quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijk niet de enige die moeite heeft met het gesnauw van de TL
Jij hebt geen snauwende TL lampen?quote:
Wel een TeamLeider?quote:
ik was al vrolijk zoals altijd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:25 schreef Inu het volgende:
Om iedereen even op te vrolijken nu even nieuws over pinguins:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ierenpark-emmen.html
of een nijlpaard op je autoquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was al vrolijk zoals altijd.
je zal maar zoon stinky in je tuin treffen.
Of een nijlpaard in je vijvert
ik rij nog es over je heen met mijn auto. Laat mijn opeltje met rustquote:
Ik heb heul geen Honda meer..allang nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik rij nog es over je heen met mijn auto. Laat mijn opeltje met rust![]()
Met je honda
een opel?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb heul geen Honda meer..allang niet![]()
Ik heb een auto von der führer
Die boom heft er jaren op geaast om dat roesthok te vernietigen...eindelijk valt ie aan: misquote:
en ze hadden pas nog een hoop dikke takken gesnoeid. en nog ligt heel de straat vol met taken van 4-5 meter bij 20 cm dik..quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die boom heft er jaren op geaast om dat roesthok te vernietigen...eindelijk valt ie aan: mis
die onderste had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef ArTiC het volgende:
Ford maakt ook goede wagentjes![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)is_in_eindhoven.html
Alfa niet zo
http://www.dumpert.nl/med(...)om_in_eindhoven.html
ook over al die andere meuk die erop lijkt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef FUFR het volgende:
Feb:
Nieuw techno-evenement in Rotterdam
ROTTERDAM - UDC Events komt een nieuw grootschalig techno-event in Ahoy Rotterdam. Het evenement, dat op zaterdag 30 oktober wordt gehouden, is bedoeld voor 12.000 mensen. Dat heeft UDC Events bekendgemaakt.
Onder de naam Concept moet dit evenement aansluiten bij grotere festivals zoals Awakenings in Spaarnwoude. Daar komen gemiddeld meer dan 25.000 bezoekers op af. Volgens de organisatie is techno een van de meest constante en meest innoverende stromingen binnen de dance. ''Ongevoelig voor hypes en trends weet techno zichzelf telkens weer te vernieuwen'', aldus de organisatie.
UDC wil pas later bekendmaken welke artiest live gaat optreden. Concept bestaat in ieder geval uit twee ruimtes. In de zogeheten Area 1 staat techno, tech house en tribal techno centraal. In Area 2 is een combinatie van oldschool techno en tribal techno te horen. De kaartverkoop start dinsdag 20 juli. (ANP)
en Artic, we kennen je mening over techno al
Hmm misschien interessant, maar ik kijk nog even de kat uit de boomquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef FUFR het volgende:
Feb:
Nieuw techno-evenement in Rotterdam
ROTTERDAM - UDC Events komt een nieuw grootschalig techno-event in Ahoy Rotterdam. Het evenement, dat op zaterdag 30 oktober wordt gehouden, is bedoeld voor 12.000 mensen. Dat heeft UDC Events bekendgemaakt.
Onder de naam Concept moet dit evenement aansluiten bij grotere festivals zoals Awakenings in Spaarnwoude. Daar komen gemiddeld meer dan 25.000 bezoekers op af. Volgens de organisatie is techno een van de meest constante en meest innoverende stromingen binnen de dance. ''Ongevoelig voor hypes en trends weet techno zichzelf telkens weer te vernieuwen'', aldus de organisatie.
UDC wil pas later bekendmaken welke artiest live gaat optreden. Concept bestaat in ieder geval uit twee ruimtes. In de zogeheten Area 1 staat techno, tech house en tribal techno centraal. In Area 2 is een combinatie van oldschool techno en tribal techno te horen. De kaartverkoop start dinsdag 20 juli. (ANP)
en Artic, we kennen je mening over techno al
whehehe je bedoeld: ik kijk nog ff de kat onder FUFRt's auto uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm misschien interessant, maar ik kijk nog even de kat uit de boom.
nee nog nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook over al die andere meuk die erop lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |