jawel hoorquote:
jahquote:
Lekker dat chickie ausgewohnt dus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Ik ben nu alleen een beetje kapot, dood, moe en op
Heb (bijna) niet geslapen
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo daar ben ik weer
Nu weer thuis... in de trein ff alles rustig terug gelezen
(wat weer zeer vermakelijk was![]()
)
dat doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
Hoe lui ben je als je 1 bordje hebt en een schone bijna volle vaatwasser. En gewoon het bordje erbij zet en de vaatwasser nog een keer aanzet.
niet, dan weet je zeker dat het schoon isquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
Hoe lui ben je als je 1 bordje hebt en een schone bijna volle vaatwasser. En gewoon het bordje erbij zet en de vaatwasser nog een keer aanzet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef crv het volgende:
[..]
Benny
Beetje aan de Duits-Nederlandse relatie kunnen werken
quote:
Dat behoor jij te overleggen met je vrouwen... Of jij mag neuken met je adoptiedochterquote:
dat 25 worden ? ik volg je ff niet meerquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
Neee 3J's naar songfestivalquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat 25 worden ? ik volg je ff niet meer
Oh ja dit word wel een beetje incestueus zo ja. Maar goed, jullie hadden bedacht dat we haar maar moesten adopteren zodat ik niet met haar kon seksenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat behoor jij te overleggen met je vrouwen... Of jij mag neuken met je adoptiedochter
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat behoor jij te overleggen met je vrouwen... Of jij mag neuken met je adoptiedochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |