Ik doelde meer op verrader van de brabo'squote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verrader van de mensheid.
Als homo zijnde dan.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Er is toch een fok chatroulette of zoiets?
Ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke rol speel jij? Van landverrader?
En het is ook niet met mij en dat is een veel kwalijkere zaak.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit met iemand een filmavond af te spreken,
En het is niet Erik. Want die is niet online op MSN.
Now who's the traitor?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit met iemand een filmavond af te spreken,
En het is niet Erik. Want die is niet online op MSN.
Now who's the traitor?
Je zult maar een andere [homo] tegenkomen in een webcamchat room bij Gay.nl of DN ofzo. Dat lijkt me pas genant.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik dan weer nooit gedaan, chatroulette
Anders ga jij filmavondjes afspreken met Nathan, die woont toch ook in Utrecht?quote:
Ik wilde erik's zingvideo terugkijken die ik gebookmarked hadquote:Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Als wij samen film gaan kijken zien we 't einde niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En het is ook niet met mij en dat is een veel kwalijkere zaak.
Komt ie weer met z'n Nathanquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Anders ga jij filmavondjes afspreken met Nathan, die woont toch ook in Utrecht?
Die heb ik verwijderd, toen bleek dat privé niet zo enorm privé was en men het in een andere slowchat nog eens ging bespreken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde erik's zingvideo terugkijken die ik gebookmarked had
Ja of de man van een collega!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je zult maar een andere [homo] tegenkomen in een webcamchat room bij Gay.nl of DN ofzo. Dat lijkt me pas genant.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd, toen bleek dat privé niet zo enorm privé was en men het in een andere slowchat nog eens ging bespreken.
Niet, want de video is verwijderd van youtubequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Straks ziet Justin je en ga je met Esmee touren!!
Het is toch een hele neutrale opmerking! Er zit niet eens een negatieve ondertoon in. Nathan is een filmliefhebber, voor zover ik weet. In Utrecht heb je Springhaver, kun je zelf leuk iets drinken. En Tha_Erik heeft geen nathantipathie. Dus...quote:
Neequote:Edit: O nee sory, kut, kritiek! Uh... shit... G_E heb ik je op MSN?
Heb je dat wel eens meegemaakt?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is toch een hele neutrale opmerking! Er zit niet eens een negatieve ondertoon in. Nathan is een filmliefhebber, voor zover ik weet. In Utrecht heb je Springhaver, kun je zelf leuk iets drinken. En Tha_Erik heeft geen nathantipathie. Dus...
Jawel, heb ik welquote:[..]
Nee
Is 't wat?quote:
Ik andersomquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens meegemaakt?![]()
Ik heb wel meegemaakt dat ik iemand van DN opeens in het echt herkende.
Nee we zijn al op leeftijd, we vallen voor het einde in slaap.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als wij samen film gaan kijken zien we 't einde niet.
Precies. Of we vliegen elkaar in de haren!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee we zijn al op leeftijd, we vallen voor het einde in slaap.
Ik zie je niet in mijn lijstje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik snap 'm.
[..]
Jawel, heb ik wel
Van toen je ff uit [homo] was, remember?
Bij mij sta je ook offlinequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zie je niet in mijn lijstje.
geil!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Of we vliegen elkaar in de haren!
In de krullen. Au!quote:
En natuurlijk vind JIJ die uitdrukking leukquote:
Zo bespreek je ook iemand aan de bar he, straks.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Het bekt ook lekker. Het woord dan he, van de rest weet ik niks af.
Ja maar nou... Dat is gewoon zoi gekomen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En natuurlijk vind JIJ die uitdrukking leuk
(Ok, hij IS ook leuk)
Nee, ik heb je niet geblocked.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij sta je ook offline
je zal me wel geblocked en er uit gekieperd hebben omdat ik te veel over persoonlijke dingen praat die eigenlijk in m;'n dagboek moeten
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:18 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga eens slapen.Morgen weer een boel te doen en alles. Trusten!
Slaap, en doe je ogen toe. Want je weet dat je nu gaan dromen moet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:18 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga eens slapen.Morgen weer een boel te doen en alles. Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |