abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84113926
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef superworm het volgende:

[..]

Dan discrimineer je op grond van uiterlijk en/of geloof en overtreed je de grondwet.
Jammer dan. Bij gevallen zoals deze zou je als bedrijf imo. best een oogje dicht mogen knijpen.
  Redactie Frontpage donderdag 15 juli 2010 @ 23:09:46 #202
145738 superworm
is erbij
pi_84113936
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nogmaals mevrouw had een strippenkaart Lees me
Zoals ik al aangaf in uitvoerige posts hierboven; dan is er geen enkele reden om mevrouw te weigeren, behalve als ze a. te weinig strippen had, b. overlast veroorzaakte of c. niet aan de huisregels van Connexxion voldeed (zo word ik regelmatig geweigerd als ik koffie bij me heb, en kan je de bus uit geschopt worden als je muziek veel te hard aan staat of je openbaar dronken bent e.d.). Mevrouw overtreedt geen enkele van die punten, ook niet c., omdat de strippenkaart (behalve dus bij controle door een OV-controleur) gevrijwaard is van gezichtsherkenning.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage donderdag 15 juli 2010 @ 23:10:09 #203
145738 superworm
is erbij
pi_84113963
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Jammer dan. Bij gevallen zoals deze zou je als bedrijf imo. best een oogje dicht mogen knijpen.
Sticker op de deur van de bus. "Voor boerkavrouwtjes verboden." Sticker ernaast. "Ook voor Marrokanen tussen 15 en 25." Sticker daar weer naast. "En zigeuners met een harmonica." "En voor mensen met een wanstaltige bierpens."

Waar houdt het op? Als je geen mensen in een boerka wil tegenkomen moet je de auto, fiets of benenwagen maar pakken. In een land dat al sinds de vroege Protestanten en Hugenoten vrijheid van geloof(suiting) en tolerantie heeft gepredikt, zich daarmee door de eeuwen heen zelfs mee heeft vereenzelvigd, is het bizar om opeens bepaalde religieuze groepen uit te sluiten.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_84114100
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef superworm het volgende:

[..]

Sticker op de deur van de bus. "Voor boerkavrouwtjes verboden." Sticker ernaast. "Ook voor Marrokanen tussen 15 en 25." Sticker daar weer naast. "En zigeuners met een harmonica." "En voor mensen met een wanstaltige bierpens."

Waar houdt het op?
Geen idee, maar ik kan me best voorstellen dat je iemand met een gordijn over z'n hoofd niet in je bus wilt hebben.
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:13:47 #205
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84114139
superworm, laatste post, vorige pagina.
  Redactie Frontpage donderdag 15 juli 2010 @ 23:13:58 #206
145738 superworm
is erbij
pi_84114147
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik kan me best voorstellen dat je iemand met een gordijn over z'n hoofd niet in je bus wilt hebben.
Dan had je door moeten leren en geen buschauffeur moeten worden.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_84114186
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef aychelle het volgende:

Toch vind het vrouwenonderdrukking om een vrouw een niqaab te laten dragen
vrouwen die er hardcore-moslim uitzien, doen dit 9/10 uit vrije wil, het zijn veel vaker de moslimas met strakke kleren, dikke make-up laag enzo die tegen hun wil bedekt zijn (voor zover ze dat zijn )
pi_84114191
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef fs180 het volgende:

[..]

Wanbeleid.

Ik doe mijn helm ook niet af hoor, ook niet als ze erom vragen, teveel gezeik met die oordoppen die dan uitgaan. Als ze er een probleem mee hebben zeg ik: als ik je wou overvallen deed ik mijn helm toch niet af, en ik betaal toch?
Het is echt geen prettig idee als 's avonds laat, in het donker, iemand in donkere kleren en een donkere helm naar binnen kwam. Dan ging de desbetreffende pomp op slot en de deur ook
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Redactie Frontpage donderdag 15 juli 2010 @ 23:16:11 #209
145738 superworm
is erbij
pi_84114264
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef fs180 het volgende:

[..]

Waarom precies? Er is geen enkel nut voor de 15 seconden die er binnen sta, terwijl ik anders lang voor de pomp sta om mijn helm+oordoppen weer goed te krijgen.. Een overval stop je er niet mee, die houden hun helm toch op, als ik hem wel afdoe, wat dan? Precies helemaal niets..
Nou ja, ik wees je slechts op de tegenstrijdigheid van je comment. Zo van 'overvallers doen 'm toch ook niet af', waarmee een normale cassière zou denken 'overvallers niet nee, maar 'mensen die niks te verbergen hebben' wel', waarna je droogkomisch opmerkt dat je 'm dus lekker op houdt. Dat is op z'n minst recalcitrant te noemen, en misschien bij een gevoelig kassameisje intimiderend of beangstigend ook. Al zal dat er natuurlijk wel vanaf slijten als er al 10 opgeschoten jongemannen hun helm op hebben gehouden in de winkel en er nog geen overval is. Maar als er dan wél een overval is, is ze er niet op voorbereid. Either way, afzetten dat ding. Je bent toch geen tokkie.
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:18:49 #210
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84114402
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef superworm het volgende:

[..]

Nou ja, ik wees je slechts op de tegenstrijdigheid van je comment. Zo van 'overvallers doen 'm toch ook niet af', waarmee een normale cassière zou denken 'overvallers niet nee, maar 'mensen die niks te verbergen hebben' wel', waarna je droogkomisch opmerkt dat je 'm dus lekker op houdt. Dat is op z'n minst recalcitrant te noemen, en misschien bij een gevoelig kassameisje intimiderend ook. Al zal dat er natuurlijk wel vanaf slijten als er per dag 10 mensen hun helm ophouden in de winkel.
Ik heb wel iets te verbergen; alles wat ik niet openbaar maak is bij voorbaat verborgen

En de meeste niet koffiedrinkers houden hem ook gewoon op, je staat er toch maar zo'n 10 sec. En er werken geen zielige 15 jarige kassamiepjes in tankstations helaas
En ik ben gewoon blank dus geen probleem
En dat is geen tegenstijdigheid, gewoon logica. Als ik kwaad wil zou ik hem toch ophouden, hoe lief je het ook vraagt, de regel heeft dus geen nut.
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:20:52 #211
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_84114506
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef fs180 het volgende:

[..]

Waarom precies? Er is geen enkel nut voor de 15 seconden die er binnen sta, terwijl ik anders lang voor de pomp sta om mijn helm+oordoppen weer goed te krijgen.. Een overval stop je er niet mee, die houden hun helm toch op, als ik hem wel afdoe, wat dan? Precies helemaal niets..
Overweeg het dan op zijn minst om uit fatsoen en beleefdheid die helm af te doen, lomperik. Die tien seconden dat je dan langer voor de pomp staat wegen daar wel tegen op.
pi_84114553
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef superworm het volgende:

[..]

Dan had je door moeten leren en geen buschauffeur moeten worden.
Aldus ons betweterige studentje.
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:23:29 #213
123170 alors
zlata1234
pi_84114626
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ja en dan krijg je een rechtzaak aan je broek die je verliest, echt verstandig ja
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Frontpage donderdag 15 juli 2010 @ 23:24:04 #214
145738 superworm
is erbij
pi_84114655
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:21 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Sprak ons studentje.
Als buschauffeur mag je geen onderscheid maken als daar geen goede reden voor is. En in de openbare ruimte kom je nu eenmaal mensen van allerlei pluimage tegen. Wil je dat niet, moet je vooral een beroep gaan uitoefenen waarbij je controle hebt over wie je om je heen hebt. En dat is écht zo moeilijk niet. Zelfs in de koekjesfabriek staan geen boerka's.

Oh, ik zie dat het inmiddels naar 'betweterig studentje' is veranderd. Nogmaals, ik wijs er alleen op dat behalve als de overheid zoals bijv. in Frankrijk een totaalverbod op gezichtsbedekkende kleding afkondigt, deze buschauffeur momenteel nog steeds fout bezig is.
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:24:58 #215
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84114692
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Overweeg het dan op zijn minst om uit fatsoen en beleefdheid die helm af te doen, lomperik. Die tien seconden dat je dan langer voor de pomp staat wegen daar wel tegen op.
Overwegen en besloten niet te doen. Of het moet erg heet zijn, dan kan ik even luchten. En het kost zeerzeker meer dan 10 seconden. Je kunt mijn gezicht toch al zien, welke meerwaarde heeft het zien van mijn haar?
pi_84114982
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef superworm het volgende:

[..]

Als buschauffeur mag je geen onderscheid maken als daar geen goede reden voor is. En in de openbare ruimte kom je nu eenmaal mensen van allerlei pluimage tegen. Wil je dat niet, moet je vooral een beroep gaan uitoefenen waarbij je controle hebt over wie je om je heen hebt. En dat is écht zo moeilijk niet. Zelfs in de koekjesfabriek staan geen boerka's.

Oh, ik zie dat het inmiddels naar 'betweterig studentje' is veranderd. Nogmaals, ik wijs er alleen op dat behalve als de overheid zoals bijv. in Frankrijk een totaalverbod op gezichtsbedekkende kleding afkondigt, deze buschauffeur momenteel nog steeds fout bezig is.
We kunnen er lang of kort over praten, feit blijft dat het nogal vreemd en dwars is om met zo'n gewaad over straat te gaan. En ik denk dat het dan ook een kwestie van tijd zal zijn voordat hier ook een soortgelijk verbod komt .
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:33:02 #217
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_84115083
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef fs180 het volgende:

[..]

Overwegen en besloten niet te doen. Of het moet erg heet zijn, dan kan ik even luchten. En het kost zeerzeker meer dan 10 seconden. Je kunt mijn gezicht toch al zien, welke meerwaarde heeft het zien van mijn haar?
Als je zo een helm draagt niets:

Maar als het ook maar een beetje lijkt op zoiets:

kan ik me indenken dat dit op het personeel toch redelijk intimiderend overkomt. En dan is het in mijn ogen wel zo beleefd om dat ding af te zetten.
pi_84115289
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Als je zo een helm draagt niets:
[ afbeelding ]

Maar als het ook maar een beetje lijkt op zoiets:
[ afbeelding ]
kan ik me indenken dat dit op het personeel toch redelijk intimiderend overkomt. En dan is het in mijn ogen wel zo beleefd om dat ding af te zetten.
Niet iedereen is sociaal
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:38:30 #219
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84115351

Zoeen.
Als het mij te lang kost om die helm weer op zetten dat mn oordoppen goed zitten kan mij het niets schelen wat ze ervan vinden. Het levert mij namelijk een hoop gedoe op.
pi_84116694
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef superworm het volgende:

[..]

Ws heb je gelijk hoor dat die buschauffeur dat niet kan maken volgens de wet!

Maar laat even alles varen en bedenk je zelf als jij in een situatie komt te zitten met je werk wat openbaar is ....bv een tankstation 24/7
om 3 uur snachts zit je in je uppie achter de kas en er komen 3 personen binnen ....die jij niet kan zien omdat ze een : helm , burka, niqaab op hebben.... of te wel een mombakkes.

Stel dat er iets gebeurt.... er rijd een auto met volle snelheid in je tankstation....
pliesie : waren er getuigen?
jij : ja
hoe zagen ze er uit ?
jij : euh.... helm , boerka en een niqaab

die mensen hoeven niets te doen , maar kunnen ook een dienst bewijzen. maar dat valt ook al weg (naar mijn mening) als ze niet zictbaar zijn.....

En heel simpel : sommige culturen zijn niet te combineren.... en als dat niet gaat dan moet de gene die zich zou moeten " aanpassen" maar niet op de plek blijven waar ze het niet kunnen ...
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_84117579
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef prupke het volgende:

[..]

Ws heb je gelijk hoor dat die buschauffeur dat niet kan maken volgens de wet!

Maar laat even alles varen en bedenk je zelf als jij in een situatie komt te zitten met je werk wat openbaar is ....bv een tankstation 24/7
om 3 uur snachts zit je in je uppie achter de kas en er komen 3 personen binnen ....die jij niet kan zien omdat ze een : helm , burka, niqaab op hebben.... of te wel een mombakkes.

Stel dat er iets gebeurt.... er rijd een auto met volle snelheid in je tankstation....
pliesie : waren er getuigen?
jij : ja
hoe zagen ze er uit ?
jij : euh.... helm , boerka en een niqaab

die mensen hoeven niets te doen , maar kunnen ook een dienst bewijzen. maar dat valt ook al weg (naar mijn mening) als ze niet zictbaar zijn.....

En heel simpel : sommige culturen zijn niet te combineren.... en als dat niet gaat dan moet de gene die zich zou moeten " aanpassen" maar niet op de plek blijven waar ze het niet kunnen ...
Inderdaad. Zo moeilijk is het niet om jezelf gewoon herkenbaar te laten in een cultuur waar dat wél gewenst is
pi_84118405
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:38 schreef fs180 het volgende:
[ afbeelding ]

Zoeen.
Als het mij te lang kost om die helm weer op zetten dat mn oordoppen goed zitten kan mij het niets schelen wat ze ervan vinden. Het levert mij namelijk een hoop gedoe op.
Dan rijd je maar zonder oordoppen en schaf je een helm aan die makkelijker af en op gaat.
De wet past zich niet aan aan jou, jij past je maar aan. En anders ga je maar fietsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wijze_appel op 16-07-2010 01:19:38 ]
pi_84123469
quote:
Was dat echt al vijf jaar geleden? Sjezus wat gaat de tijd snel.
pi_84123509
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef Sessy het volgende:

[..]

Was dat echt al vijf jaar geleden? Sjezus wat gaat de tijd snel.
hoe zal het nu met die man zijn
pi_84123589
Al die mensen die het opeens belangrijk vinden dat ze het gezicht van mensen kunnen zien en herkennen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_84125456
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Overdreven.
Een bivakmuts, helm, sjaal etc. kunnen gewoon af in een bus. Die heb je buiten op voor redenen die in een bus niet nodig zijn. Dat geld ook voor publieke plaatsen zoals een gemeentehuis b.v.
Die islamdoeken hebben die redenen niet en moeten vanuit het geloof ten alle tijden bedekkend blijven.

Dus je kunt die islamdoeken ansich perfect verbieden zonder daarbij allerlei andere zaken te verbieden. Ik snap dat je gerechtigheid zoekt en een balans wilt hebben in de trand van "wij iets niet mogen, dan jullie ook niet", maar die vlieger gaat niet op.
Je snapt het weer eens niet, ik zeg dat als je de burka wilt verbieden dat je dan de burka moet verbieden. Dan moet je geen veel algemener verbod maken omdat je niet durft te zeggen dat je de burka wilt verbieden, zodat je meteen een willekeurig gedoogbeleid erbij krijgt en een uitzondering voor een religieus festijn als carnaval.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_84126073
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je snapt het weer eens niet, ik zeg dat als je de burka wilt verbieden dat je dan de burka moet verbieden. Dan moet je geen veel algemener verbod maken omdat je niet durft te zeggen dat je de burka wilt verbieden, zodat je meteen een willekeurig gedoogbeleid erbij krijgt en een uitzondering voor een religieus festijn als carnaval.
Volgende keer gewoon wat duidelijker zijn en niet direct zo arrogant doen dat anderen het "weer niet snappen".
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:16:38 #228
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84127455
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 01:12 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dan rijd je maar zonder oordoppen en schaf je een helm aan die makkelijker af en op gaat.
De wet past zich niet aan aan jou, jij past je maar aan. En anders ga je maar fietsen.
Ik moet gehoorbeschadiging oplopen omdat JIJ (ik heb het namelijk maar een enkele keer ook echt gehoord) vindt dat ik mijn helm af moet doen?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:18:13 #229
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_84127525
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Al die mensen die het opeens belangrijk vinden dat ze het gezicht van mensen kunnen zien en herkennen.
Ik denk dat het ook meer om de camera's gaat, die kunnen nu ook niemand meer herkennen.
Wat ik begrepen heb is het vaak gebeurd dat men eerst even komt inspecteren hoe er het beste ingebroken/geramkraakt wordt. Met een helm op, is die persoon niet meer na te gaan.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_84127616
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:16 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik moet gehoorbeschadiging oplopen omdat JIJ (ik heb het namelijk maar een enkele keer ook echt gehoord) vindt dat ik mijn helm af moet doen?
Gehoorbeschadiging? Ben je van suiker? Of gewoon een zeurdoos?
pi_84127631
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:43 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon wat duidelijker zijn en niet direct zo arrogant doen dat anderen het "weer niet snappen".
Ik heb niet over anderen, ik heb het over jou. Jij snapt het weer niet.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:21:26 #232
3542 Gia
User under construction
pi_84127641
Gewoon een regel maken dat mensen zich, indien daar beroepsmatig om gevraagd wordt, ter plekke moeten kunnen identificeren. Geen uitzonderingen als: "Ja maar, dat moet dan wel een vrouw komen doen!"

Voorbeeldje: Als men bij de spoedpost vraagt om een legitimatiebewijs, dan moet dat direct gecontroleerd kunnen worden. Dus......even je gezicht laten zien. (Tenzij die vanwege een verwonding helemaal in het verband zit, natuurlijk)
Als je met een busabo in de bus stapt, moet de chauffeur het gezicht kunnen herkennen.
Als je bij de gemeente je rijbewijs ophaalt, idem dito, identificeren!
Als je op straat getuige bent van een ongeluk en je moet een verklaring afleggen. Identificeren.

Ik zie werkelijk niet in waarom een moslima met niqaab of boerka dat niet zou hoeven.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:21:56 #233
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84127665
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:20 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Gehoorbeschadiging? Ben je van suiker? Of gewoon een zeurdoos?
Ga jij even 2 uurtjes snelwegrijden, kijken hoeveel dagen je met pijn in je kop rondloopt
pi_84127686
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb niet over anderen, ik heb het over jou. Jij snapt het weer niet.
Ik ben zo netjes algemeen te blijven en niet te persoonlijk. Fatsoen heet dat.
pi_84127762
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ga jij even 2 uurtjes snelwegrijden, kijken hoeveel dagen je met pijn in je kop rondloopt
Rijd je motor op de snelweg? Of brommer op een normale weg?
Beide is dikke onzin. Ik rijd zelf motor en het valt reuze mee tot nihil. Denk dat je gewoon teveel wijf-genen hebt waardoor je overal "pijntjes" van krijgt en net zo "zeurt".

Beetje ballen kweken is ook niet verkeerd.
pi_84127960
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:22 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik ben zo netjes algemeen te blijven en niet te persoonlijk. Fatsoen heet dat.
In de zin van fatsoenlijk lezen? Ik vind het nogal onfatsoenlijk om zo maar wat te gaan blaten omdat je het niet op kunt brengen om te lezen wat er staat.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:29:34 #237
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84127976
Een snorfiets met helm natuurlijk

Ah, mijn gehoor werkt dan teminste nog..

En jij zeurt ,met je wijvengenen , toch dat ik niet fatsoenlijk ben
pi_84128111
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef fs180 het volgende:
Een snorfiets met helm natuurlijk

Ah, mijn gehoor werkt dan teminste nog..
Je kunt mij niet vertellen dat een helm afdoen bij b.v. het tankstation je oordoppen in de war brengen waardoor je uren bezig bent om ze weer goed krijgen voor je je toch verder kunt af maken.

Als je er zoveel last van hebt blijf je toch weg van dat ding. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
pi_84128142
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In de zin van fatsoenlijk lezen? Ik vind het nogal onfatsoenlijk om zo maar wat te gaan blaten omdat je het niet op kunt brengen om te lezen wat er staat.
Ik blaat ook niet zomaar wat.
Voor de rest: move on. Je geneuzel begint kinderachtig te worden.
pi_84128184
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet zo op extreem domme mensen, maar die zijn er ook gewoon. Niets aan te doen.
Dáárom heb ik dan ook een zo'n enorme pesthekel aan jou door jouw extreme dommigheid maar je kan er ook niets aan doen dat je achteraan de rij hebt gestaan toen de hersens uitgedeeld werden.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:42:28 #241
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84128493
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:33 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Je kunt mij niet vertellen dat een helm afdoen bij b.v. het tankstation je oordoppen in de war brengen waardoor je uren bezig bent om ze weer goed krijgen voor je je toch verder kunt af maken.

Als je er zoveel last van hebt blijf je toch weg van dat ding. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
Nee. Maar die oordoppen zo krijgen dat ze goed zitten kan wel minuten duren, en daar heb ik niet steeds behoefte aan, zeker niet als ik toch al herkenbaar ben met helm op + kenteken staat op camera. Welke toegevoegde waarde heeft het verder dan nog?
pi_84133269
Ik geef em groot gelijk!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_84136790
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:42 schreef fs180 het volgende:

[..]

Nee. Maar die oordoppen zo krijgen dat ze goed zitten kan wel minuten duren, en daar heb ik niet steeds behoefte aan
Ik neem aan dat ze voor het lawaai zijn zoals je eerder zei? Dan koop je maar van die softe doppen. Werken uitstekend en zitten er zo in. Bij het afzetten van je helm blijven ze keurig zitten.
quote:
zeker niet als ik toch al herkenbaar ben met helm op + kenteken staat op camera.
Erg snugger ben je niet he?
"Herkenbaar met helm op en ze weten mijn kenteken"
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:25:10 #244
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84137020
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:19 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze voor het lawaai zijn zoals je eerder zei? Dan koop je maar van die softe doppen. Werken uitstekend en zitten er zo in. Bij het afzetten van je helm blijven ze keurig zitten.
[..]

Erg snugger ben je niet he?
"Herkenbaar met helm op en ze weten mijn kenteken"
Je bent niet helemaal wakker he? Ze willen je helm afzetten zodat je op de camera staat. Mijn kenteken staat op de camera dus anomien ben ik niet meer, daarnaast ben je met helm op al voldoende herkenbaar..
pi_84137173
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:25 schreef fs180 het volgende:

[..]

Je bent niet helemaal wakker he? Ze willen je helm afzetten zodat je op de camera staat. Mijn kenteken staat op de camera dus anomien ben ik niet meer, daarnaast ben je met helm op al voldoende herkenbaar..

Oja, jij bent zon dropje die vind dat we altijd weten wie de bestuurders is. Namelijk de kentekenhouder.
Hoe lang wil je nog met deze onzin doorgaan?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 12:23:36 #246
3542 Gia
User under construction
pi_84164879
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:25 schreef fs180 het volgende:

[..]

Er kan ook niemand anders op die scooter rijden?
pi_84165121
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Een persoon in een niqaab ziet er toch wel bedreigender uit hoor, kan mij voorstellen n.a.v. de vele bus-terroristen die elders in de wereld in een bus stappen en vervolgens BOEM doen dat je zo'n persoon liever niet in jouw bus wilt hebben. Op dat moment denk je misschien wel gewoon met je gevoel.
Moslimterroristen gaan echt niet in duidelijke moslimkleding een aanslag plegen. Die kleden zich zoals iedereen zich kleedt in het gebied waar ze een aanslag willen plegen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 13:56:26 #248
3542 Gia
User under construction
pi_84167586
Sprak gisteren een chauffeur van Hermes die zei dat hij ook weleens had meegemaakt dat een moslima in niqaab in de bus stapte met een abonnement. Als hij dan zegt dat hij zo niet ziet of zij wel degene is op het abonnement, dan legt ze meteen een strippenkaart neer.

Wel typisch, natuurlijk.
pi_84167978
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 13:56 schreef Gia het volgende:
Sprak gisteren een chauffeur van Hermes die zei dat hij ook weleens had meegemaakt dat een moslima in niqaab in de bus stapte met een abonnement. Als hij dan zegt dat hij zo niet ziet of zij wel degene is op het abonnement, dan legt ze meteen een strippenkaart neer.

Wel typisch, natuurlijk.
Lol. Ze houden er dus zelf al rekening mee. Als het argument sluitend is hebben ze pifpafpoef een oplossing. Is het argument door de discriminatiemolen te trekken, is heel het land te klein en moet het uitgemolken worden tot op het bot.

Krijgt zo wel het idee dat ze enkel hier zijn om te provoceren.
pi_84168062
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:11 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Krijgt zo wel het idee dat ze enkel hier zijn om te provoceren.
wat is er mis met provoceren?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')