, inclusief wilde strategieën en leven tussen hoop en vrees. Echter, de laatste maanden zijn niet bijster spannend...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen dit draadje en Bulls, Bears & Bucks?
Nounounou .. Als je het vergelijkt met 2008/2009 oké .. Maar dit zijn zéér interessante tijden. ;-)quote:Op maandag 26 juli 2010 21:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dit zou over de beurs, aandelen en valuta moeten gaan, inclusief wilde strategieën en leven tussen hoop en vrees. Echter, de laatste maanden zijn niet bijster spannend...
36,50% is aardig. Waar kun je lezen wanneer dat dividend uitgekeerd wordt?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Moet je eens kijken bij het dividend van Fornix![]()
Yup! Dat is exact wat ik bedoel! En ik had ook al die van '98 zitten vergelijken, leuk dat jij dat ook ziet! We zullen zien waar het heen gaat. Ik hoop (stiekem) nieuwe lows, maar dat zal er wel niet inzitten.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef BigPimp het volgende:
[..]
Voor de geďnteresseerden onder ons, Mercer bedoelt dit:
http://www.google.com/fin(...)=INDEXSP:.INX&ntsp=0
Echter, dat zegt weinig. Kijk eens naar de periode van augustus tot oktober van 1998.
Hoe heb jij die google link zo gekregen, dat je hem meteen vanaf 1971 kan zien?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef BigPimp het volgende:
[..]
Mercer bedoelt dit:
http://www.google.com/fin(...)=INDEXSP:.INX&ntsp=0
Wat betekent 1,5 miljoen contracten S&P eigenlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef flyguy het volgende:
Wat een ongelofelijk laag volume vandaag zeg. Er was dan ook weinig nieuws, maar +/- 1,5 mil contracten S&P is echt weinig.
1.5 miljoen x een e-mini SP500 future. Is de meest verhandelde future.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:30 schreef Mercer het volgende:
[..]
Wat betekent 1,5 miljoen contracten S&P?
Ik vind het echt weinigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:03 schreef TeringHenkie het volgende:
Pic ter illustratie:
[ afbeelding ]
maar 1,5 is toch niet bijzonder weinig? 't Is de helft, maar niet uitzonderlijk
Verkopen. Zodra ze moeten gaan betalen ben je goed de sjaak.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef Severus het volgende:
Binnen vier weken 25% rendement gehaald op BP. (huidige stand van zaken).
Verkopen of blijven zitten? Wat denken jullie? Ik denk aan het eerste.
Want? Iedereen heeft kennelijk commentaar op die short Unilever? Maar ik heb nog geen enkele onderbouwing gehoord.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef BigPimp het volgende:
Nog weinig ervaring met beurs/aandelen, eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |