De nieuwe eerstejaars versieren?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:34 schreef Seam het volgende:
Heb wel weer zin in de INKOM en facultaire intro
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
De nieuwe eerstejaars versieren?![]()
Ik zit in Krakow en Londen tijdens (een gedeelte van) de introductieweek van Nijmegen maar ik hoef ook niet zo nodig een eerstejaars aan de haak te slaan.
Opzoek gaan naar iets vastersquote:Op zondag 18 juli 2010 16:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Reken maar van yes inderdaad. De INKOM is voor de sletten en tijdens de facultaire intro kan ik misschien gaan kijken voor iets vasters, omdat het leeftijdsverschil eindelijk groot genoeg is.
voor je her?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Opzoek gaan naar iets vasters![]()
. Succes ermee!
Ik ben even helemaal klaar met stofwisseling & water- en zouthuishouding. Bah. Ben blij als het dinsdagmiddag is.
Jaquote:
Ik zou maar vast gaan vrezen voor alle mannen tijdens de introductie, je weet niet wat je overkomt!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:13 schreef milowww het volgende:
Waarom hebben jullie het gemunt op eerstejaars?
lolquote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou maar vast gaan vrezen voor alle mannen tijdens de introductie, je weet niet wat je overkomt!
Lekker jongquote:Op zondag 18 juli 2010 17:13 schreef milowww het volgende:
Waarom hebben jullie het gemunt op eerstejaars?
Succes ermee, ik heb gelukkig alles gehaald tot nu toe en over een uurtje zit mijn oproepdienst er ook weer op en heb ik ook eindelijk vakantiequote:Op zondag 18 juli 2010 17:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja. Ik ben dinsdag uiterlijk om 12.00 uur klaar en dan heb ik officieel vakantie. Voor m'n gevoel had ik dat al, ben zelfs al even op vakantie geweest, daarom wil het leren niet helemaal lukken
.
Zou fijn zijn als ik hem gewoon haal dit keer. De vorige keer had ik 1% te weinig met heel weinig volgen/doen/leren, ik heb nu sowieso meer gedaan dan dat, dus theoretisch gezien zou ik hem moeten kunnen halen.
Heerlijk! Nog leuke plannen? Behalve sletten hosselen tijdens de INKOM?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Succes ermee, ik heb gelukkig alles gehaald tot nu toe en over een uurtje zit mijn oproepdienst er ook weer op en heb ik ook eindelijk vakantie
Ik ben nu derdequote:Op zondag 18 juli 2010 17:22 schreef starla het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars was jij ook alweer? 2de?
Lekker tien dagen Albufeiraquote:Op zondag 18 juli 2010 17:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heerlijk! Nog leuke plannen? Behalve sletten hosselen tijdens de INKOM?![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:27 schreef starla het volgende:
[..]
Ah leuk, kun je opnieuw dat gros condooms uit de kast halen
-3quote:Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef milowww het volgende:
Is Geneeskunde erg zwaar, op schaal van 10 hoe zwaar?
Definieer zwaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef milowww het volgende:
Ik vind het heel erg meevallen. Je moet de stof een beetje bijhouden en het interessant vinden, dan is het niet zo moeilijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef milowww het volgende:
Echt, waarom denkt iedereen dat Rechten een appeltje eitje isquote:Op zondag 18 juli 2010 17:41 schreef Seam het volgende:
In Maastricht is het vergelijkbaar met Wo rechten
In Maastricht welquote:Op zondag 18 juli 2010 17:42 schreef June. het volgende:
[..]
Echt, waarom denkt iedereen dat Rechten een appeltje eitje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |