Nu zeg je helaas, terwijl je eerder trots loopt te verkondigen iedereen nexium te gevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:36 schreef intoxicated het volgende:
Je weet toch dat de dagelijkse praktijk bij huisartsen helaas niet zo is hè?
Dat is om DDM te vriend te houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nu zeg je helaas, terwijl je eerder trots loopt te verkondigen iedereen nexium te geven![]()
Had jij nou cup c?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef milowww het volgende:
Dit gaat snel joh, ik ben ingeloot in Leiden. Hebben jullie nog tips voor eerstejaars??
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!quote:
Maar wij hebben wel gruwelijke tranplantatiechirurgenquote:
Ze doen daar niks manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel gruwelijke tranplantatiechirurgen
Woensdagnacht nog een nier- en levertransplantatie in Sittard gedaanquote:
Ik heb het meer over het sociale niveau van de chirurgen. Echt toffe gasten, in tegenstelling tot die chagrijnen in het AMC.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Repeat het volgende:
Zo gruwelijk vind ik dat niet. Nieren is tegenwoordig bijna productiewerk. En meer doen ze niet in Maastricht. Wat dat betreft doen die boertjes in Groningen dat wel goed.
Of dichter bij huis Rotterdam (Kom ik daar toch weer op uit), daar doen ze ook hart en longen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |