Dan red je het uiteindelijk wel hoor, komt wel goedquote:Op zondag 18 juli 2010 17:44 schreef milowww het volgende:
Zwaar in de zin, dat je veel inzicht moet hebben en niet alles uit boeken kunt leren. Ik ben erg gedisciplineerd en werk erg hard als het nodig is, maar echt slim van me eigen ben ik niet zo ...
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:44 schreef milowww het volgende:
Zwaar in de zin, dat je veel inzicht moet hebben en niet alles uit boeken kunt leren. Ik ben erg gedisciplineerd en werk erg hard als het nodig is, maar echt slim van me eigen ben ik niet zo ...
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan red je het uiteindelijk wel hoor, komt wel goed
oké, bedankt voor de verheldering.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:47 schreef June. het volgende:
Ja, dat is nu juist het punt. Dan kom je waarschijnlijk wel je bachelor door, maar als je eenmaal coschappen loopt moet je wel die kennis in de praktijk kunnen brengen. Als je dat inzicht niet hebt, is dat niet zo handig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:49 schreef starla het volgende:
Jij, bij cardio bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:51 schreef intoxicated het volgende:
Ik brandweerman.
Heb ook geen dikke tietenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:50 schreef starla het volgende:
Ik heb m'n twijfels:
- doel om niet ingeloot te worden
- klasse E
- geen inzicht
Wat heb je dan wel? Dikke tieten?
Gaat over dat ik in vuur en vlam sta, waarop een brandweerman mij komt blussen met z'n lange slang.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:51 schreef intoxicated het volgende:
Let me know als je eerste film uitkomt.
Uitstekend plan.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:52 schreef starla het volgende:
Gaat over dat ik in vuur en vlam sta, waarop een brandweerman mij komt blussen met z'n lange slang.
Inzicht kan de komende jaren nog wel komen hoor. Toen ik voor het eerst stage moest lopen wist ik ook nog niks. Na jaren ervaring kan ik me inmiddels een goed en bekwame verpleegkundige noemen en hoop ik dat ook te kunnen zeggen als arts zijnde.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:50 schreef starla het volgende:
Ik heb m'n twijfels:
- doel om niet ingeloot te worden
- klasse E
- geen inzicht
Das waar, maar soms komt het te laat.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:58 schreef Ludacriss het volgende:
Inzicht kan de komende jaren nog wel komen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |