Bredaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ter aanvulling voor geïnteresseerde: waar is ie te bezichtigen/ophalen
1. Nee, de kast zit er niet aan vast. Het is een los frame, wat met trespa is bewerkt. Hoe je trespa kunt beschilderen zou je na moeten vragen. Houd er wel rekening mee dat trespa speciaal gebruikt is omdat het zo waterbestendig is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:16 schreef manga het volgende:
MIjn god 750 liter! Zou deze maar al te graag hebben maar moet sowieso wachten tot ergens medio Augustus (financiën enzo) Toch alvast wat vraagjes:
- Zit die kast er onder vast? Of kan ie eventueel ergens anders op geplaatst worden (iets wat 750 KG kan ondersteunen dat wel!). De kast zelf vind ik niet denderend, maar die kan vast geschilderd worden ... of niet?
- Weet je ongeveer wat het stroomverbruik is op jaarlijkse basis?
- Zie ik daar nou licht schijnen tussen kast en aquarium door? Sluit het allemaal wel goed af op elkaar?
TVP dus en alvast lichte interesse tonende
Water heb ik geen idee van, koud water is hier gratis. Water zal nooit meer zijn als een paar tientjes per jaar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef DTD het volgende:
Ben op zich aan het orienteren voor een aquarium.
Mijn grote vraag is: hoeveel kost zoiets aan energie en water op jaarbasis?
Energie heb ik altijd antwoord op gegeven, zie de post(s) boven je. Onderhoudskosten hangt ook weer sterk af van de vissoort en of je er planten in wilt zetten. Het kan 5 euro zijn, maar ook 20 euro per maand.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:37 schreef DTD het volgende:
Kan er iemand antwoord geven hoeveel de energie en onderhoudskosten zijn (naast het feit dat je de vissen zelf moet kopen).
+- 600 euro energie en water als je discussen houdt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef DTD het volgende:
Ben op zich aan het orienteren voor een aquarium.
Mijn grote vraag is: hoeveel kost zoiets aan energie en water op jaarbasis?
Veel goedkoper. Malawi's overleven nog wel in ijswater bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
+- 600 euro energie en water als je discussen houdt.
als je andere vissen hebt is het wellicht iets goedkoper.
je tip klopt nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Geldbesparende tip voor de mensen met een groot aquarium; als je zorgt dat je omgevingstemperatuur net een tikkie hoger is dan normaal, hoeft je verwarming niet zo hard te stoken in de grote bak. Dit scheelt je enorm in kosten. Tevens hoef je niet steeds je complete huis op te warmen, dus is het sowieso kostenbesparend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |