Nee we zijn al op leeftijd, we vallen voor het einde in slaap.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als wij samen film gaan kijken zien we 't einde niet.
Precies. Of we vliegen elkaar in de haren!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee we zijn al op leeftijd, we vallen voor het einde in slaap.
Ik zie je niet in mijn lijstje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik snap 'm.
[..]
Jawel, heb ik wel
Van toen je ff uit [homo] was, remember?
Bij mij sta je ook offlinequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zie je niet in mijn lijstje.
geil!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Of we vliegen elkaar in de haren!
In de krullen. Au!quote:
En natuurlijk vind JIJ die uitdrukking leukquote:
Zo bespreek je ook iemand aan de bar he, straks.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Het bekt ook lekker. Het woord dan he, van de rest weet ik niks af.
Ja maar nou... Dat is gewoon zoi gekomen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En natuurlijk vind JIJ die uitdrukking leuk
(Ok, hij IS ook leuk)
Nee, ik heb je niet geblocked.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij sta je ook offline
je zal me wel geblocked en er uit gekieperd hebben omdat ik te veel over persoonlijke dingen praat die eigenlijk in m;'n dagboek moeten
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:18 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga eens slapen.Morgen weer een boel te doen en alles. Trusten!
Slaap, en doe je ogen toe. Want je weet dat je nu gaan dromen moet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:18 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga eens slapen.Morgen weer een boel te doen en alles. Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |