jawel hoorquote:
jahquote:
Lekker dat chickie ausgewohnt dus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Ik ben nu alleen een beetje kapot, dood, moe en op
Heb (bijna) niet geslapen
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo daar ben ik weer
Nu weer thuis... in de trein ff alles rustig terug gelezen
(wat weer zeer vermakelijk was![]()
)
dat doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
Hoe lui ben je als je 1 bordje hebt en een schone bijna volle vaatwasser. En gewoon het bordje erbij zet en de vaatwasser nog een keer aanzet.
niet, dan weet je zeker dat het schoon isquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
Hoe lui ben je als je 1 bordje hebt en een schone bijna volle vaatwasser. En gewoon het bordje erbij zet en de vaatwasser nog een keer aanzet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef crv het volgende:
[..]
Benny
Beetje aan de Duits-Nederlandse relatie kunnen werken
quote:
Dat behoor jij te overleggen met je vrouwen... Of jij mag neuken met je adoptiedochterquote:
dat 25 worden ? ik volg je ff niet meerquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
Neee 3J's naar songfestivalquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat 25 worden ? ik volg je ff niet meer
Oh ja dit word wel een beetje incestueus zo ja. Maar goed, jullie hadden bedacht dat we haar maar moesten adopteren zodat ik niet met haar kon seksenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat behoor jij te overleggen met je vrouwen... Of jij mag neuken met je adoptiedochter
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat behoor jij te overleggen met je vrouwen... Of jij mag neuken met je adoptiedochter
Daarom jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja dit word wel een beetje incestueus zo ja. Maar goed, jullie hadden bedacht dat we haar maar moesten adopteren zodat ik niet met haar kon seksen______!
o ok hahahahaquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe was de penetratiegraad van het Nederlandse in Duitsland, Benny?
Benny reageerd niet op onze "verder dan zoenen" vragenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe was de penetratiegraad van het Nederlandse in Duitsland, Benny?
Maar goed, we hadden het over jouquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja dit word wel een beetje incestueus zo ja. Maar goed, jullie hadden bedacht dat we haar maar moesten adopteren zodat ik niet met haar kon seksen______!
Ja, weet je niet wat dat is?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het bordje schoon moest. En ik geen zin had om alles leeg te halen.
3. En dus 1 adoptiedochter met wie hij wil neuken...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 / 4 vrouwen en het is nog niet goed
Je was niet zo goed in Economie wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2010 11:54:49 ]
Wat al genoeg zegt natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny reageerd niet op onze "verder dan zoenen" vragen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
3. En dus 1 adoptiedochter met wie hij wil neuken...Woody Allen
Mormonen : ofquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 / 4 vrouwen en het is nog niet goed
Heb jij dat ook gedaan dit weekend?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet adopteren en er gewoon op duiken
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij dat ook gedaan dit weekend?
We hebben haar juist geadopteerd zodat hij er niet op duiktquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet adopteren en er gewoon op duiken
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
Benny, ze willen weten of je geneukt hebt. Met details.
ja ehhh, ik wilde het niet vragen totdat hij zelf kwam met opmerkingen als 'Ik heb weinig geslapen' e.d.quote:
Waar danquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor smeuige details moet je dat niet hier vragen
Echt hé, alsof ik een of andere losgeslagen verkrachter benquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben haar juist geadopteerd zodat hij er niet op duikt
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor smeuige details moet je dat niet hier vragen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
omg die hormonen hierhet is echt iedere dag hetzelfde hè!
Nee, maar Myraela wilde jou ook wel... dat vonden we een beetje linkquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt hé, alsof ik een of andere losgeslagen verkrachter ben
dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 3300 posts terug moeten lezen, maar het overgrote deel was toch echt sex gerelateerd
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 3300 posts terug moeten lezen, maar het overgrote deel was toch echt sex gerelateerd
OMGquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NU HOOR JE BIJ DE MANNEN BENNY.
A SMALL STEP FOR MAN, A GIANT LEAP VOOR BENNYKIND!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel veilig toch hé
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al te beroerd om 1 blz terug te lezen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:35 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 14 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 477 Kally
02. 296 tombolafan
03. 268 JustinK
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Je bedoelt dat dat het enige is waar je aandacht voor hadquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens instellen. Even zoeken waar dat moet in deze lay-out.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nederlandse of Duitse condoom?
Duitse zijn niet te vertrouwenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die man en zijn 3 vrouwenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
omg die hormonen hierhet is echt iedere dag hetzelfde hè!
Scherp hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar de locatie die je op de envelop heb geschreven?
SC lees ik ook nooit terugquote:
wel 300 postsquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dat het enige is waar je aandacht voor had
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we proberen het soms, maar na 3 posts gaat het al foutquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou?!___!
Als er 10 posts achter elkaar zijn zonder ook maar iets sex gerelateerds is, dan is dat knap
quote:
zit er een houdbaarheidsdatum op??quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoelang had je die al in je portemonnee zitten?
juist wel, deutsch grundlichkeit. zijn van die dikke plastic zakkenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Scherp!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
in je broekzak?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zat niet in de portemonnee/portefeuille/beurs
Die zat er al omheen dan ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit er een houdbaarheidsdatum op??
Waar dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
vraag me af of wij dat willen wetenquote:
Da¨n heb je toch wel een Oranje genomen hequote:
haha, wil het niet weten eigenlijkquote:
vaste partenr dan kan het hequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey ik neuck al 11 jaar niet meer met condoom... dat weet ik dus echt niet
En was ie nog goed!quote:
ook lekker bij de hand ...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de tas
(de tas die ik mee had dus... niet zo'n homotasje)
11 jaar geleden was dat ook al zo tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey ik neuck al 11 jaar niet meer met condoom... dat weet ik dus echt niet
weet ik veel, ik kocht ze en gebruikte zequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
11 jaar geleden was dat ook al zo toch
Ja maar...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de tas
(de tas die ik mee had dus... niet zo'n homotasje)
Dat er een probleem is met het fotoboekquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar...
Een condoom werkt niet als ie in een tas zit hoor
Ja, ik ben ook niet van het bewaren op zichquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel, ik kocht ze en gebruikte ze
Ik heb altijd korte nagels, ik snap niet hoe vrouwen hun panty aantrekken met lange nagels, dan moet ik echt 100 panty's in huis hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:11 schreef Myraela het volgende:
Kut mijn nagel is gebroken.Ik had eindelijk weer mooie lange nagels. Nu zit er een stompje tussen.
quote:
Ja ik zat in een vette rel Bennyquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
WTF
kally heeft ook de smaak te pakken zo te zien
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat er een probleem is met het fotoboek
(haha, klinkt vaag maar heb dit topic met een half oog gevolgd)
Oh ja!quote:
wat is er met fobo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat er een probleem is met het fotoboek
(haha, klinkt vaag maar heb dit topic met een half oog gevolgd)
Zo spannend zal het allemaal wel niet zijn neequote:
Welk plafond??? Van de keuken of zolder?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, hoe gaat het nou met je plafond?!
Nah doe maar niet, ik ben tot de orde geroepenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
zal ik straks wel ff teruglezen ofzo
heb je een note?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah doe maar niet, ik ben tot de orde geroepen
Extra photo's werden niet weergegeven viel mij net op, kan een tijdelijk iets zijn, er wordt veel aan gesleuteld door o.a. GlowMouse, komen veel nieuwe functies bij dus wellicht is het een bug, straks even verifiëren via het Wii systeemquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah doe maar niet, ik ben tot de orde geroepen
quote:
Uh nee dat niet, daar sta ik er te goed voor op bij sommige modsquote:
ik zie het opeensquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Extra photo's werden niet weergegeven viel mij net op, kan een tijdelijk iets zijn, er wordt veel aan gesleuteld door o.a. GlowMouse, komen veel nieuwe functies bij dus wellicht is het een bug, straks even verifiëren via het Wii systeem
Ach Remlof die zei: Niet hier Kallyquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Extra photo's werden niet weergegeven viel mij net op, kan een tijdelijk iets zijn, er wordt veel aan gesleuteld door o.a. GlowMouse, komen veel nieuwe functies bij dus wellicht is het een bug, straks even verifiëren via het Wii systeem
ow dat! Ja dat heb ik gelezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach Remlof die zei: Niet hier Kally![]()
Nou ja dan weet je dat het klaar is
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben ook braaf gestopt en was er klaar mee tot ze gisteren weer zonodig erop terug moest komenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat! Ja dat heb ik gelezen
irritant zulke mensen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben ook braaf gestopt en was er klaar mee tot ze gisteren weer zonodig erop terug moest komen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Benny... over welk plafond heb je het? Zolder of Keuken?
Ow, er is dus al melding gemaakt, dat scheelt mij weer werkquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt idd.... ze zijn er ff mee bezig
Is ook al melding van gemaakt in FB
Het is hier binnen bij mij in mn kamer nog 24C, ramen wijd open maar de warmte zat er goed inquote:
Plafond in de keuken is er nu uit, elektriciteit is opnieuw aangelegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene die is ingestort....
Of zijn beide dat?
Airco op het werk. Ik heb geprobeerd de verwarming aan te zwengelen maar die doet niets natuurlijkquote:
Nah weet je Bong ik niet 1 note nog en ik heb het netjes gehouden, ik denk meer dat hij het zei omdat hij aanvoelde dat ik er meer dan genoeg van had en even voor the kill wilde gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
één druk op de knop en je bent gebanned
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Plafond in de keuken is er nu uit, elektriciteit is opnieuw aangelegd.
Op zolder had ik lekkage... Dat word morgen gedicht
oh super! gaat wel lekker snelquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Plafond in de keuken is er nu uit, elektriciteit is opnieuw aangelegd.
Op zolder had ik lekkage... Dat word morgen gedicht
Dat is beter voor je postrechten (om het maar mooi te zeggen)quote:
zit je nu weer te rellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben ook braaf gestopt en was er klaar mee tot ze gisteren weer zonodig erop terug moest komen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hoe vind je het TAL forum??? Lekker vol he
Nou ja ik kan het goed met hem vinden en hij had ook wel gelijkquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah weet je Bong ik niet 1 note nog en ik heb het netjes gehouden, ik denk meer dat hij het zei omdat hij aanvoelde dat ik er meer dan genoeg van had en even voor the kill wilde gaan![]()
Ach weet je hij had gelijk, tis nog maar een kind die de moeite ook eigenlijk niet waard is
Ik heb dat hele gebeuren in RLS niet nagelopen (kom er nooit meer eigenlijk), maar idd is het de moeite niet, tis hier toch gezelligerquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah weet je Bong ik niet 1 note nog en ik heb het netjes gehouden, ik denk meer dat hij het zei omdat hij aanvoelde dat ik er meer dan genoeg van had en even voor the kill wilde gaan![]()
Ach weet je hij had gelijk, tis nog maar een kind die de moeite ook eigenlijk niet waard is
Nee, ik ben er nu wel klaar mee (geloof ik)quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat wel....
Nu de rest van het huis nog
Ik had gister niks te doen, dus ik heb wat topics aangemaaktquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ja... dat wilde ik idd net/zo zeggen
Je bent wel lekker bezig geweest
(en die filters zullen er waarschijnlijk komen)
Vlak voor je op vakantie gaat, tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat wel....
Nu de rest van het huis nog
Daarom en het is niet dat ik echt grof was, ik hield het netjes, was wel duidelijk enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je krijgt niet zomaar een ban hoor. En voor een note hoef je ook niet zo snel bang te zijn. Ik heb er 22 en ik heb echt gigantisch lopen baggeren.
Ja maar het betrof Laysa, en dat is zoals je weet mijn IRL vriendin en daar blijf je afquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele gebeuren in RLS niet nagelopen (kom er nooit meer eigenlijk), maar idd is het de moeite niet, tis hier toch gezelliger
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je krijgt niet zomaar een ban hoor. En voor een note hoef je ook niet zo snel bang te zijn. Ik heb er 22 en ik heb echt gigantisch lopen baggeren.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gister niks te doen, dus ik heb wat topics aangemaakt
Pat is begonnen met HGT
Oja, ik moet HGT nog zien! Waar kijken jullie naar tijdens de live chat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gister niks te doen, dus ik heb wat topics aangemaakt
Pat is begonnen met HGT
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
En je bent zelfs mod geworden
terecht overigens... want het voegt wel wat toe
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu kan ik mijn eigen bagger ook weer opruimen.
Daar kan ik me dan wel iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar het betrof Laysa, en dat is zoals je weet mijn IRL vriendin en daar blijf je af
Ik ken Myraela niet zo goed nog maar ze lijkt me erg liefquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
En je bent zelfs mod geworden
terecht overigens... want het voegt wel wat toe
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef Kally het volgende:
Benny wanneer krijg ik een note? Mag ook 1 voor lief zijn enzo toch
16-07 Vloer huiskamer egaliseren (laten we doen)quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe lang denk je nog bezig te zijn?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vlak voor je op vakantie gaat, toch
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, ik moet HGT nog zien! Waar kijken jullie naar tijdens de live chat?
Mijn eerste note, door Bennyquote:
Wat leuk! Moet ik me nog ergens aanmeldenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
POP
en dan zondag de herhaling van HGT
we moeten het wel levendig houden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde nog zeggen dat er niet per se voor elke kandidaat die door is een topic geopend hoeft te worden geopend, maar het trekt blijkbaar ook (nieuwe) mensen aan... vind het eigenlijk wel prima
quote:
Ik ga popstars volgenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, ik moet HGT nog zien! Waar kijken jullie naar tijdens de live chat?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten het wel levendig houden.
Denk wel dat het slim is, dat als iemand niet in de liveshows kom, om dan het topic te sluiten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat leuk! Moet ik me nog ergens aanmelden
Mn PM nog gehadquote:
En dan 15-09 gaan we 2 weken naar Tenerife... en daar ben ik aan toequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus je bent nog wel ff bezig
nja, ook nog ff ontspannen tussendoor![]()
ik vond je al wat stiller op het forum dan tijdens XFA
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou geen topics sluiten. Als er niet meer gereageerd wordt zakt het vanzelf wel weg.
Denk dat dat een beter plan is idd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou geen topics sluiten. Als er niet meer gereageerd wordt zakt het vanzelf wel weg.
Ja maar... Je kan hem niet zien toch?quote:
Thnxquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... zal het zo wel ff regelen
Hij is tof
Preciesquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[quote]Op donderdag 15 juli 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
alleen jammer dat je nu al sommige topics niet meer ziet...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus... en soms trekt het nog wel mensen aan ofzo
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar... Je kan hem niet zien toch?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen jammer dat je nu al sommige topics niet meer ziet...
quote:
ja maar het nieuwe layout is er nog nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan met de nieuwe layout volgens mij wel...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar het nieuwe layout is er nog niet
Archief, zoekfunctie, MyAtquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen jammer dat je nu al sommige topics niet meer ziet...
Nouhouquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
In een gulle bui vandaag Benny?
En mensen die 0 positieve notes hebben?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er stonden hier mensen op 0 notes
...en dat kan natuurlijk niet
Zegquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mensen die 0 positieve notes hebben?
Doe je daar ook iets voor
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb geen zin meer
En dat komt door jullie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:39 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] weer terug, ff wat eten gescoord
Hier idemquote:
Ik geloof je nietquote:
Ik ook! Koud hequote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:41 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw- gaat weer aan het werk![]()
fijne dag nog!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:41 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw- gaat weer aan het werk![]()
fijne dag nog!
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mensen die 0 positieve notes hebben?
Doe je daar ook iets voor
quote:
quote:
Ja verleden week al na het strand gekochtquote:
quote:
IK WIL GEEN NOTEquote:
Ja 1800 w.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen m'n vrouw hé
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen m'n vrouw hé
Nice, die van mij ook zoiets of 2300 zelfs. Als ik 'm op z'n hardst zet en ik let niet op dan zuig ik de plintjes van het laminaat afquote:
De mijne maar tot 1600quote:
dank, jij ook "en Guete"quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice, die van mij ook zoiets of 2300 zelfs. Als ik 'm op z'n hardst zet en ik let niet op dan zuig ik de plintjes van het laminaat afErg handig...
![]()
Is ook een goed merkquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De mijne maar tot 1600
Maar het is een Siemens, verassend goede stofzuiger
Nou ja over zuigen jaquote:
ga je er rondrijden in je auto dan?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En stop die Bratwurst terug in je broek als je zit te FOK!ken
Meestal voor DECT toestellen/decoders etc. wel maar had niet gedacht dat hun staubsaugers ook zo goed warenquote:
WTF is FOK!roulette?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Shit was jij dat net op FOK!roulette?
doet dat zeer ?quote:
Nou ja mijn moeder heeft er ook 1 en die is al antiek maar doet het nog erg goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal voor DECT toestellen/decoders etc. wel maar had niet gedacht dat hun staubsaugers ook zo goed waren
Zuigen is ook jouw favoriete onderwerpquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik zou gaan werkenMaar het ging opeens over stofzuigers
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik zou gaan werkenMaar het ging opeens over stofzuigers
Een soort chat applicatie waarmee je random met mede FOK!kers kan communiceren mét webcamquote:
Misschien voor gebruik eens een keer de handleiding lezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja mijn moeder heeft er ook 1 en die is al antiek maar doet het nog erg goed![]()
Stofzuigers moeten mij niet, ik verslijt ze
owquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een soort chat applicatie waarmee je random met mede FOK!kers kan communiceren mét webcam(zie bovenaan in de navigatiebalk)
Vind je man dat ook?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is de beste zuiger die ik tot nu toe heb gehad
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien voor gebruik eens een keer de handleiding lezen
quote:
Ik welquote:
Net een vrouw. Paar knoppen en hup... Zuigen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik zie niet in waarom, 1 knop voor het snoer, 1 om aan te zetten en zuigen maar
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net een vrouw. Paar knoppen en hup... Zuigen!
ze heeft gelijk, er zitten maar 2 knoppen opquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net een vrouw. Paar knoppen en hup... Zuigen!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef tombolafan het volgende:
oh benny, volgens mij is er al 10 posts niet over seks gepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |