Nou nee, en dan aan beide kanten een buitenbeentje zijn? Ik zat altijd in Coevorden op school en daar kwamen ook altijd "duitse" kinderen die door hun ouders naar school gebracht werden. Dat waren altijd "De duitsers" en hoorden er dus niet bij.quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je doet ze toch naar een NL school, omdat die van betere kwaliteit zijn dan de Duitse scholen..
Inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef Oksel het volgende:
M'n vriendin zat toen ze op de basissschool zat al om 7:30 in de schoolbankjes.. auch.
HochSchule begint hier al om 7u, gelukkig niet voor de vakken die ik volgquote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef Oksel het volgende:
M'n vriendin zat toen ze op de basissschool zat al om 7:30 in de schoolbankjes.. auch.
Kunnen ze ook de hele dag heen dat je weet?quote:Op maandag 4 april 2011 15:38 schreef ueberduitser het volgende:
Inderdaad.
Onze zoon gaat dagelijks van 08:00 tot 12:00 naar de Kindergarten. Volgend jaar Vorschule en als hij 6 wordt kan hij naar de Grundschule.
hier niet hoor!quote:Op maandag 4 april 2011 23:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Kunnen ze ook de hele dag heen dat je weet?
Het leuke van dit in Duitsland doen is dat je én een mooi huis hebt, en geen stress met een hypotheek die je eigelijk niet betalen kunt of met 2 man fulltime moet werken om het allemaal te betalen en dan nog nooit thuis bent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef ueberduitser het volgende:
Dank!
Het is ook echt onze stijl, wat wij echt mooi vinden en fijn om in te wonen.
Ik heb in m'n werk regelmatig met moderne architectuur, design en minimalisme te maken, maar ik zou absoluut geen strakke/moderne woning willen hebben. Wat we nu hebben is wel zo veel gezelliger.
juist!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het leuke van dit in Duitsland doen is dat je én een mooi huis hebt, en geen stress met een hypotheek die je eigelijk niet betalen kunt of met 2 man fulltime moet werken om het allemaal te betalen en dan nog nooit thuis bent.
ben nog steeds geen duitser hoorquote:
dat is heel bewust gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
jammer dat het in duitsland in the middle of nowhere staat.
jup, ik heb stiekem de tekening van de verbouwde garage ook al klaar.quote:
helaas, kreeg gistermorgen een telefoontje dat hij nog bij de spuiter stond...quote:Is de rolstoel al klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |