Als je nou morgen had gezegd.quote:
spannendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:54 schreef Xiance het volgende:
ik zit kantoor behang uit te zoeken :S
*en dat op dit tijstip*
niet echtquote:
we hebben vandaag -eindelijk- gehoord dat jeugdzorg een screentest voor mijn ouders heeft uitgevraagd, als alles goed gaat, dan komt mijn nichtje van 7 nog voor het eind van de vakantie bij ons in huis, en krijg ik de gedeelde voogdij..quote:
limoenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet echt
t word grijs/wit streepjes, of grijs/wit/limoen streepjes
of ik moet zelf iets ontwerpen
HAHA..quote:
voorbeelden als in foto?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet echt
t word grijs/wit streepjes, of grijs/wit/limoen streepjes
of ik moet zelf iets ontwerpen
Jakkes!! Wat is jouw toetsenbord goor zeg! En dan bedoel ik niet die spin!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:14 schreef Yurithemaster het volgende:
kijk je even een film loopt dit opeens over je toetsenbord
[ afbeelding ]
Hooiwagen! Meest giftige spin ever!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:14 schreef Yurithemaster het volgende:
kijk je even een film loopt dit opeens over je toetsenbord
[ afbeelding ]
dit is nog een heilig toetsenbord vergeleken bij wat ik wel eens tegen komquote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jakkes!! Wat is jouw toetsenbord goor zeg! En dan bedoel ik niet die spin!
he jongenquote:
de 2e wel, maar glee pas bij afl. 8 die gvd nie doet op me tvquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
bij met je series? Glee en Persons Unknown?
Of jij hebt hele lage eisen en bent heel makkelijk, of je hebt gewoon een enorm sprankelende persoonlijkheid en killer abbsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:45 schreef Deceit het volgende:
half 6 naar bed en dan 7 uur naar bed is geen goede combi.. nu een blousse aan die me net past een pantalon die te kort is.. ja ik heb iemand vannacht ontmoet
bubbly personalityquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of jij hebt hele lage eisen en bent heel makkelijk, of je hebt gewoon een enorm sprankelende persoonlijkheid en killer abbs
ik hoor daar wel goede geluiden over (Persons Unknown). Maar moet nog tig series kijken. nou ja, moet...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
de 2e wel, maar glee pas bij afl. 8 die gvd nie doet op me tv
xtje thermos pakken?
Ben jij een handtas?quote:
i knowquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik hoor daar wel goede geluiden over (Persons Unknown). Maar moet nog tig series kijken. nou ja, moet...![]()
Thermos LOLs.. Die in de Kerkstraat is gesloten. Tis gekraakt.Wat voorheen de dagsauna was, is nu 24/7 open.
Nijmeegse Vierdaagse.quote:
Oh ga je meelopen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nijmeegse Vierdaagse.![]()
Fuck, het komt nu wel erg dichtbij. Precies over een week ben ik bijna klaar.. nou ja, bijna..
o, das kut.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee een hele koffer met veel bagage die ik meedraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |